AUDI A4 – PET PITANJA

Imam A4 1.8, 95.god. u vožnji mi temperatura stoji na 60 stupnjeva ili malo više a kada auto stoji onda pocne rasti temp., zašto. Drugo pitanje je da mi iz auspuha prska voda,rekli su mi da je to od kondenzacije vode u auspuhu. Trece pitanje auto mi u leru malo podrhtava i motor cudno radi zvuk kao dizel motora. Cetvrto pitanje zašto mi cvili ili škripi
volan kada ga smotam da kraja na ljevu ili desnu stranu. Peto pitanje zašto mi prilikom prebacivanja brzina mijenjac malo zapinje.

0PEL CALIBRA – AKUMULATOR, …

Posjedujem Opel Calibru 2.0 16V 1991.god. i imao bih dva pitanja za Vas.Rjec je o termostatu, kojeg sam kupio prije 9mjeseci i do prije 3mjeseca sve je bilo u redu, dok nisam primjetio da mi se kazaljka temeprature nalazi jedno 2mm ispod crte koja oznacava radnu temperaturu i za isto toliko mi se ranije pali ventilator(do tada kazaljka se poklapala s crtom i ventilator se palio na 90C). Znaima me postoji li uopce kvar na termostatu(pošto se ventilator pali i auto grije) ili je rijec o necem drugom?Trebam li ga opet promijeniti?Kada mogu biti siguran da se termostat pokvario? Drugo pitanje vezano je za akumulator,koji je star 15mjeseci 65Ah, ukoliko auto ne palim 3-4 dana ili ga vozim na jako kratkoj lokaciji do 400m,dogada mi se da auto jako teško upali ili uopce ne pali,te uporabom klema pali odmah.To mi se sad pocelo dagadat cim su se temperature vani spustile.Kvar akumulatora ili mi nešto vuce struju, može li se to kako provjeriti?Ista stvar mi se dogodila i ovog ljeta na moru gdje auto nisam palio 7dana, potom sam ga napunio i do sada nisam imao problema.

OPEL ASTRA 2,0-DTL -FAMOZNI TUNEL ?!

Posjedujem Astru 1999, 161000KM, sa motorom 2.0 DTL.
U dva navrata mi se desila u najmanje ruku cudna stvar. Kod ulaska u isti tunel se u zadnjem dijelu auta cuje cudan jak zvuk. Nakon stajanja sam vidio dim sa zadnjeg tocka i vruci diskovi kao da je disk plocica bila u zahvatu sa diskom. Na ulazu u taj famozni tunel primjetio sam uredaj za mobilnu telefoniju. Da li je moguce da u tom nekom trenutku elektronika poludi'
Drugo pitanje se odnosi na paljenje u jutro. Primjetio sam da kod nešto viših temepratura oko 5-10C teže palim nego kod temperatura ispod 0, pošto se lamipca za grijace ne pali kod nešto viših temperatura. Je li to razlog?

OPCI SAVJETI – SERVISNA DOKUMENTACIJA

Imam astru 1,6, 8v, 75ks, 1997 god.F linija.(nema klimu). Potrebna mi je elektro šema kompletna za taj automobil. Ako se to može kod Vas nabaviti i koliko bi koštalo.
p.s.primjetio sam da je u današnje vrijeme jako malo takvih auto servisa kao što je Vaš što je za svaku pohvalu.

OPCI SAVJETI – LAMBDA SONDA

Na internetu sam procitao informaciju da lambda sonda pocinje da daje
informacije o sastavu ispušnih plinova tek kada motor dostigne
temperaturu 60 stupnjeva i više. Interesira me da li je ta informacija tocna.

OPEL ASTRA 1,7 DTI – ALTERNATOR

Radi se o opel astri 1,7 dti, 2000. god. sa klimom i Isuzu motorom. Auto ima blizu 90 000 km,. Danas kad sam upalio auto primjetio sam da mi servo ne radi, te da je ostala upaljena lampica od alternatora. Ugasio sam auto i provjerio u knjižici vozila na šta se to odnosi. U knjižici piše da se u ovakvom slucaju javim ovlaštenom servisu, što sam i ucinio. Dobio sam odgovor da mi je izgleda otišao alternator. Auto sam uspio odvesti do opelovog servisa u Osijeku. Vizualno su pogledali motor i zakljucili da je otišao alternator. Ponudili su mi dvije opcije: 1. Da mi ugrade raparirani alternator koji košta oko 3.000,00 kn uz garanciju dvije godine ( ali im moram ostaviti i svoj "neispravan"); 2. Da mi ugrade novi koji košta oko 5.700,00 kn. Imam prijatelja koji mi se ponudio da skine alternator, te provjeru u cemu je neispravan. On predpostavlja da je možda otišao regler, te da bi me taj dio koštao oko 500,00 kn plus ruke majstora.