AUDI A8 – GUŠI SE ?

Imam audi a8, quattro, v8, 4,2 benz, i imam dva problema.
Naime, pojavila mi se lampica na kojoj piše CAT,koja se palila ranije samo kada bi dao kontakt,i kada upalim ona se gasi.
Drugi: pomalo "cima" kada je u 2-oj brzini(izmadju 2000-3000 okretaja).Imam utisak da se guši.Bio sam i obišao razne servise,dobijao razlicite odgovore.

AUDI B4 – PROKLIZAVANJE KUPLUNGA

Vozim audi b4 1992., 2000 kubika benzinac ugraden plin. Primjetio sam u poslednje vreme da dok je hladan dobro prima gas i vuce, ali kad u gradskoj prva-druga-prva.... vožnji zagrijem motor na radnu temperaturu, pa poslije kad se oslobodi put pokušam da ga naglo ubrzam, on teško prima gas , nabije obrtaje ali slabo vuce. Izmjenjao sam mu sve filtere i zamjenio antifriz i ulje. Isto se ponaša i na plinu i na benzinu. U cemu je problem?

FORD ESCORT RS-TURBO – MALI TLAK GORIVA

Imam escort rs turbo iz 1990, i imam par problema. Auto teško pali pogotovo kad je vruc. Inace , pumpa goriva je stavljena na oko 3.5 bara a serijska 5.5. ima li to veze? iTurbina ima pritisak oko 0.4 bara (na urici) a trebala bi oko 0.55.

FIAT PUNTO 70 – KLJUčEVI

Radi se o autu Punto TD70 elx , 1998 god. sa prijedenih cca 150000 km , zanima me sljedece , naime dobio sam uz auto dva kljuca ( crveni i plavi ),a pošto nemem nikakvu knjigu ( uputstvo ) za auto i pošto se na plavom kljucu nalazi dugme i u kucištu kljuca dvije plosnate baterije da li je ovaj model punta posjedovao daljinsko otvaranje jer to dugme na kljucu ne djeluje ni nakon izmjene baterija .Na crvenom kljucu nema ni dugmeta ni baterija .Citao sam ponešto o fiat code kljucu ( sustavu ) pa Vas molim da mi nabrojite šta se sve od simbola na tabli treba pojaviti kad dam kontakt kljucem . Konkretno , u mom slucaju se ne pojavljuje simbol kljuca pa me zanima da li je auto raskodiran i zbog cega , inace uredno upali iz prve i sa jednim i sa drugim kljucem i ako jeste da li je potrebno i moguce ponovno kodiranje .Osim ovoga "problema" nakon što auto upali simbol grijaca ostane titrati još desetak sekundi. Napomena , centralna brava radi besprijekorno.
Drugi problem je sljedeci , prilikom dodavanja gasa u trecoj brzini u trenutku dok je brzina 50km/h kao da nešto prokliže jednu sekundu i tek onda prihvati zadati gas.Na autu je nedavno promijenjen zupcasti remen i redovno mijenjam ulje i filtere , ne gubi ulje skoro nikako kao ni rashladnu tekucinu . Pošto je 90 % moje vožnje gradska , da li je normalna potrošnja ovog auta od 6,5l do 7,5 l nafte.

ROVER 200 – TEŠKO PALI

Vozim Rover 200 benzinca 1998 godište. Ujutro teško pali, zavergla, ali ne pali se, tek nakon dužeg verglanja iz treceg puta. Onda sam našla sistem, dam kontakt, cujem kako pumpa radi, kad prestane kratko zaverglam i odmah vratim kljuc u položaj da pumpa još radi. Ovu radnju ponavljam sve dok se pumpa nanovo cuje, onda iz 3-4 puta kad pumpa više ne gura gorivo auto upali. U toku vožnje br. obrtaja ne opada ispod 1500, tako da u leru jako bruji. Tako je bilo dva dana, pa onda odjednom nikako nije htio da upali. Gurali smo malo kontakte, kablove drmali i sljedeci dan je upalio. Palio je normalno 2 dana, i eto danas opet nikako ne pali. Gdje da tražim kvar? Svjecice su dobre, ulje voda, su zamjenjeni...

RENAULT MEGANE – VIBRACIJE

Zanima me Vaše mišljenje o sljedecem problemu na Renault Meganu, starom 2,5 godine. Prilikom mjenjanja brzine, prilikom dodavanja gasa, prisutne su vibracije na kvacilu, na papucici gasa te na mnjenjacu. Koji bi uzrok mogao biti navedenim problemima?