OPEL KADETT 1,5 – PROBLEM SA PALJENJEM

Imam opel kadeta 1989g (isuzu) 15d turbo intercoler,problem je sljedeci: do prije 10 dana mi je auto palio na pola kljuca,auto ide odlicno,no tada se javlja taj problem što nije htio paliti kao obicano vec iz nekoliko puta.Tako je loše palio 2 dana i onda uopce nije htio upaliti,verglao je ali nije htio sastaviti,tada sam ga odvezao kod majstora da vidi šta je i on je rekao da su svi grijaci otišli,promjenio sam sva 4 no auto opet kad je hladan slabo pali tj. iz drugog verglanja auto upali i trza te se ugasi.Treci put opet tako trza ali nekako upali i baci puno bijelog dima iza sebe.Kad se auto tek upali ispred suvozaceva sjedišta unutar komandne ploce cuje se nekakvo cudno tuckanje ili zujanje koje traje 10-15 sekundi (kad se zujanje cuje motor dosta nepravilno radi i trese se a kad prestane zujati auto dobije normalan zvuk i sve bude ok). Majstor kaže da je sa grijacima sve u redu i da je vjerovatno kompresija problem,no auto ide odlicno,ne dimi i ne troši ulje te ne mislim da je kompresija a majstor pita 500kn za samo mjerenje kompresije jer navodno treba naruciti nekekave brtve.Ja sam sumnjao na dovod goriva pa sam promjenio filter goriva no opet isto,sad mislim da je problem u pumpi za gorivo no nisam siguran te vas pitam kako saznati do cega je i kako to mogu sam provjeriti jer mi svaki majstor prvo kaže da odem izmjeriti kompresiju.

VW PASSAT 1,9-TDI – NERJEŠIV PROBLEM ??

Imam izgleda jedan nerješiv problem za sada. Naime, vozim vec neko vrijeme VW Passat 1,9 TDI (81kw) iz 1998 godine te sam prije nekih mjesec dana osjetio pad snage. Dok je auto hladan još i ide nekako, a kad se ugrije u 5. brzini na nekih 100 - 110 km/h pri nekih 2200 o/min stisnem papucicu gasa auto jednostavno kao da se zaguši, više ne vuce i ide najviše do nekih 125 km/h. Tada ga ugasim i ponovno upalim i opet ide do te granice sa nešto slabijom snagom, kao da ima 75 KS,a ne 110 KS. Bio sam u obližnjem servisu, spojili smo ga na kompjuter, detektirali grešku (greška: tlak zraka grane), poništili grešku i auto je išao osjetno bolje nekih 2 dana. Nakon toga opet isto. BTW: Auto ne dimi ništa, ne troši ulje, išao je dobro i navodno je kompresija dobra. Da li je tu u pitanju senzor za protok/ doziranje zraka ili nešto drugo. Drugo, kazaljka za mjerenje temperature mi ne stoji tocno na 90 C nego nekih milimetar ili dva ispod 90 C ili kad se upali auto, kazaljka se odmah digne na nekih 50 - 60 C, Da li to ima veze sa senzorom temperature ili je to sve vezano? Vidim da je problem sa tlakom zraka cest problem na VW Golfu i Passatu pa me zanima da li je to netko i kako riješio.

FIAT BRAVO – UGRA?EN PLIN, ALI…

Nedavno sam ugradio plin u bravo 16 .16v i sve je ok,al ima jedna primjedba stavljen je sistem na usisnu granu s flandom koja je vjerojatno manjeg promjera nego rupa gdje se nalazi leptir gasa . Majstor mi je rekao da mu je smanjen usis i to se da primjetiti kad se prebaci na benzin,naravno slabije vuce,ocekivao sam kad prebacim na benzin da ce bit isto kako prije ali nije, pa me zanima da li se to tako radi, ako da zašto, da li se može podesit na prvobitno stanje što se tice benzina, a kod plina da li se može podešavat sistem tako da auto bude življi ili tromiji. .Usput, znam da se prilikom ovakve ugradnje plina gubi snaga al gdje je sad nestala ona snaga koja je bila prije na benzin.

BMW 318 – GUMICE INJEKTORA

Koliko ide gumica po injector dizni 2 ili 1-na. Vozilo je BMW 318 i, E30, 550 t.km. Naime, oko prve i cetvrte dizne ima dosta benzina. Utijece li to na vecu potrošnju goriva?

SKODA OCTAVIA 1,9-TDI – UZROCI TREŠNJE ??

Imam Skodu Octaviju I iz 12. mjeseca 2004. 1.9 tdi 90k.s. 70.000 km problemi su:
1. pri kretanju trese, nekad više nekad manje ali uvijek kad je hladan(da li je to lamela?) Inace, to se dogada od proljeca a auto pazim i vozim svaki dan cca 100 km iskljucivo po autocesti. Ako je stvar u lameli da li postoji garancija (proizvodac propisuje garanciju 2 godine što još nije isteklo)U Stasnom se prave ludi.
2. trese volan pri brzini od 100-120 osobito pri nižim okretajima (5. brzina, 2000 okr/min.) Stavio sam nove Michelin gume, 3 puta ih balansirao, sve badava.

MAZDA 323 DITD – JAKO ZADIMI

Imam mazdu 323 DITD iz 1999 god i prešla je 95 tkm. Nemam nekih problema,ali primjetio sam da kod naglog pritiskanja gasa,kad se na 2500 o/min upali turbina,dosta jako zadimi (crni dim). Da li je to zbog loše kvalitete goriva ili nešto drugo? Auto je inace redovno servisiran.