SEAT CORDOBA – PROBLEM MJENJACA

Posjedujem automobil SEAT CORDOBA god.1999,1,9 sdi.Kada vozim u rikverc cuje se lupanje,a u prijenosima naprijed toga nema.Otišao sam mehanicaru,gdje je rastavio mjenjac i ustanovio da je zupcanik rikverca oštecen.Kako je cijeli mjenjac prilicno skup,odlucili smo da nademo polovan ali ispravan,što nam je i uspjelo.Zamijenili su zupcanik rikverca,i postavili mjenjac nasuli ulje SAE80w-90.Poslije probe dešava se slijedce:Mjenjac ne uklapa dobro tj. kao prije,imam osjecaj da ima dva podioka do ubacivanja u željenu brzinu,zatim je kruci i ponekad se desi da zakrci kod prebacivanja.

FIAT DIESEL MOTORI – ISPLATIVOST KUPNJE ??

Imam namjeru kupiti Fiat-bravo,brava ili punto dizel god. 1999-2001,zavisno šta mi ispadne povoljno.
Interesira me konceptualno, kakvi su Fiatovi dizel motori? Šta je bolje, obicni TD sa 101KS ili JTD sa 105KS(kod punta 80KM.
Koliki je vijek trajanja tih motora? Jer bi ja kupio auto koji je prešao od 150.000-200.000km.Imaju li ti motori kakave svoje “boljke”? I koji je vas stav da li je to isplativa investicija??

RENAULT – 21 – NE PALI KAD JE HLADNO

Imam Reno 21 1,7 ajnšpric.Ne mogu da upalim kad je hladano, alnaser teško vergla odnosno jedva a akumulator je nov 45 ah . Pokušavao sam skidati kleme tokom noci ali ništa opet ista stvar. Kad upalim normalo pali pali poslije nekog vremena.

VW POLO 1,4 i.- IZBRISATI GREŠKU

VW Polo 1997 god.1.4 benzin 6N1, kupio sam sportski volan I zamjenio sam ga medutim poslije nije radio airbag jer ga nije ni bilo, zatim sam vratio stari volan sa airbagom, lijepo ga spojio i sve je bilo OK dok nisam upalio i primjetio da se upalila lampica od airbag, a sve sam lijepo spojio.Da li postoji neka metoda vracanja airbaga I kako? Pokušao sam sa vadjenjem baterije ali ništa opet isto.I gdje bih mogao naci knjigu o karakteristikama pola 1.4 benzin 1997.Imam takodje problema sa daljinskim zakljucavanjem jer kad ga zakljucam i upali se alarm poslije toga alarm se nikada ne ukljucuje,kad sam ga iskljucio sa baterije I ponovo ukljucio poceo je da pišti, opet kad ga zakljucam I upalim, alarm ne radi.Zašto ???

AUDI A3 – UGRADNJA "GLJIVE"

Molim vas da mi pomognete i kažete kako bih pravilno izveo postavljanje Gljive umjesto obicnog panel filtera. Imam audi A3 1.8T i hocu mu staviti otvoreni filter(gljivu) ali na samoj kutiji filtera on ima još nekakav dodatni senzor pored onoga na samoj cijevi izmedu motora i filtera,poslao sam vam sliku u prilogu i oznacio taj senozor pa me zanima jel se on jednostavno samo skine ili se iskljucuje tj. jel može motor bez njega raditi.

OPEL CORSA 1,4 i – PROBLEMI NAKON SERVISA

Molim vas ako mi možete pomoci oko problema koji me muci vec par mjeseci.U proljece sam na preporuku mehanicara s tehnickih pregleda vozila kupio Opel Corsu Atlanta 1,4i, 44kW, 12/1997, 5400o/min (troja vrata), na uri je pisalo oko 89000 prijedenih km (ali tko zna da li je to istina) i dok nisam u ljeto napravio onaj obavezni prvi servis bio sam zadovoljniji s autom nego nakon servisa.Na servisu su mi zamijenili prednje kocione plocice (pakne-BOSCH), remenje, ukljucujuci i zupcasti (svi BOSCH), sve filtre (svi BOSCH), kupio sam ulje Castrol 10W40 Magnatac, zamijenili su mi i mast u mjenjacu, stavili su mi nove opel-ove originalne svjecice sa 2 elektrode po svjecici i promijenili su mi termoprekidac na hladnjaku jer je bio neispravan.Nakon toga auto se sasvim drugacije poceo ponašati. Što se termoprekidaca tice, pali ventilator za debljinu kazaljke prije 100 stupnjeva C, a prije je otvarao na oko 95. Je li to uredu?Kada se s autom nadem na brdu prilikom parkiranja cuje se kako motor zacvrci. Mislio sam da je krivo ili loše postavljen remen pa sam se vratio u servis da ga ponovno pokušaju namjestiti, medutim, cim sam došao na ravnicu to cvrcanje, bez obzira na pokušaj izazivanja namjernog opterecenja (kretanje s podignutom rucnom ili sl.), to cvrcanje više ne mogu ponoviti i ispalo je kao da zezam mehanicare pa su me samo poslali kuci, ali na brdu mi se to cvrcanje i dalje uredno pojavljuje.Osim toga, nakon servisa mi se auto cini puno tromiji. Prilikom kretanja, kada prešaltam u drugi stupanj brzine, kad stisnem papucicu gasa auto nakon što vrlo tromo dode do kojih 30-ak km/h tek tada naglo skoci i pocne naglo ubrzavati i u zadnje vrijeme što se duže vozim cini mi se sve tromiji i u ostalim stupnjevima prijenosa i pri drugim brzinama. Htio bih još napomenuti da mi je auto u ljeto trošio po gradu nepunih 8 l goriva (7,6 do 7,8 lna100km ovisno o vožnji), a sada od kako je zahladilo troši punih 10 l na prijedenih 100km!
Skoro svako jutro kada idem na posao dok se spuštam niz jednu vrlo strmu ulicu nakon što se zaustavim na njoj da se prikljucim na raskrižju na glavnu cestu auto mi se sam ugasi.Nakon što ga bez muke ponovno upalim i nastavim dalje po djelomicno ne brdovitoj cesti auto neko krace vrijeme "cuka" dok se ne ugrije na radnu temperaturu. Mislio sam da je to sve zbog hladnog motora, ali bez obzira grijao ja malo motor prije kretanja ili ne opet mi se zna dogoditi isto, ne tako cesto ali se ipak dogodi.