PEUGEOT 206 – LUPANJE

Peugeot 206 Diesel, 1999 god sa preko 160.000 km.
Problem sa lupkanjem u zadnjem desnom kotacu; narocito kada se prelazi preko uzvišica na putu. Sugestije raznih majstora: problemi sa torzijom i da se nakon 6 mjeseci od proizvodnje auta mora promjeniti cijela poluosovina, a ne posebno dijelovi? ili da se zvuk prenosi sa prednjeg kotaca na zadnji?

FIAT PUNTO 55 – TLAK U GUMAMA ?

Ja sam "novopeceni" vozac,imam fiat punto 55s '96 godište.
Zanima me na koji se pritisak pumpaju prednje,odnosno zadnje gume?
Na njemu su gume ceat artic III 155/70 na celicnim felgama.

CITROEN XSARA 1,6 – ZAMJENA BRTVE GLAVE

Imam Citroen Xsaru 1,6 16v, 80kW, 2001. god. Vec duže vrijeme mi je problem curenje rashladne tekucine na spoju brtve glave motora. Dosad je to bilo zanemarivo kapanje, ali odnedavno je pocelo curiti dosta tekucine. Prije sam i dodavao tekucinu za brtvljenje, ali pokazalo se da ni ona nije dugotrajno riješenje. Sada bi to sve trebao korektno promijeniti. Konkretno me zanima, šta sve ukljucuje taj zahvat i koji je postupak pritezanja glave motora (za moj motor) sa vrijednostima momenta pritezanja.

PEUGEOT 206 – POLUGENERALKA NA 57.500 KM !??

Je li realno da vozilu (Peugeotu 206 1.4-2000g) s prijedenih 57500km u servisu kazu da su otišli temeljni ležaji radilice (premda se samo cuju u vožnji pod vecim opterecenjem vozila, pogotovo na uzbrdici i ima jaki - zvonkast zvuk)? Ista dijagnoza kvara je ustanovljena u 2 servisa tako da nema razloga nevjerovat. Kad sam ih pitao kako je to moguce sobzirom na kilomeražu, jer u pitanju je polugeneralka, a motor se tek razradio, njihov odgovor je bio to se dešava kod 80% vozila sa prijedjenih 15000km pa naviše samo se manje cuje šuškanje ležajeva.
Pitam se da li je možda kriv odabir ležajeva pri projektiranju u tvornici sobzirom na dinamicka naprezanja koja se pojavljuju u motoru?
Ne znam šta bi više rekao, totalno sam razocaran u vozilo.

CITROEN XSARA VTS – CIŠCENJE INJEKTORA …

Imam xsaru vts sa 123kw, sa 125000km, motor ne troši ulje, ali me interesira stavljanje keramickog aditiva cpl, ceracoat ili nekog drugog te cišcenje motora (cišcenje injektora, dosjeda ventila, usine grane…).
Što preporucate i da li su moguca štetne posljedice.

OPEL VECTRA 1,7 TD – ZUJANJE, ULJE, SIRENA

1. Imam problem sa Vectrom 1.7 TD (Isuzu motor) iz 1994 (proizv. kraj
1993.) Prešla je 168 000 km i redovno je servisirana. Pri paljenju (na
hladno) motor normalno starta ali se pri najmanjem pomaku volana pojavi zujanje (nisam uspio locirat izvor - negdje s prednje strane oko motora, možda je servo?) koje onda traje, pojacava se ili smanjuje ovisno o tome koliko je volan daleko od pocetne tocke. Poslije kad se motor ugrije zujanje se smanji i gotovo prestane ali svejedno, cak i sa ugrijanim motorom, može se cuti lagano zujanje cim auto ulazi u malo oštriju okuku (skretanje po gradu, itd...).
2. Koje je ulje najbolje za nju, s obzirom da ne tocim eurodiesel nego "obicni" diesel (do sad sam koristio 10-40 valvoline) ali pošto je turbodiesel i prešla je odavno 100 000 km, imate li neki prijedlog, koje bi joj ulje najviše odgovaralo?
3. Sirena (truba) koja je do nedavno isto tako radila, sad naglo odbija poslusnost - provjerio sam osigurace na kutiju ispod volana, svi su ok.
Postoji li još koje mjesto gdje bih mogao zavirit prije nego potrazim strucnu pomoc?