VW GOLF II – DIZE

Na pocetku sve pohvale za odlicnu stranicu i savjete. Puno se može nauciti. Nešto slicno radi g.Marušic, ali Vi ste puno konkretniji i obuhvatniji. Imam par pitanja. Vozim golf II 1.6 D, '85. (245000 km) i mijenjao sam mu dize (dimio je zacrnjeni dim) i stavio bosch-ove, ali nisam zadovoljan, inace zemlja proizvodnje je Indija. Neki ce reci da to puno ne znacii. Neki su mi preporucavali dresden (?) i monarch (ne znam jesu li nazivi tocni) koje su i skuplje. Zanima me utjece li i kucište na rad diza, tj. bi li i kucišta trebalo mijenjati? nakon promjene dosta dobro vuce, ali ujutro me zeza kad je paljenje u pitanju (grijaci su novi - NGK). Ispušta svjetlo sivi dim i to isprekidano kao da mu treba vremena da 'probije' i tek dobro proradi uz dodavanje gasa. Poslije sam primjetio da jedna diza propušta gorivo na spoju s glavom motora. Nisam mijenjao toplotne 'šajbe' diza - jel možda u njima problem?

RENAULT LAGUNA – LUPKANJE

Vozim Renault Lagunu 2.0 RXE 1996g.Kada je auto ugašen i kad vrtim volan lijevo,desno cujam lupkanje u prednjim kolima. U servisu su promjenili ležaje amortizera.Sad lupka manje,ali ipak lupka.Prilikom pokretanja vozila još jace lupa.Kad prijedem nekoliko km prestane.

FORD FOCUS – KOJE ULJE?

Imam Ford Focus 1999.godina TDDI 90ks,sa predenih 150000km, motor ne troši skoro pa ništa ulja.U servisu su stavili Helix 10W-40 sa narednom izmjenom nakon15000km. Dali je bolje u doticni motor stavljati Helix 5W-40 s obzirom na godinu proizvodnje i prijedene kilometre i na koliko vršiti izmjenu ulja,ili bih samo bespotrebno placao skuplje ulje?
Samo još jedno pitanje: Svi Boshisti preporucuju stavljanje dvotaktol ulja u euro-disel jer je kod nas presuh pa me zanima dali to ima loš utjecaj na motor,dizne,katalizator i opcenito sve ostalo?

HYUNDAI ACCENT 1,4 i – NAJVAŽNIJI JE MAJSTOR !

Imam Accent 2000 75ks 1400kub
Na instr. ploci upalilo mi se narancasto svjetlo, da bi mi ovlašteni servis dijagnosticirao neispravnost senzora zraka. Nakon zamjene istog (1700kn) opet se nakon nekog vremena upalilo narancasto svjetlo i auto je poceo trokirati. Dijagnostika je pokazala neispravnost lambda sonde. Nakon zamjene iste ( 800kn), opet se nakon kratkog vremena (cc50km) upalilo narancasto svjetlo, a ovlašteni servis mi je dijagnosticirao slabo ubrizgavanje prvog i cetvrtog injetora goriva.
Nakon cišcenja istih opet mi se dešava ista stvar. Auto nema snage pri startu, trokira, nema dovoljno gasa i trokira pogotovo pri manjim okretajima u vožnji. Serviser mi je rekao da ce zamijeniti prvi i cetvrti injetor pa ce vidjeti kako se auto ponaša. Da li je u ovom slucaju serviser krivo dijagnosticirao kvar u samom pocetku bez obzira što je ovlašten i posjeduje kompjuter za dijagnostiku, te mi sve to nepotrebno naplatio ili je to samo slucajnost da su se ovi kvarovi jednostavno desili jedan za drugim. Obzirom da mi kvar još uvijek nije riješen da li postoji mogucnost nekog kvara kojeg servis ne može dijagnosticirati.

AUDI A3 – TEMPERATURA ?

Posjedujem Audi A3 1.9 tdi 66kw,2001g.Imam problem sa pokazivacem temperature vode.Kod davanja kontakta pri hladnom motoru pokazivac pokazuje oko 65 celzijusa(prije 60),dok pri radnoj temperaturi pokazuje izmedu 95 i 100 celzijusa,prije 90.Jel to problem u senzoru ili nešto drugo,te može li imati kakvih opasnosti da ne dode do pregrijanja motora?