VW JETTA 1,8 automatic – GASI SE NA LERU

Imam Wolkswagen Jettu 1.8 automatik sa pierburgovim karburatorom 2E god. 1986. Motor je odlican, provjeren kao i karburator.
Prošle godine ugradio sam plin i sistem Lovato. Prije dva mjeseca imao sam problema sa isparivacem pa su mi stavili Landi. Sve je ostalo od Lovato sistema samo je promjenjen isparivac i prekidac u kabini.Sve je bilo dobro do skora kada je poceo da se gasi na leru. Majstor ga naštela,to radi nekih pola sata ilil sat kako treba pa pocne da trokira na leru i da se gasi.

FIAT BRAVO 1,6 16V – CIŠCENJE RASHLADNOG SUSTAVA

Kako da ocistim gumene cijevi i posudu za antifriz jer ima prljavog unutra a rekli su mi da je to moguc jedan od razloga za dizanje temperature(da mi je negdje zaštopano)jer termoprekidac radi kao i termostat. Auto je fiat bravo1.6.16v.koliko to košta kod vas i jeli sam dobio pravu informacijiu cuo sam da se može isprati sa sodom bikarbonom i da to rade negdje u dubravi a možda
i vi.punoooo hvalaaa.... spasite me lud ko šiba

ŠKODA FAVORIT – IRITIRAJUCI PROBLEMI

Na autu je radena generalka motora i karburatora (Pirburgov) prije
6 meseci. Motor je izrazito glasan oko 3000 obrtaja i vibrira a na vecim i manjim obrtajima ne, kada se malo jace stiska pedala gasa nije ravnomjerno ubrzanje nego malo trza i to se najviše primjeti u trecoj i cetvrtoj brzini. Ler gas je podešen na oko 750 obrtaja i primjetno je jako malo variranje kada nisu ukljuceni nikakvi potrošaci. Kod startanja hladnog motora kada je automatski gas aktivan i obrtaji su preko 1200 tada je variranje obrtaja izrazito i do 100 obrtaja u plusu i minusu. Motor ima snagu, ne troši ulje, ne gubi vodu. Majsori kažu da je to takav motor i da sa tim treba da se pomirim no u vožnji u petoj brzini i nekih 2500 obrtaja cuje se iz motora neko krkljanje ili lupkanje (ne znam ni da objasnim), majstori opet imaju pricu da je za to krivo loše gorivo. Gorivo sam sipao na razlicitim pumpama od 95 oktana i razlike nema.Kod startanja hladnog motora iz auspuha izade na kratko tamni dim.
Volio bih da me usmjerite šta još da insistiram kod majstora da provjere ili šta su možda propustili namjestiti.

AUDI DIESEL TURBO – ULJE U EKSPANZIONOJ POSUDI

Pišem vam u vezi problema na motoru na AUDI dizel 5 cilindara sa turbo punjacem tip NC iz 1989 god./74 kw. Nakon generalke na motoru - promjena klipova, karike, ležajeva na radalici,,motor je poceo puštati ulje odnosno pojavilo se u ekspanzionoj posudi u vodi,nakon par mjeseci ponovo sam promjenio dihtung glave i poravnio glavu i opet se pojavilo isto. Koristio sam ulje dellphi 10-40.Pitanje u cemu je problem i da li se može sanirati sa aditivom na bazi tekuce keramike ili teflonom?

FIAT BRAVA 1,4 12V – TROŠI ULJE

Vozim Fiat bravu 1.4 12V ,'95 god. 75 KS, 109 000km. Auto troši 0,8 L ulja na 1000 km. Mjenjani su ventili,hidraulicni podizaci,brtve venila svejedno opet troši isto ulja.Kompjutorska dijagnostika motora zadovoljavajuca.U cemu bi mogao biti problem?