CITROEN XSANTIA HDI – LUPKANJE IZ MJENJACA

Imam xantiu hdi 110 iz 2000.Kad je motor hladan iz mjenjaca se cuje lupkanje.To se dešava samo u leru i kad je kvacilo pušteno.Kad stisnem kvacilo-zvuk se izgubi. To lupkanje postupno prestane nakon nekih 20 min.Šta bi moglo biti i jeli opasno?Neki kažu druk ležaj,neki kažu da ulijem aditiv u mjenjac.Moze li aditiv štetiti?

VW PASSAT 1,9 TDI – OŠTECENJE ZUPCASTOG REMENA

Potrebna mi je pomoc u vezi zupcastog remena na pasatu.Promijenio sam remen,španer i rolnicu i nakon 13000 km slucajno sam provjerio i ustanovio da je remen sav istrošen sa unutrašnje strane do motora i da je uži za 2mm i samo što nije pukao.Šta se moglo dogoditi za tako kratko vrijeme i šta je uzrok što je on ocigledno išao nakrivo.Radi se o pasatu 1.9 tdi sa 66kw g.p 98 karavan.Pri zamjeni nije pomjerana pumpa niti je šta drugo dirano.

OPEL KADETT E 14NV – TROŠI ULJE

Imam stari Kadett E 1990 god. 14NV sa rasplinjacem Pierburg 2E3 i Bosch elektronskim paljenjem. Broj prevaljenih kilometara mi nije poznat jer sam vozilo kupio nedavno, vjerojatno 140000 ili 240000 km. Mjerena je kompresija i majstor kaže da je idealna (potpuno ista na sva cetiri cilindra). Motor radi vrlo mirno i ne nedostaje mu snage. Na otvoru šipke za mjerenje ulja ne vidi se dim uopce, dok na odušku dimi malo pri naglom dodavanju gasa. Problem je u potrošnji ulja od 4-5 dl na 1000 km i dimljenju iz ispuha kod veceg broja okretaja.
1. Kako bez otvaranja motora ustanoviti radi li se o izgaranju ulja zbog neispravnih brtvi vodilica ventila ili potrošenih uljnih klipnih prstena jer mislim da kompletna generalka ne bi bila isplativa unatoc tome što je vozilo vrhunski ocuvano?
2. Nakon naglog ubrzavanja i prelaska na prazan hod motor krace vrijeme radi na vrlo malom broju okretaja. Radi li se ovdje o prelijevanju goriva u rasplinjacu? Potrošnja 6,5 l na dužim relacijama umjerene vožnje, a 9,5 l gradska vožnja zimi.
3. Mogu li se kod ovog motora sudariti ventili s klipovima u slucaju pucanja zupcastog remena i koji interval zamjene zupcastog remena preporucujete? Radi se o motoru bez natezaca klinastog remena.

RENAULT CLIO DCI – PREGLED PRIJE KUPNJE

Uskoro namjeravam kupiti rabljeni auto, Clio dci, 2004. god, prešao cca 70 000 km, pa me zanima koje su "slabe" strane navedenog vozila te što je najbitinije pregledati kod istoga. Takoder me zanima okvirna cijena takovog pregleda i gdje ga je u Zagrebu moguce napravit.

VW PASSAT 1,9 TDI – CURENJE ULJA NA GLAVI

Nedavno sam kupio passata 1,9 TDI, 90ks. Naime, vizualnim pregledom motora nisam našao nekih grešaka, motor je bio uredan a nije bio opran. Ulje nisam mjerio jer je motor bio vruc a nisam imao vremena da cekam da se ohladi. Nije dimio kroz mjerac i to mi je bilo najbitnije.Poslije par dana uhvatio sam malo vremena da izmjerim ulje i uslijedio je šok! Mjerac ulja nije mogao dokuciti ulje. Nasuo sam litru ulja i sad je na normali ali sam primjetio da mi je na stražnjoj strani motora na brtvi glave pocelo curiti i to me jako zabrinjava. Motor dobro pali i fino radi i vuce. Šta mi savjetujete?I jos samo jedna stvar; napravio bih i veliki servis(ulje, filtere, remenje) pa me zanima koliko bi me to koštalo?

RENAULT MEGANE – GRIJANJE

Imam reno megan coupe i problem sa grijanjem.Prosle godine sam mijenjao mali kiler i jedno vrijeme je bilo dobro ali nije prošlo ni pet mjeseci i opet ne grije, dal je greška u malom kileru ili postoji još koja greška?
I na audiju a4 1.8i nece mi upaliti, normalno vergla ali ne pali, kao da ne dobiva gorivo,probao sam upaliti sa start sprejem ali ništa, a bobina daje jako malu iskru dal je problem u bobini ili necem drugom?