OPEL ASTRA – PROBLEM NA 100000 KM

Poštovani, vozim Opel Astru G 1.6 16v 2003. g., motor je Z16XE sa 74 kW. Plinska instalacija je ugradena u veljaci ove godine kad je auto imao 85000 km. Nikakvih drugih kvarova nije bilo osim promjene lambda sondi (ili njihovog cišcenja, ne znam jer je auto tada bio pod jamstvom) na 55000 km. Problem je nastao prije nekoliko dana kad sam napravio jubilarni 100000 km. Auto je totalno izgubio na snazi. Kao da ima 20 konja a ne 100. Nije se htio razvrtjeti iznad 4000 o/min. Poceo se i lagano pregrijavati tako da je ventilator stalno radio. U servisu su mi rekli zaštopan katalizator!!! Ok, rješenje je ili ugraditi novi ili razbiti postojeci. Odlucio sam se za ovu drugu soluciju jer je novi katalizator 5800 kuna + PDV. Opel Astra G ima katalizator integriran u ispušnu granu te je nemoguce (tako kažu majstori) ugraditi zamjenski katalizator. Nakon razbijanja katalizatora auto ide dobro ali sad dimi (sivo bijeli dim, nije plavi, auto ne gubi ulje, troši oko litru na 10000 km) i pali se žuta lampica (motor ima dvije lambda sonde). Prijenosnim racunalom sam se spojio na kompjuter od plina (ugraden je multipoint sustav ubrizgavanja plina Tartarini i s njim je sve u redu) i vidio da lambda sonda stalno pokazuje istu vrijednost od 0,3 V. Zar ne bi ta vrijednost trebala varirati ako je lambda sonda ispravna? Kad se upali lampica auto lagano pocne zacukavati. Kao da neki od cilindara ne dobije iskru. Da li je problem u EGR ventilu? Isto se dešava na oba goriva tako da iskljucujem pogrešku na plinskoj instalaciji. Što da sad napravim? Da li se može nekako riješiti paljenje lampice ili pak ugraditi zamjenski katalizator jer 7000 kuna za novi katalizator ipak trenutno nemam. Što je dovelo do kvara na katalizatoru?

FIAT MAREA – NEKOLIKO PITANJA

Molimo Vas da nam odgovorite na slijedeca pitanja u vezi automobila Fiat Marea Weekend 1.9 TD100 `98 god.
- Ponekad,vrlo rijetko doduše,prilikom startanja,motor neravnomjerno radi(trokira) prvih 30-ak sekundi pri otprilike 500-600 o/min.Ovo se dešava uglavnom kada je toplije vrijeme dok se pri nižim temperaturama ovo ne dešava i motor na leru radi na otprilike 700-800 o/min.Inace uvijek pali na ``pola kljuca` iz prve.
-Prilikom dosipanja goriva,pri otvaranju zatvaraca rezervoara javlja se potpritisak(vakum).Da li je ovo signal nekog kvara sistema za dovod goriva?
-Prilikom naglih ubrzavanja javlja se crn dim iz auspuha,dok se pri ravnomernoj vožnji cak i pri vecim brzinama se ne javlja.
-Koji je interval zamjena filtera?Da li je potrebno ispustiti vodu iz filtera za gorivo i u kom vremenskom intervalu to ciniti?
-Da li je ovaj motor i sistem ubrizgavanja goriva kompatibilan sa najnovijim Euro-4 dizel gorivom i da li je potrebno dodavati aditve za gorivo?
-Vrste senzora na ovom automobilu,ERG ventil i kompjuter(ako postoji), i da li je moguca kompjuterska dijagnostika i ako jeste kojih sistema?

RENAULT CLIO – LEPTIRASTI VENTIL

Vlasnik sam Renault Clia 1.2 16V 2003., prijedenih 45 000 km. Dogodilo se u sred vožnje, motor je naglo usporio i nisam mogao voziti brže od 50-60 km/h,odnosno max. 3 000 okretaja, a papucica gasa se dala samo djelomicno stisnuti, a na kontrolnoj tabli se upalila lampica koja se pali kada se nešto od "elektronike" pokvari.Na ovlaštenom Renult servisu napravili su dijagnostiku te im javlja grešku na leptiru usisa.Zanima me što je moglo uzrokovati kvar na istomu jer "gospoda" ne priznaju garanciju, a novi leptir stoji 500 Eur-a.

ŠKODA FAVORIT – SAMOVENTILIRAJUCI DISKOVI ?

Vozim škodu favorit iz 91 godine sa 1.3 motorom i zanima me dali je preporucljivo ulivat ulje mobil 5w40.i može li se ugraditi i od cega samoventilirajuci diskovi na sve kotace i gdje mogu nabavit sportske opruge i amortizere.

DAEWOO TICO – BJELANJAK ILI PAPRIKA ?!?

Puno pozdrava iz Skopja.
Kopajuci po internetu i tražeci sredstvo kojim se zaptiva kapljanje iz rashladnog sistema, našao sam vaš sajt. Vjerujem da cete mi odgovoriti.Imam 11 godisnog Tiku-Daewoo, i evo poslije tolikih godina pocelo je kapljati negdje sa sredine motora.Promijenio sam vodenu pumpu, opet kaplje. Troši oko pola litre na 10 dana. Znaci da ne kaplje strašno.Sva su crijeva suha, ulje nije pomješano sa vodom, a mašina radi odlicno.Poanta: Interesira me koji aditiv za zaptivanje koji se stavlja u hladnjak (u vodu) preporucujete. Znam o "domacim sredstvima" kao bjelanac od jajeta, te crvena mljevena paprika i sl. Mene interesira samo sinteticko u širokoj prodaji. Takodjer sam cuo o Vodenom staklu, medutim, samo cuo, nisam vidio nikoga da ga je sipao u hladnjak...

MERCEDES E-280 – MOLIM SAVJET

mercedes E280 4matic automatik tiptronik godina proizvodnje 12. 2000.
1. svako koliko kilometara je potrebno mijenjati ulje u automatskom mjenjacu
2. koje ulje ide u taj mjenjac, znam da mercedes ima dvije vrste ulja i da se razlikuju osim po svojstvima i po boji, crveno(236.10) i zeleno(?)
3. dali je interval izmjene ulja u motoru 15 000km?
4. imate li neki poseban savjet za vlasnika ovakvog vozila