CITROEN BERLINGO – ODGOVORNOST SERVISERA ?
Kupio sam Citroen Berlingo iz 2001. godine, polovan ali sa servisnom knjižicom od ovlaštenog servisera i pregledao sve servise te vidio da je sve u redu, sa obzirom da je auto tada imao 119.000km. Do danas sam napravio kilometara do 143 000 i promijenio sam remenje, redovito radio servise, cak svakih 5-7 tisuca km, prevencije radi..Auto je zadnji put bio na servisu 20.10.2006. g. i nakon servisa vidio sam da postoji mala kap ulja ispod haube, svaki put, tj. skoro svaki put.. Posjetio sam svojeg mehanicara koji mi je radio servis i on mi je rekao da je vjerojatno ulje iz kartera motora te da me taj kvar može koštati odprilike oko 600-900kn, iako smatram da, pošto je auto servisiran nedavno-toga nebi smjelo biti a isto tako sam ga servisirao u 8. mjesecu ove godine. Dali je realno da mi gdin iz servisa želi to naplatiti kao "dotrajalo" a ne uzima za opciju to što sam napravio dva servisa u razmaku dva mjeseca kod njega te da bi ta usluga trebala biti besplatna posto sam na servisu rekao da naprave sve što je potrebno? Isto me tako interesira dali je to veliki problem te dali mogu pricekati sa tim radom cca. mjesec-dva sa redovitom provjerom ulja? Molim vas za iskreno mišljenje jer, kao i svima danas, novac mi nije jaca strana trenutno i pazim na auto i njegovo održavanje ali mi se cini da nije u redu sa serviserove strane da mi to želi extra naplatiti.. Hvala vam unaprijed i ako se bavite i Citroen vozilima, rado bih doŠao na servis kod vas nakon procitane web stranice gdje se pokazali da vam je stvarno stalo do povjerenja ljudi sa kojima suradujete.