AUDI A6 2,8 i.

Poštovani, Nedavno sam kupio Audi A6 c4 (2,8 aah motor) Bez obzira na starost vozila stanje je gotovo besprijekorno. No ima par stvari koje su mi nejasne. Npr, nakon 100-tinjak urednih paljenja pri nedavnom davanju kontakta je počela blinkati MIL (check engine) lampica te auto nije htio upaliti. Isto i dan kasnije, da bi slijedećeg dana pri davanju kontakta lampica se ugasila i auto normalno upalio. Moje pitanje je slijedeće: Da li se ta greška zabilježuje na OBD-u, odnosno možete li ju detektirati pri dolasku vozila, s obzirom da sad trenutno više ne javlja grešku. Drugo, pri paljenju automobila bez obzira na vanjsku temperaturu nakon par sekundi rada mu se podiže broj okretaja sa 800 na 1200, uz pojačan smrad ispušnih plinova, neobičan zvuk rada motora i zujanje kod usisne grane, u trajanju cca minutu i pol. Pretpostavljam da je to sekundarna zračna pumpa i da je pri kraju svog radnog vijeka, pa me interesira da li su to normalni simptomi rada pumpe, s obzirom da do sada nisam čuo niti na jednom autu takav rad motora nakon paljenja. Zahvaljujem unaprijed na čitanju i odgovoru!

HYUNDAI LANTRA 1,6 i. 16V

Poštovani gsp.Meić imam auto hyundai lantra 1,6 16v 84kw u voznji mi se ugasila svjetla na komandnoj ploći i farovima kad sam ga ugasio i ponovno ga htjeo upalit nije htio resetirao sam akumulator iskopcan je bio 15min pa sam ga ponovno upalio radio je nakon 2-3min tad su se ponovno ugasili svjetla motor je promjenio zvuk kao da se muci pa vas pitam dali znate dali je do akumulatora ili do releja,alternatora dali mpzda gubi struju negdje sta da napravim? Hvala na razumjevanju.

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V – POčELA JE NEMIRNO RADITI ?

Poštovani, Imam Astru G iz 2007 1.4 16v twinport i u zadnjih nekoliko dana mi je počela nemirno raditi pri nižim okretajima i naglom oduzimanju gasa. Nema mirnog smanjenja okretaja nego nekoliko trzaja i onda smanjuje okretaje i gas kako treba. Ista situacija je i kada prebacujem brzine pogotovo niže auto jako nemirno prolazi proces šaltanja. Uz sve to nisam primjetio gubitak prijašnjih performansi vožnje. Napomena auto je napravio 140000 km i još nisam mijenjao lanac motora. Molm Vas zabsavjet što pregledati i popravljati ili mijenjati. Unaprijed zahvaljujem Lijep pozdrav

KIA SORENTO 2,5 CRDI

Postovani imam kia sorento 2.5crdi-125kw-08g.nedavno sam promijenio turbinu i sve filtere plus ulje i antifriz.nakon toga auto je radio pola sata na minimumu.bakon toga sam je podigao okretaje motora do koliko je isao i bacio cadju van na auspuh i jako veliki crni dim.nakon toga naprsvili smo 15km sa autom i onda je radio normalno ali opet slini ulje na interculeru.sta bi to bilo. lp

MERCEDES C 220 CDI

Postovanje imam c klasu t model 2001 g 220cdi automatik 5 brzina znaci imam problem sa mjenjacem auto kad je hladan ubacim u D i on se ugasi ponovo opet se ugasi i tako par puta dok ne krene bude mu jako tesko kao da je pod rucnom al krene kad se ugrije sve normalno sljaka sve brzine sljakaju super s tim da imam osjecaj da mi slabo vuce za svoju snagu kad je toplo vani malo veca temperatura auto hladan ubacim u D i od prve krene malo teze al ide auto ke kod mene 2 godine i funkcionira tako ali bi volio rijesit taj problem

LAND ROVER FEELANDER 2,0 TD4

Postovani,Land Rover Freelander 2002 dizel 2.0 82KS i imam bizaran problem koji se javio kad mi se jednom prilikom pomjerilo crijevo turbine (prokapalo je i malo ulja) od tada automobil radi sasvim normalno pri niskim temperaturama napolju a cim sunce "upece" vuce nema ni za lijeka.do cega moze bti?p.s turbinu je zamijnjena prije 2 godine (30.000 km predjeno do sada), protokomjer zraka je potpuno nov,ulje tek zamjenjeno a dijgnostika ne pokazuje nikakav problem. hvala