OPEL CORSA – SKIDANJE OBLOGE VRATA

Dali ste ikada skidali obloge sa suvozacevih vrata opel corsa C. Ako jeste možete li mi objasniti kako. Ovo pitanje možda nije u vezi mehanike i motora ali možda imate iskustva. Zvucnik mi je riknuo,pa bih ga zamjenio.To bih pokušao sam.

RENAULT CLIO – SERVISIRANJE ?

Želio bih da mi date par savjeta o održavanju automobila sa fabrickim plinom u ljetnim i zimskim uslovima (narocito paljenje).Pri redovnom servisu,mjenjanje filtera od zraka,ulja goriva...da li treba nešto mijenjati i u plinskom sistemu? Navodeci da dnevno prelazim i do 150km pretežno na plin. Rijec je o reno cliu 1.2 60kw 1999 god (polovan, kupljen prije dva mjeseca u super stanju).

NISSAN ALMERA – POTENCIOMETAR GASA

Molim Vas da li mi možete reci kolika je cijena za potenciometar gasa za vozilo Nissan Almera, 2001 godina, motor 1,5 i, benzinac (66 kW). Naime, vec duže vrijeme vozilo dok je na mjestu u leru nemirno radi, odnosno obrtometar skace od 900 - 1000 obrtaja, te prilikom vožnje vozilo "cuka" kada se dodaje gas. Da li receni kvar može prouzrociti kakvu vecu štetu na vozilu ukoliko se ne bi zamijenio još neko vrijeme, da li receni motori tvornicki moraju u vremenskom periodu od 10000 km koliko mi traje od izmjene do izmjene ulja, trošiti ulje (oko 2-3 litre ulja ), stavljam ulje Mobil 10-40.

OPEL CORSA 1,2 – PRI POKRETANJU NEMA SNAGE

Posjedujemo Opel corsu 1,2 16 v 6 godina stara 70.000 km sa automatskim mjenjacem.Imamo problem, ali ne redovito a javlja se vec dva mjeseca: Prilikom jutranjeg paljenja auta, upali ali kada se krene - zna se ugasiti i kao da nema snage pri pokretanju - kada krece, to je pri samom pocetku vožnje, zna se i ugasiti, medutim kada prijede npr. 30 km/h onda nema problema. Kada je motor zagrijan radi sve normalno.
U ovlaštenom Opelovom servisu su mijenjali: remen alternatora, pumpu za vodu i termostat ali problemi i dalje su prisutni.

OPEL ASTRA 1,6 – OBRTAJI POLUDE

SVAKA VAM CAST ZA ODGOVORE I NAPOR KOJI ULAŽETE ZA ISTE. IMAM PITANJE U VEZI ASTRE G 1,6 16V. 98GOD. NAIME, DESI MI SE CESTO PRI JUTARNJEM STARTANJU MOTORA DA IAKO UPALI NA ZUB OBRTAJI POLUDE VARIRAJUCI IZMEDJU 3000 I 1000 OBRTAJA, TO TRAJE MINUTU I ONDA SPUSTI NA OKO 900, ALI NE PRIMA GAS. TEK KAD USPIJEM DA GA ISTURIRAM, POCNE NORMALNO PRIMATI GAS. SIPAO SAM cleaner injector U BENZIN ALI NIJE BILO NEKIH REZULTATA. TREBA LI KVAR TRAŽITI U DIZAMA ILI NECEM DRUGOM. PRIMJECUJEM DA DO 4000 OBRTAJA VUCE SOLIDNO A PREKO TOGA KAO DA SE GUŠI, NEMA SNAGE.