PEUGEOT 205 – GASI SE

Duze vrijeme (3godine) imam problema sa ler gasom mog automobila, ovje i nema nekog pouzdanog majstora za pežo automobile i slabo su opremljeni, ni jedan majstor do sada nije uspio pronaci pravi problem i rješiti ga permanentno. Godina proizvodnje je 1990, znaci 205 1.6 GTI. Ler gas stalno varira (gore-dole) cak kad je vrijeme hladno zna se i ugasiti kad se iskljuci gas, ili ako nije dobro zagrijan ili noc je i svjetla su upaljena, gasi se motor. Mjenjao sam mu regulator zraka više puta ali uvjek isto, Cak sam ga odveo na kompjutersku provjeru ali nisu mogli pronaci dek sa spajanje (trebao je biti kod alternatora) ali ga nisu pronašli. Zbog ovog kvara ili recimo nepravilnosti rada imam vecu potrošnju goriva.

VOLVO V40 – ŠTO JE VARIJATOR FAZE ??

Kupio bih polovni volvo v 40 star 4 godine sa predenih 100 000 km. Zanima me vaše mišljenje i da li imate neki savjet na koji bi trebao obratiti pažnju.Navodno bi trebalo promijeniti " varijabilni pokretac usisa".Možete mi reci nešto o tome što je to .

FIAT PUNTO 1,2 – AIR BAG

Nedavno sam kupio Fiat punto dynamic 1,2 ,16v, god.proizv.2003.
Pri kupovini primjetio sam na ekranu upaljenu airbag lampicu ,ali mi je prodavac rekao da treba samo resetirati sto sam mu vjerovao.
U ovlaštenom servisu je konstatirano da je desni bocni eirbag aktiviran ,vjerovatno zbog udesa,te se lampica zbog toga ne gasi.
Oni su mi preporucili montiranje novog airbag-a koji kosta 400 eura + ruke.Govorili su da se to mora napraviti da bi sistem finkcionirao u cjelosti. Iz nekog drugog servisa govore da postoji mogucnost da se samo taj airbag iskljuci iz sistema .Jedan majstor me je uplašio govoreci da zbog tog aktiviranog airbaga, sigurno nece pri udesu funkcionirati nijedan airbag.Na ekranu stoji upozorenje(airbag defekt, ugasiti motor).

FORD MONDEO 2,0 – PREVIŠE TROŠI ?

Ford Mondeo 2.0 ghia automatic 96kW 1999.g 134000 km.
Od nedavno sam vlasnik navedenog automobila, sve je ok, super sam zadovoljan sa svime što ovaj auto pruža ali mislim da nije baš normalno da troši 17-18 l na 100 km gradske vožnje (podaci sa putnog compa) (ili se varam) vozim u economic modu ne u sportu, over drive upaljen, ne stišcem gas ko lud, nikakvo divljanje. Servis je napravljen promjenjen zapcasti+španer, mikro remen, filteri svi, ulje, svijecice, jedino što nije promjenjeno je filter ulja u automatskom mjenjacu i samo ulje u njemu a i to ce biti uskoro napravljeno. U cemu bi mogao biti problem ako ga uopce ima, možda je to normalna potrosnja ?!?!?!?

OPEL VECTRA B – ULJE U USISNOJ GRANI

Imam Vectru B dizel sa motorom X20DTH.Prilikom cišcenja usisne grane kod mehanicara primijetili smo da ima motornog ulja u cijevi za cisti zrak poslije turbine,dali je to normalno?. Drugo, kada se ukljucuju druga cetiri usisna ventila koji se otvaraju vakum pumpicom? Do sada nisam mogao primijetiti da se otvaraju. Ja sam ih jednom samo radi testa ukljucio (fiksirao) rucno i zakljucio da auto bolje vuce iz nižih obrtaja. Dali to može smeteti ako bi ih ostavio tako za stalno.

ŠKODA FABIA – BRDO PROBLEMA !

imam Škodu Fabiu 1.4 MPI 2000. god.proizvodnje, 44 kW, prešla 135000 Km i odmah da kažem da sam procitao ove sve probleme što imate na stranici vezane za Škodu Fabiu, i ja sam ih imao SVE ama baš sve. Prvo mi je otišla lambda sonda na 18000 Km i zamjenjena u servisu, balans štanga, lamela (možda malo i moja greška), senzor na letvi volana, servo pumpa, kad god ga prikljucim na dijagnostiku uvijek 5 nekih bezveznih greški, izmedu ostalog šta me zanima, kad je trošila vodu motor je citav rastavljen i bila je iskrivljena i glava i BLOK motora, sve je uradeno OK i zanima me sada koliko tocno mora biti stegnuta glava, koji omjer G12 tekucine i vode mora biti u rashladnom sustavu, ici cu ovih dana na ispitivanje kompresije pa možete li mi reci kolika mora biti, koje tocno ulje ide u ljetnom i zimskom razdoblju, i u motoru se cuje neko sitno lupkanje pa su mi neki majstori rekli da su to podizaci ventila tj. hidro podizaci, i imam isti problem kao sto je vec netko imao, nekada ali samo nekada kada radi u mjestu ili i u vožnji pocne tzrzati tj. nepravilan rad motora, obrataji se spuste do te granice da se auto gotovo ugasi pa se vrate na normalu i sve tako neko odredeno vrijeme, pa neko kaže da jedan ventil ne zatvara kako treba ili tako nešto, i stop prekidac sam vec pet puta promjenio u tocno godinu dana.