VW GOLF IV – VIŠE PITANJA

Imam golfa IV 1.4-16V,cuje se tuckanje 3 ispušnog ventila,cuju se svi da zveckaju pogotovo kad je hladan i ponekad se dogodi da ujutro baci dim a poslje je sve o.k. Koje svjecice idu na njega, jel ove nisu iste kao one šta su bile gore.Jesu hidro ventili ili obicni pa im samo treba štelanje.Dali treba uredivanje glave ,ne troši ulje i dobro vuce, potrošnja je normalna,prošo je oko140000tkm.Koliko bi okvirno došlo uredjivanje glave i cjelog motora? Zanima me dali vi vršite poprava letve volana za golfa IV 1.4 98g.

HYUNDAI ACCENT – MJERAC PROTOKA ZRAKA

Posjedujem Hyundai accent 2001g. 1.3l prilikom tehnickog pregleda auto nije prošao eko test . U servisu sumljaju u neispravnost regulatora protoka zraka kojemu je cijena 1800 kn . Prilikom vožnje odnosno rada motora ne osjecaju se nikakve nepravilnosti ,motor radi mirno , nema povecanja potrošnje , ne gasi se.Pa moje pitanje glasi dali postoje kakve opasnosti za motor ako se regulator ne promjeni i koji su simtomi neispravnosti regulatora .

MERCEDES E – PREMALA TEMPERATUTRA

Posjedujem E200Cdi i imam dva problema, ne znam da li su povezani. Prvi problem je da je temperatura stalno malo iznad 60 C, mislim da je normalno 82 C.Drugi problem je u tome što pomalo troši rashladnu tekucinu. Za godinu je potrošio otprilike za dva prsta. Nije se još upalila lampica da je treba dosipati.

VW GOLF III – ORIGINALNI TERMOSTAT

Imam golf III obicni disel 47 kw. god. 1995 .Imam golf III obicni disel 47 kw. godiste 1995 .Da li je normalno to da kada vozim auto putom temperatura mi pada ispod 70 stupnjeva,po gradu se penje do 90 a cim auto ne stoji u mjestu temperatura mu pada.To sam primjetio prije par dana.Znam da je to u vezi sa termostatom,prje golfa sam imao pasata kod njega je temperatura stajala konstantno na 90.

BMW – 316 – RADNA TEMPERATURA

Vlasnik sam bmw 316, 83. godište. Imam problem sa radnom temperaturom. Naime, kada ga polako vozim u drugoj, trecoj brzini po gradu kazaljka se polako penje do polovine i kada izadem na otvoren put i normalno ga vozim ona padne nešto iznad prve crte i tu stoji. Mijenjao sam tremostate. Kada u gradu i dode do polovine, nikada preko, stanem i u leru pocnem da dajem jaci gas kazaljka opet padne nešto iznad prve crte. Grijanje u autu je cas toplo, ne prevruce, cas hladno. A jednom sam primetio i da mi blago magli šajba, a ukljucen je bio ventilator u kolima i vozio sam na otvorenom putu. I kada god sam provjeravao, vec mi je i dojadilo, crijevo ispod termostata je bilo hladno, termostat vruc i sva druga crijeva od hladnjaka.

OPEL VECTRA 2,2 DTI – PALJENJE

Imam vectru c 2.2 dti 2003 god i problem sa paljenjem,nije htjela paliti ujutro ni kad je hladno(minus) ni toplo pa su promjenjene gumice na diznama,i prelivna crijeva.(zagrijana kasnije pali normalno ).Sada (kad je to promjenjeno) problem je prvo paljenje kada je vani toplo 10 - 15 C (tad ne ukljucje grijace-rekli su mi da je to normalno),vergla jako dugo dok ne upali i kasnije kad se zagije pali normalno.Kada je ujutro hladno i upale se grijaci upali od prve. Grijaci su ispravni i ne prikazuje grešku na kompjuteru u servisu. 127 hiljada je prešla.