MAZDA 323 DITD .HIDROPODIZACI

Radi se o mazdi 323 ditd 1999.g.. Kad ujutro upalim auto cuje se nekakvo metalno lupkanje.Da li se radi o ventilima? Kad auto postigne radnu temperaturu i dalje tokom dana nema više nikakvih cudnih zvukova.Kakva je posljedica ako se kvar odmah ne riješi (ima do servisa još 3000 km) i koje bi ulje preporucili.

OPEL VECTRA C 2,0-DTI – DISPLEJ

Vozim Vectru C 2.0 dti iz 2002.g i u zadnje vrijeme imam problema sa multifunkc. displejom. Naime kada upalim automobil displej mi neko vrijeme radi isprekidano cime prekida i radio, ali kao da mu samo malo treba da prbaci te nakon dvadesetak minuta, displej prebaci na uobicajene informacije i sve bude normalno. Napominjem da cijelo vrijeme u autu sve funkcionira besprijekorno osim displeja. U servisu nemaju pojma o tome, doticni majstor je doslovce rekao da je to neki kratki spoj pa je šakom udarao po kontrolnoj ploci nebi li displej nadošao. Usput kada je hladnije duže treba vremena da displej nadode nego kada je vani toplije vrijeme.

OPEL KADET 1,5-TD – NEMA ŠANSE DA SAMI RIJEŠITE PROBLEME

Prije nekoliko dana sam vam postavio pitanje i vi ste mi odgovorili,
sad se nadovezujem na to pitanje .Što se tice struje koja dolazi do grijaca,ona je ispravna tj. kad je auto hladan pri prvom davanju kontakata grijaci rade nekih 7-8 sekundi te se ugase a pri drugom davanju kontakta grijaci rade 2-3 sekunde.Sad sam ustanovio ovo da auto puno bolje pali ako mu dam kontakt i cekam nekih pola minute pa onda upalim.Na vašoj stranici sam citao slican problem u kojem piše da je bilo nešto vezano sa pumpom za gorivo.Mene zanima kako provjeriti ima li zraka u gorivu,koliki je pritisak goriva?Dali je ovaj moj motor ima ikakvu pumpicu na ispustit zrak iz goriva?Gdje se u mom autu uopce nalazi pumpa za gorivo,dali je to ona mala ele. sprava na samom filteru? Koji bi mogao biti razlog tuckanja tek kad se auto upali koje se javlja kod suvozacevih noga,ispred vrata u malom ele.sklopu gdje se nalaze 3 releja i jedan ele.sklop na kojem piše controler?Zašto to uopce služi? Oprostite na puno postavljenih pitanja ali dosad sam išao kod nekoliko majstora koji su davali razlicite dijagnoze,mijenjao sam sve što su rekli i opet isto, zato sam odlucio uzeti stvar u svoje ruke.

VW GOLF IV – NERAVNOMJERAN RAD

GOLF IV 1.6 benzin godina 1999, 74 KW, ima neravnomjeran rad na leru nekad više nekad manje , obišao sam par majstora ali oni kažu da to nije ništa, a mene strašno nervira pogotovo nocu pošto se i svjetla smanjuju i pojacavaju, pa Vas molim ako imate rješenje da mi odgovorite.

VW GOLF IV 1,9-SDI – ULJE I SERVIS

Kao prvo sve pohvale vašim savjetima! Zanima me koje ulje preporucujete za Golfa IV SDI 2003.god., ako možete objektivno reci ili preporuciti ulje koje najcešce koristite za ovaj tip vozila. Auto se vozi na otvorenoj cesti i zime su dosta hladne. Pošto je auto sada prešao 60000km što bi još trebalo promijenti!

RENAULT – 11 D – ZAMJENA DISK PLOCICA

Imam Renault 11D god. 88. Prije toga sam vozio R 9, R 21 Fiate, Zastave itd. Uvijek sam si sam mijenjao disk plocice i obloge, pa i gumice i drugo na kocnicama. U tome imam podosta iskustva ali nisam još imao problem da ne mogu ispustiti zrak iz kocionog sistema. Naime, promijenio sam disk plocice i par dana je bilo OK. Nije auto kocio kao prije, ali sam mislio da ce se to popraviti dok plocice sjednu itd. No stvar se nije popravila nego je kocnica radila sve slabije, pa sam primjetio da ima zraka u sistemu. Pokušao sam ispustiti zrak na sva 4 kotaca, pa napokon i kocionom cilindru ali papucica ostaje napeta i nikako da sjedne. Stariji modeli Renaulta su imali ispušnu slavinicu na samom cilindru, dok to kod ovog modela nema pa sam zrak pokušao ispustiti odvrtanjem "lajtunga" na kocionom cilindru. To mi nije uspjelo, te papucica ostaje napeta.