MERCEDES W-210 E – AMORTIZERI
Molim za savjet nakon koliko kilometara, po preporuci proizvodaca, treba mijenjati amortizere. Konkretno je u pitanju vozilo mercedes W210 - E klasa 2001. godina kupljen i vožen u Zagrebu sada ima cca 150 000 Tkm.
Molim za savjet nakon koliko kilometara, po preporuci proizvodaca, treba mijenjati amortizere. Konkretno je u pitanju vozilo mercedes W210 - E klasa 2001. godina kupljen i vožen u Zagrebu sada ima cca 150 000 Tkm.
Posjedujem automobil Vectra B iz 1997 sa motorom X 16XEL. Motor u troši preko 1 l ulja na 1000km vožnje po otvorenoj cesti, dok se pri življoj gradskoj vožnji potrošnja može podici i na zaista impresivnih 1 l na 100km. Pokušao sam taj problem riješiti promjenom gumica ventila, medutim ništa nisam postigao. Pri skidanju poklopca glave vidio sam da je kompletan usis, pocevši od najniže tocke crijeva za zrak (prije leptira) pa do donjeg dijela usisne grane užasno mastan, sa debelim slojem skorjele masti. Zamijenio sam svjecice koje su bile skroz crne, originalnim GM. Nakon cišcenja motor je primjetno slabije trzao pri kretanju, ali to nije dugo potrajalo, pošto se pretpostavljam usis ponovo zamastio. Nakon toga sam primijetio da su i nove svjecice masne, i to treca i cetvrta, tako da smo ustanovili da i kablovi trebaju zamjenu. Nakon zamjene kablova, motor je postepeno sve manje trzao, pretpostavljem dok se ulje u usisu oko ler motora i TGR-a nije donekle ocistilo. Medutim, problem potrošnje ulja je i dalje ostao. Cudno je to da je kompresija motora 15 bara na svim cilindrima , mjereno na hladno, a oko 17 sa toplim motorom, sa minimalnim odstupanjima. Auto ima 200 000 na satu, a vjerujem da je to otprilike i stvarna kilometraža. Radena je kompjuterska dijagnostika u dva ovlaštena servisa, i racunar ne prijavljuje nikakvu grešku. Inace potrošnja ulja drasticno varira – od 1l na 100km do gotovo neprimjetne potrošnje na 500km, s tim da u ovo posljednje nisam 100% siguran .Što se tice majstora koje sam kontaktirao (od kojih su neki i prilicno dobri poznavaoci Opela), a i što se tice brojnih foruma, ocjene ovog motora idu od „nepoderiv“ do „najgori motor ikad ugraden u Opela“, a „dijagnoze se krecu od „loše ulje“ (ovo ne vjerujem, dosipao sam barem 5 vrsta ulja i uvijek isto), preko gumica ventila (ovo nije, zamijenio sam) do toga da treba promijeniti karike, klipove, letece ležajeve i sl. Motor ne dimi uvijek primjetno, samo nakon jaceg pritiska na papucicu gasa, nakon cega se dim zadrži još nekoliko minuta vožnje, a zatim uglavnom prestaje. Potrošnjom goriva sam izuzetno zadovoljan, i da se spustiti i na oko 5,5 litara (iskljucivo medugradske, pažljive vožnje) tako da razmišljam da zadržim ovaj auto i ugradim plin, koji je znatna investicija, ali me brine taj motor, pa ne želim da radim ništa ako ne mogu preci barem jos 100 do 200 000km s tim motorom. Inace prelazim oko 35 000km godišnje. Zamjena karika i nije neka investicija, ako ce to riješiti problem, ali me samo strah beskonacnih ulaganja bez rezultata.
Možete li mi reci šta bi po vašem mišljenju mogao biti uzrok potrošnje ulja, postoji li siguran nacin da se to utvrdi bez rasklapanja motora.
Imam BMW 320d 2001. god, i sve je ok al u zadnje vrijeme mi se pali lampica za ulje, ali ne crveno, nego žuto.I to, nakon što dam kontakt pale se sve lampice, što je normalno i upalim auto te se sve ugase, i nakon 5 sec upali se lampica za ulje, ali žuto te se ona nakon 15 sec ugasi, kontrolirao sam nivo ulja, ok je, na max.Ima li kakav senzor pa je on se pokvario? I još jedna stvar ,imam xenon svjetla, (original ), te se desna u zadnjih par dana gasi i pali, jel to žarulja pri kraju , jer nije mijenjana od kupnje auta.
Imam polo 1,9 sdi karavan,99 god,poslije zamjene seta kvacila,rucica mjenjaca u leru trese i osjecam vibracije na podu.Auto vuce,lamela ne proklizava. Drugo,kada palim auto,na kontaktu se pogase sve lampice,i kad okrenem kljuc da upalim cuje se cak cak,nekad okrenem kljuc i po 20tak puta da bi alnaser zaverglao.Promjenjen je uložak brave.
Imam skodu octaviu II 1.6 MPI iz 2004. sa 42000 km.
Na cepu od ulja primjetio sam da se stvara neki talog ( kao majoneza ). Navodno stvara se radi kondenzacije i kratkih relacija vožnje.
Možete li objasniti o cemu se radi i kakve su moguce posljedice?
PEUGEOT 307 1.4 16v
Prije godinu dana ugradio sam plin BRC , nakon 7000 km otišla je lambda sonda zamjenio sam je i ponovo nakon 6000 km odlazi lambda sonda. Problem je da u ovlaštenom servisu predpostavljaju??? da je to zbog plina ( promjena lambde 1800 kn) , a kod ovlaštene osobe koja je ugradila plin da to nije povezano sa plinom.