CHRYSLER 300-M – ZVUK ŠIVACE MAŠINE

Na netu sam tražeci i citajuci po raznim forumima naišao i na vaš forum koji mi se jako dopao sa bogatim sadržajem i strucnim odgovorima.
Auto je Chrysler 300M, 3518 ccm. 185 kw, god. 9/2000, prijedenih realnih 97.000 km. Prošli tjedan je mehanicar, koji je inace zaposlen na službenom servisu i generalnom uvozniku za Chrysler za Sloveniju u domacoj radinosti iliti u "fušu" napravio tzv. veliki servis ( zamena zupcastog i ostalih remena, španera, vodne pumpe. svjecica, filtera za zrak, gorivo i ulje, motornog ulja i još nekih sitnica. Sav materijal je original Mopar-Chrysler, sam automehanicar je o.k. momak i u njega imam povjerenje jer mi Chryslere servisira vec 10. godina. Na putu od njega, cim se je auto ugrijao na radnu temperaturu cuo sam zvuk kojeg prije definitivno nije bilo. U leru auto radi kao i prije do 1600 obrtaja, a tada se na desnoj strani motora gledano iza volana prilicno glasno cuje neki zvuk slican šivacoj mašini. Sa povišenjem broja obrtaja i njegov glas je viši da bi negdje oko 2200-2300 potpuno nestao. Prva sumnja cim sam se vratio kod njega je bila ev. napuknuti kolektor. Drugi dan kod hladnog motora sumnja na kolektor je otpala, jer se kod hladnog stroja uopce ne cuje. Druga sumnja je pala na ulje jer smo za zimu dali Mobil 1OW-40. Poslije prijedenih svega 200 km ponovo smo zamjenili filter i ulje kao što je i bilo prije servisa, to je Mobil 1 5W-50, ali ni to nije pomoglo. Poskidao je sve remene osim glavnog, zvuk je ostao potpuno isti. Ostavio sam auto kod njega da bi on drugi dan donio iz firme drugi španer i neku hidraulicnu stvar za španer, opet isto. Privremeno je odklopio EGR ventil, opet isto. Prekontrolirao je svaku svjecicu posebno i tvrdi, da je motor 1000% u fazi. Sam sam mu rekao da ja takode 1000% tvrdim da takvoga zvuka prije nije bilo i da ne zaboravi, da sam kao amater prešao oko 1 MIO km. Priznao je, da pojma nema šta bi moglo biti a da sve što je on napravio 100% u redu i ako se bilo šta u vezi sa tim dogodi ide njemu na dušu i trošak, što je ipak fer sa njegove strane. Zvuk nije prisutan kod hladnog stroja, kako se motor sve više ugrijava do radne temperature tako se zvuk linearno tome povecava. Takav auto se u modusu automatskog mjenjaca obzirom na prilicnu snagu i cestovna ogranicenja brzine baš vozi u tom polju okretaja gdje je i zvuk prisutan. Zvuk 100% dolazi sa desne strane, 80% sa vrha desne glave (V motor, uzdužno) i mnogo bolje ga se cuje u zatvorenoj kabini nego vani kod podignute haube. Auto sam probao i na auto putu i glede toga nema nikakve razlike prije servisa, jednako dobro vuce i ne grije se. Sam sam pomišljao na ulje iako je jednako kao prije i mota mi se po glavi a nebih volio bacati novce da ga opet zamjenim sa Castrolovim RS 10W-60. Pošto je ulje u motoru cisto razmišljao sam i o nekom aditivu, iako to nisam nikada prije koristio jer na zamjeni filtera i na kvaliteti ulja nisam nikada šparao. Sama potrošnja ulja je u granici normalnog, cca 0,1 l/1000 km. Iskreno vas molim za pomoc i dobar savjet. , jer me je strah da u meduvremenu ne napravim kakvu nepotrebnu glupost.

VW GOLF III – STRUGANJE

Posjedujem vozilo Golf 3 TDI (66kw) '94. Prije 2 mjeseca poceo se javljati cudan zvuk kad je auto pod jacim gasom i iznad cca 2200 obr.- zvuk struganja sa laganim i kratkim oscilacijama u jacini zvuka . Takoder osjetim gubitak snage. Sam motor je u prilicno dobrom stanju ( koliko je to moguce za motor koji je prešao cca 265.000 km ). Pali bez problema, nema dima, ne troši ulje, prosjecna potrošnja goriva je nekih 7-7.5 l gradske vožnje u normalnim uslovima. U prvoj brzini pod punim gasom auto povuce veoma dobro i osjeti se velika promjena snage kad turbina "zavrti" dok u višim brzinama to i nije tako osjetno. Drugo pitanje se odnosi na cišcenje EGR-a, turbine i intercoolera. Naime, auto je u mom posjedu nekih 6 mjeseci i sumnjam da je prijašnji vlasnik to radio. S obzirom da se ne javljaju klasicni simtopmi zacepljenja i zagušenja EGR-a i intercoolera (crni dim) htjeo sam da provjerim dali je takav zahvat potreban i preporucljiv.

ŠKODA OCTAVIA – ŠKRIPANJE

Nedavno se na 4 g. staroj Škodi Octavia 1,9 TDI pojavila škripa u vožnji kada auto naide na neku neravninu. Ljuljanjem ovjesa na mjestu primjecuje se da škripa dolazi od prednjeg lijevog kotaca. Pri ljuljanju nema nekog dodatnog progiba. Da li je problem u amortizeru ili necem slicnom?

VW PASSAT 2,8 – MOTOR PODRHTAVA

Motor u leru podrhtava kao da negdje probija kabal takav osjecaj .
Sve pregledano kvar i dalje postoji motor ima 90.000 tisuca redovno održavan.Šta bi moglo bit u kvaru ?

MAZDA -6 – FANTOMSKI ZVUK

Poštovani, nisam se mogao zacuditi vašoj dobrohotnosti glede pružanja besplatnih savjeta pa sam odlucio i ja potražiti odgovor na svoje muke. Naime, moja mazda 6 cd te sa 136 ks (2004.g.) cvilucka cim joj taknem kuplung dok se u vožnji ne cuje ništa. U leru se nekad jedva cuje ali uglavnom ne. Problem se javio prije 1,5 godine i tada je zamijenjen nekakav zatezac remena (valjda klinastog) i sami remen. Zvuk koji me je neizmjerno živcirao je u potpunosti nestao ... ali... prije par tjedana, dakle, niti 6 mjeseci od „zahvata“ u ovlaštenom servisu, fantomski zvuk se vratio. Znam da mi necete poštom poslati carobni štapic koji bi kvar uklonio i svjestan sam da cu u Samobor na kremšnite uz bermet ali utješite me barem do tada nekakvom suvislom dijagnozom.

MAZDA 3 – ŠUŠKANJE

Kupila sam mazdu 3 u 2.mjesecu ove godine i sve je bilo u redu do prije mjesec dana kad sam osjetila lagano šuškanje u kontrolnoj tabli pri vožnji uz brijeg ili kad je malo gasiram u 2 brzini.. Obratla sam se ovlaštenom serviseru te su uzeli auto na pregled i nisu mogli naci grešku. Bila sam uporna i dogovorila novi termin opet su pogledeli i rekli da ne mogu ništa pronaci, premda i oni cuju to «šuškanje» jedino da bi trebali skinuti citavu tablu, a to traži vremena barem tri dana jer smatraju da je možda pukla neka plastika koja šuška. Zanima me da li je potrebno skidati tablu i da li ce se poslje vidjeti da je ta tabla skidana pa da ne bude još veceg šuškanja?