PEUGEOT 206 – BORD KOMPJUTER

Oduševljen sam vašim znanjem i željom da pomognete.
Od skoro imam pežoa 206 1.4hdi,2003,u opremi mu je i bord kompjuter.Problem je jer niko ne zna da ga koristi.Znamo samo da mjenjamo muziku,i ona ide preko njega.Pomozite,ili mi dajte adrese gdje mogu da nadem rješenje.

VW PASSAT 1,TD – MIJENJANA GLAVA

Imam passata 1.9 TD iz 93.god.Problemi su poceli sa rashladnim sistemom pa je najprije puklo crijevo koje smo zamijenili medutim temeratura se i nakon toga dizala a zatim je puknuo i mali hladnjak i pomiješalo ulje i vodu. Mehanicar je konstatirao da je pukla glava motora.Zamijenio je glavu i prešla sam do sada 1500 km. Mehanicar je rekao da glavu ne treba dotezati!? Sada mi se ponovo pocela palitri lampica od vode i voda se negdje gubi. Molim vas što vi mislite gdje je problem i da li je mehanicar ispravno rekao da ne treba dotegnuti glavu.

VW POLO 1,4 – PUCA I TRZA

polo (1.4 16v ape motor 55 kw),dešava samo ujutro kad ga upalim radi normalno nekih 30 sek.i onda odjednom pocne da puca nešto i da ga guši i onda naravno pocne da turira sam,i ja jednom stisnem gas do kraja i to automatski prestane i ne dešava se više tokom cijelog dana,i jos kad ga vozim trza malo u 3 brzini,kopcao sam ga na dijaknostiku i prijavljiva greške 1178,1196 1570.
Ovo je sve bilo prije neki dan,i ove greške sam riješio znaci bilo je do lmabda sonde promjenio je i sada se sasvim normalno ponaša ujutru i radi dobro, ali se dešava da cesto trza,ali samo u trecoj brzini i to od nekih 2400 obrtaja do 2800,cim to prede ide sasvim ok i u ostalim brzinama se to ne dešava ,pa ako imate neki savjet bio bi vam zahvalan???

SEAT CORDOBA – GENERALKA ??

Imam jedan neobican problem, naime radi se o seat cordobi 1.9sdi god. 1998 -nece upaliti.Prije tjedan dana tjerao sam auto na kompletnu dijagnostiku gdje se ustanovilo da je kompresija sa sva 4 cilinda oko 20
što je jako loše (bar su mi tako rekli.)Da bih ga mogao još jedno vrijeme paliti zamolio sam prijatelja da mi pomogne pronaci žicu koja je zadužena za paljenje i gašenje grijaca, tu žicu smo precvikali te stavili prekidac da bih mogao fizicki paliti i gasiti grijace a ne samo kad mu to kompjuter ili sta vec kaže da upali.Kad sam skupio novaca auto sam otjerao na servis gdje mu je radena generalka, doslovno sve novo osim klipova koji su još bili ok. Nakon tjedan dana auto je bio gotov i sav sretan cekao sam novo jutro da bih ga konacno upalio bez nekih posebnih zahvata (razocaranje),naime auto je opet jedva upalio ista stvar kao i prije, morao sam fizicki paliti grijace da bih pokrenio motor .
Pomagajte više ne znam šta mi je ciniti!!!

AUDI 80 – KOJI ANTIFRIZ ?

Kupio sam audi 80 b4 '92 god, abk motor, benzinac 2000 kubika. Ne znam koji antifriz ide u njegov hladnjak. Rekli mi da ima crveni, plavi, da zavisi od glave motora itd.

VW PASSAT B3 – MALI TUNING

Imam Passata B3 1992. god, sa AAM motorom (1.8L, Mono-Motronic). Snaga motora je 75KS, što bas i nije nešto, ;) pa imam namjeru raditi mali tuning u cilju povecanja snage. Inace, motor je u Ok stanju, ne troši ulje i prilicno fino ide za svojih 75KS. Tuning bi se sastojao u sljedecem: bregasta osovina od GTI-ja 8v, 4-2-1 ispušna grana i downpipe, i ECU od ABS motora (isto 1.8L Mono-Motronic, ali 90KS).
Kakvo je Vaše mišljenje oko ove "operacije"? Na nekom britanskom forumu sam procitao da AAM motor ima prilicno "slabašno" napravljenu radilicu, tj. da je njegova radilica napravljena od daleko lošijeg materijala nego npr. kod motora sa Digifant-om, i da ne trpi bilo kakvo povecanje snage? Imate li Vi neka iskustva sa tim?