OPEL CORSA – KOCIONO ULJE

Vozim OPEL Corsu iz 1996 god. sa katalizatorom i deset dana prije Tehnickog pregleda sam izmedu ostalog promjenio i kociono ulje u sistemu. Na eko testu sam jedva prošao ( 163 stupjna Celsiusa.).
Postoji li mogucnost da meštar nije promjenio ulje ili je stavio LOŠE?
U kojim granicama se krece ova stavka EKO testa i dali trebam odmah promjeniti ovo ulje ili ga je bolje promjeniti poslije zime?Dali je bolje neko uvozno ulje ili je dobro i INA-no?

PEUGEOT 206 – ZAMJENA ANTIFRIZA ?

Vozac sam Peugeota 206 ( 1,1 ; 2000g ) te imam pitanje za nadolazece hladne dane: Antifriz je mijenjan na cca 23 000 km ( podatak uzet iz servisne knjižice ). Sadašnja kilometraža je 48 000 km pa me zanima da li je potebno zamijeniti antifriz. U slucaju da ne kada bi ga trebalo zamijeniti?

OPEL ASTRA 1,6 i.- RASHLADNI SUSTAV

Zanima me kako se odzracuje rashladni sustav.Imam Opel Astru 1.6i iz '94.g, 52kW, 1598ccm, Otto motor. Zamijenio sam stari antifriz i dolio oko 3.5 litre novog, razrijedenog sa vodom u omjeru 1:1.5. Nije bilo nikakvog ventila na hladnjaku pa sam odspojio donju cijev hladnjaka.
Po Opelovoj knjižici stoji da sistem prima ukupno 5.5 litara! (još bi trebalo stati 2 litre),stara tekucina je doslovno sva izašla iz sistema pa je vjerojatno u pitanju zrak. Još jedno pitanje: kilometraža auta je 278000 km, u motoru je ulje Valvoline Durablend 10W40. Ako imate bolji prijedlog za ulje (trebam li stavljati potpuno mineralno ulje ili i dalje polusinteticko) recite mi jer uskoro idem mijenjati ulje.

RENAULT LAGUNA 1,8 – GRIJANJE KABINE ?

Imam problem sa grijanjem kabine na Laguni 1.8 1996.Pretpostavljam da je problem nastao odavno, ali sam ga primijetio tek sad kad su poceli hladniji dani. Grijanje kabine je veoma slabo. Cuo sam da je možda potrebno odzraciti sistem. Kako pravilno da to uradim? Na mjestu gdje cijevi ulaze u kabinu postoji cep na cijevi. Malo dalje od cepa na cijevi je i nekakva plava polugica, cemu ona služi?

ZASTAVA – 101- VELIKA POTROŠNJA PLINA

Posedujem zastavu101 i ugradjen lovato plinski uredaj, bio bih vam zahvalan kada biste mi objasnili kako se štela lovato plinski uredjaj.
Napominjem da mi je direktno ubušen karburator i pušten plin u njega, da li bi možda bolje bilo da imam mješac tzv plocu tj da li bi manje trošio, sada sam na oko 9.6 l na 100km.

ŠKODA FABIA – STEZANJE GLAVE ??

Imam Škodu Fabiu 1.4 MPI, 44 kW, 2000 god. proizvodnje, prešla 100.000 km, i kako je trošila vodu pri nekim ispitivanjima se došlo do zakljucka da je problem glava motora. I tako je i bilo, bila je nagrižena, tj. male udubine su bile po njoj, ali glava je poravnata, uradjen hidro test i pokazalo se da je ispravna. Onda je došlo do zakljucka da je kriv i blok motora. I bio je sto sam vidio svojim ocima kad ga je majstor stavio u onaj stroj na kojem je obradio i glavu motora. Sve je sklopljeno, krenem na put ovih dana i ponovo mi se upali lampica od temperature, otvorim haubu i vidim da fali vode (tocnije pola litre) i crijeva znatno tvrda nego što bi trebala biti. Da li ima veze što je novi dihtung od glave motora isti kao i onaj prethodni ili mora baš biti deblji onoliko koliko su se glava i blok obradili (skratili), i usput da li može biti neka veza sa tim što mi se vec neko vrijeme cuju hidro podizaci (sitno lupkanje u motoru).
Kompresija je mjerena i uredu je, ali nije mi nikako jasno zašto još uvijek izbacuje vodu na cep tj. zašto se crijeva još i dalje napuhuju. I možete li mi pojasnit šta znaci, prvo stezanje glave, šta drugo a šta trece.