SKODA OCTAVIA 1,6 i.

Poštovani, Imam Škodu oktaviju 1,6 MPI benzin. Motor na leru nakon cca 1 min počinje varirati u broju okretaja (padnu kao da će se ugasiti pa se normaliziraju i tako gore dolje...ponekad se i ugasi) U vožnji posebno na uzbrdici ponekad cuka i ako dodam gas pa smanjim prestane i onda opet...Na ravnom ili nizbrdici je sve OK) Inače ona žuta oznaka (oblika motora) koja na tabli signalizira nepravilnost u ispušnom sistemu svijetli stalno. Računalo u servisu dijagnosticira lamda sondu. Auto inače ima 150 000 km i oduvjek se vozi na plin. Navedene nepravilnost se dogaðaju i u vožnji na benzin kao i na plin. Pitanje: Da li se stvarno radi o lamda sondi ili može biti i neki drugi kvar? L.P. MG

PEUGEOT 307 1,6 HDI

Bok. Peugeot 307sw 1.6hdi 80kw (2006. godina) je u pitanju. Kad auto stoji upaljen na mjestu ili se duže vrijeme vozi pri manjim brzinama(npr po zagrebu, često kazaljka temperature skoči s radne(malo ispod 90) skroz u crveno, ventilator hladnjaka se uopće ne pali, ako upalim klimu, pali se ventilator i kazaljka padne na malo ispod 90, kak je i bila... U rijetkim situacijama se postepeno diže kazaljka, na malo iznad 90, a vrlo često samo skoči u crveno i isto tak pri paljenju klime samo padne ispod 90... U čemu bi to mogao biti problem? Po meni je problem to da ne pali ventilator ako ne upalim klimu i drugi problem to da kazaljka temperature "poludi" i skoči s malo manje od 90 u crveno i isto tak padne naglo (mislim da je i nemoguće da tako brzo naraste temperatura, a i isto tako padne)..Kad je auto hladan, postepeno diže kazaljku temperature do malo ispod 90.. Zato vas molim za savjet prije nego uopće što pokušam promijeniti!

VW GOLF 2,0 FSI

Poštovanje, imam problem sa VW golf 5 2.0 FSI 110kw.. Kada upalim auto i krenem u narednih 2km desi se jednom da obrtaji mi panu za 1000-2000 na pola sekunde i vrate se normalno i to se desi 1-2 puta prilikom kretanja i vozis vozis i nikako se vise ne desi to dok ne ugasis auto i malo oladi motor... to je znaci padanje obrtaja dovoljno sam da te cimne unutra ko da pipnes vrhom kocnicu i pustis odmah.. na dijagnostici ima greske (obije lambda sonde - ali nema greške motora na instrument tabli) i druga brzina ventilatora....

FIAT PUNTO 1,2 i.

Postovanje..evo ovako imam problem prije 3 mj sam kupila punta 1.2 motor 2002god..sa upaljenom lampicom abs.. prije par dana poceo mi se pokretat abs sam od sebe u malim brzinama 20-40km..u vecim brzinama ne isla sam kod mehanicara kaze zadnji lijevi senzor..isla ga kupit u intercarsu nema treba nsrucit cijena oko 500 kn.mehanicar mi ga je iskopcao abs i vozila sam tako bilo ok par dana e sad mi se upalipa lampica motora zuta i crvena volana servo ne radi volan tezak za okretanje..sutra idem kod drugog mehanicara na diagnostiku pa cemo vidit dalje..molim vase misljenje...hvala.

FIAT PUNTO GRANDE 1,4 i.

Poštovani, eco test na tehničkom pregledu (fiat grande punto 1,4 8v, 125000 km) pokazuje povišenu vrijednost O2, očitanje iznosi 0,28, ostali parametri su u dozvoljenim granicama, zanima me vaše mišljenje što bi bio uzrok tome, auto je nakon toga bio priključen na kompjuter i nije dijagnosticiran nikakav nedostatak, ako može pomoći: nakon što je auto vožen duže vrijeme na autoputu bez zaustavljanja pod povečanim opterečenjem počeo bi kratkotrajno gubiti brzinu usprkoz pritiskanju papučice gasa pri čemu se upalila žuta lampica eobd i svjetlila bi do samog zaustavljanja, pri ponovnoj vožnji nakon što se motor ohladi i vozi lampica se ne pali do ponovne vožnje na prethodni opis, u gradskoj vožnji lampica se ne pali i ne dolazi do gubljenja snage osim što ponekad auto nakon kretanja poćinje sam od sebe ubrzavati a da uopče ne stiščem papučicu gasa, tekst je malo podugačak jer sam htio navesti situacije koje če možda pomoči kod vaše dijagnoze. Zahvaljujem na odgovoru i lijep pozdrav. Zlatan

DAEWOO LANOS 1,4 i.

Poštovani, molim Vas za pomoć jer mi mnogi majstori nisu mogli pomoći. Imam lanos 99 godište, 1.4 plin. Izbacuje mi vodu na posudu. Naime, promijenio sam hladnjak, 2 cepa od posude, raðen je veliki servis te je zamjenjena i vodena pumpa,čisti antifriz je unutra, crijeva su mekana, prodjem 500 km iz komada pr prosječnoj brzini od 140 kmh, i sve ok, čim stanem i auto odradi par minuta u mjestu, izbaci vodu kroz čep(ako je otvoren, a ako ne, negdje ju dalje izbaci). Takoðer, auto se nikad nije pregrijo, ventilator se uredno pali, te ne nabija pritisak u sistem( prilikom turaze ili kad ga upalim nema pritiska). Molim Vas za pomoć. Unaprijed hvala