OPEL VECTRA 1,8 – VARENJE ISPUŠNE GRANE

Vozim Opel Vectru 18.16v 2001god. 115KS (85KW).Imam dva problema sa ovim automobilom: 1- problem sa ispušnom granom auspuha koja je napukla po sredini na spoju onih kratkih cijevi koje izlaze iz glave motora, gdje se spajaju u jednu. Nosio sam je dva puta na varenje i na ravnanje spojnih površina ali glava je opet nakon 15-ak dana napukla na istome mjestu preko vara, zanima me dali uopce postoji mogucnost da se to kvalitetno zavari ili je ipak potrebno kupiti novu ili po mogucnosti polovnu ispusnu granu, i dali je to nekakva greška kod vectri sa ovim motorom.
2- Problem sa mienjacem, poznato je da opeli nažalost u svim svojim modelima pa tako i u ovoj vectri koju ja vozim ugraduju neprecizne mjenjace sa dugim hodovima, što je prava šteta za ovakav automobil,
dali postoji mogucnost nekakvog štelanja i poboljšanja kod ovog mjenjaca, ili možda postoji nekakav sportski mijenjac za ovaj utomobil?

SKODA FELICIA 1,3 i.- NAGLO PADNE BROJ OKRETAJA

Imam Skodu feliciu 1.3 lx 99 god..U vožnji pri vecem broju okretaja motora kada pritisnem papucicu kvacila naglo mi opada broj okretaja na 500 i manje tako da se vozilo nekada ugasi - samo kada nije dovoljno ugrijan motor. Kada se ugrije obrtaji su ok....oko700-800 obrtaja.Mada u trenutku opadnu na 500-400.

FIAT PUNTO – NEMA SNAGU,VIŠE TROŠI …

Molim Vas pomozite mi da otklonim kvar na Puntu 1.2 75 ELX, 1994.god. Problem je u tome što nema snagu,troši više goriva,crni auspuh.Izmjerena je kompresija i ona je 14 bara na sva cetiri cilindra, tada sam vidio da svjecice nemaju dobru boju sagorjevanja.Stavio sam nove svjecice i kablove,poslije 100km imale su istu boju kao i stare.Pri maloj brzini i malom broju obrtaja(oko 1000-1200)kada dotam gas imam osjecaj kao da se cuju ventili.Ponekad kada je temperatura oko 5-10 st.i C i hladan motor,minutu do dvije motor prima gas i pokazuje punu snagu.Jako lako pali i kada je hladan i kada je zagrijan.

RENAULT LAGUNA 1,8 – VISINA OVJESA ?

Kupio sam polovan Renault Laguna 1.8 RT 1995.g. sa predenih 170,000km. Nakon višegodišnjeg iskustva sa Golfom II 89.g., prelazak na Renault-a mi se cini kao san. Generalno sam zadovoljan novim izborom, ali ima jedna stvar koja me malo zabrinjava. Radi se o visini ovjesa, ili udaljenosti poda vozila od ceste. U odnosu na Golfa kojeg sam vozio posljednjih 9 godina, Laguna mi se cini znatno spuštenijom. Možda je ovo kod mene fabricka postavka ali ja nisam siguran, pa ako možete da mi odgovorite koja bi po proizvodacu bila ta visina.

KIA SEPHIA – PROBUDIM POLA ULICE

Posjedujem KIA Sephiu 1.5 GTX, 1997. godište. U srpnju ove godine, prilikom zamjene zupcastog remena i španera, zamijenio sam i oba vanjska remena 4PR (jedan pokrece pumpu za vodu, a drugi alternator). Od tada pocinju problemi. Naime, prilikom startanja motora remen alternatora užasno škripi i cvili, ponekad krace, a ponekad duže vrijeme, ali redovito dok se ne zagrije i tada prestaje. Naizgled sve je normalno (remen, remenice na radilici i bregastoj osovini, remenica alternatora, ležaj alternatora, ….). Za vrijeme cviljenja pojavi se i miris spaljene gume (remena). To je trajalo oko 2 mjeseca kada se remen potpuno raspao. Stavio sam novi remen ali se nije ništa promijenilo. I dalje cvili kod svakog paljenja. Ako je vrijeme hladnije cvili duže, a ako je toplije krace vrijeme, i dalje se povremeno osjeti miris spaljenog remena, a u servisu i dalje tvrde da je sve u redu. Ovo me užasno iritira, a da ne govorim o tome kako ujutro probudim pola ulice kada krecem na posao.

OPEL ASTRA – DVA PROBLEMA

Imam dugogodišnji problem na svom automobilu koji niko od ovlaštenih servisera u Sarajevu nije uspio da riješi do sada.
Imam Opel Astru Classic, 2001 god., motor 1.4 16V sa predenih oko 100.000 km. Konstantni problem na mom autu je da slabo vuce od prvog dana (od 2003 god.) tj. pri polasku kao da je zagušen i onda nakon nekih 100-200 m. odjednom povuce i onda ide normalno. Onda se auto gasio na semaforu, cak i u vožnji, pa je serviser zakljucio da treba promijeniti AGR ventil. Sa promjenom ventila auto je prestalo da se gasi, medutim problem slabe vuce je i dalje prisutan. Zatim, u ljeto se nakon servisa (promjena zupcastog remena, španera, filtera, filtera klime, ventil klime itd.) poceo pojavljivati bijeli, gusti dim u ogromnim kolicinama kod paljenja, koji ima ružan miris otprilike kao izgoreno ulje. Ljetos na moru sam imala smiješnu situaciju da su ljudi izletjeli iz kuce da vide 'šta to gori'....Na kraju, jutros se konacno upalila žuta lampica na kontrolnoj tabli koja se nije ugasila ni tokom vožnje. Ona se nalazi na dnu kontrolne table, u sredini, i probacu je opisati. Izgleda kao lonac na kojem je odsjecena cijev sa desne strane, a na lijevoj strani se nekako zavrsava u špic. Moram reci da sad auto jos slabije vuce.