AUDI A6 2,8 i.
Poštovani, Nedavno sam kupio Audi A6 c4 (2,8 aah motor) Bez obzira na starost vozila stanje je gotovo besprijekorno. No ima par stvari koje su mi nejasne. Npr, nakon 100-tinjak urednih paljenja pri nedavnom davanju kontakta je počela blinkati MIL (check engine) lampica te auto nije htio upaliti. Isto i dan kasnije, da bi slijedećeg dana pri davanju kontakta lampica se ugasila i auto normalno upalio. Moje pitanje je slijedeće: Da li se ta greška zabilježuje na OBD-u, odnosno možete li ju detektirati pri dolasku vozila, s obzirom da sad trenutno više ne javlja grešku. Drugo, pri paljenju automobila bez obzira na vanjsku temperaturu nakon par sekundi rada mu se podiže broj okretaja sa 800 na 1200, uz pojačan smrad ispušnih plinova, neobičan zvuk rada motora i zujanje kod usisne grane, u trajanju cca minutu i pol. Pretpostavljam da je to sekundarna zračna pumpa i da je pri kraju svog radnog vijeka, pa me interesira da li su to normalni simptomi rada pumpe, s obzirom da do sada nisam čuo niti na jednom autu takav rad motora nakon paljenja. Zahvaljujem unaprijed na čitanju i odgovoru!