SKODA FABIA 1,2 i. – PALI SE LAMPICA

Konstantno se pali lampica koja signalizira nepravilnost u radu elektronickog sustava.Naime radi se o vozilu Skoda Fabia 1.2classic 2003 god,sa serijom motora AWY.Prilikom ispitivanja na kompjuteru utvrdeno je da je kvar na :1.senzor pozicije bregaste osovine, 2.senzor temperature sredstva za hladjenje
3.sustav za gorivo.
Kvar pod rednim brojem 2 u zadnjih mjesec i pol se dešavao 3 puta i svaki put sam mjenjao senzor.Šta je uzrok tog kvara,da li se automobil može voziti odredeno vrijeme sa ovim kvarovima.Isto tako me zanima da li je elektronika u ove vrste automobila tako osjetljiva"non stop sam u servisu zbog resetiranja elektronike".Zbog cega mi kazaljka od temperature radi nervnomjerno(pri radnoj temperaturi ona spadne na nulu,bez obzira na ispravnost gore pomenutog senzora pod br 2,koji bude ugraden u servisu).

OPEL VECTRA B – DEMONTAŽA INSTR.PLOčE

Imate lijepu Internet stranicu, sa vrlo korisnim informacijama, nastavite samo tako. Dakle, htio bih izvaditi km/h na Vectri B da bih provjerio multi funk. display (par redaka je necitljivo na njemu, pa bih htio provjeriti konektor(re), ispuhati prasinu..) Trebao bih savjet odakle da prvo pocnem, da nebi bilo previše grebanja po armaturi. P.S. koji benzin preporucate za ovaj auto - 2.0 16V, Super 95 ili Euros. 95, tocim Supera i uvjereni sam da sa tim benzinom prelazim više km..

HYUNDAI H – SKINUTI GLAVU MOTORA

Posjedujem kombi H1 2,5 td, u zadnje vrijeme mi se dešava da vozilo za hladna vremena pali odlicno ,grijaci su svi u redu.Kada ugasim vozilo i u prvih 5-6 min pali odlicno ali nakon pola sata vergla 15-20 sec.dok ne upali i izbaci crni dim, ako odstoji par sati pali isto dobro.Moguca dijagnoza -hladan auto pali jer se pale grijaci i pomažu paljenju , prvih nekoliko minuta motor je vruc toliko da još uvjek pali dobro iako se ne pale grijaci ,nakon pola sata grijaci se još uvjek ne pale jer je antifriz topal pa senzor ne pali još relej za grijace ali nema dovoljno kompresije da upali odmah jer IMA CA?I NA CILINDRIMA .Ako bi to bila dijagnoza dali postoji još kakav nacin cišcenja cilindara od cadi osim rastavljanja motora nap aditivi ili ispiranje i sl .

FIAT BRAVO 2,0 – RADIM GENERALKU !?

Radi se o Fiat Bravo 2.0 20V HGT 5 cilindara 95. god. na kojemu su prolupali leteci ležajevi, te na kojem se radi generalni popravak.
Molim Vas da mi opišete nacin ili predocite skicom na koji nacin se bregasta usisnih ventila stavlja u tocnu fazu. Za bregastu osovinu ispušnih ventila u redu ima oznaku na remenu i zupcaniku, za donji kotac tj. remenicu isto u redu ima oznaku koja paše na crtu remena tj. na nulu od zamašnjaka, ali mene zanima kako tocno regulirati remenicu na cetiri šarafa 6mm na usisnoj bregastoj jer ima na sebi šlice, nije fiksna s jednim šarafom kao bregasta za ispušne ventile.

RENAULT CLIO II – SAM SVOJ MAJSTOR

Vlasnik sam vozila Renault Clio 2004 sa agregatom 1.2,8v.
Zanima me koje ulje ide original u njega (malo podrobnije informacije)
te koje svjecice i sa koliko elektroda. Isto tako me zanima mjesto gdje je smješten filter kabine i filter goriva. Naime, radi se o tome da bih trebao otici na redovni servis u ovlašteni servis u Osijeku,ali smatram da je cijena pretjerano velika za servis na 40000 km pa s pbzirom da imam
malu radionicu sa kanalom sam bih zamijeno ulje u motoru, uljni filter, filter zraka,filter goriva i svjecice.Naime, to je repromaterijal koji se i ugraduje na toj kilometraži u ovlaštenom servisu.