SAVJETI – SAVJETI

Pozdrav.Znaci isao sam zamjenit tlacne vodove i krajnike i ostavio auto kod mehanicara.Zove me na posao i veli da je isao na probu i da auto ne vuce kako treba,nema snage.I veli zamjenili bumo filter goriva i dodem tamo i veli nista,da se mora stavit druga pumpica goriva.I stavili su drugu pumpu goriva i sad auto na leru trokira i cudno se vozit.

SKODA OCTAVIA1,9 TDI CR – PRIMJETIO SAM NEKE NEISPRAVNOSTI ?

Poštovani gospodine Meiću, molim Vaše mišljenje. Vozim Škodu Octaviu 2010. 1.9.TDI, 105KS, nije karambolirana. Imam problem s njom, pri brzini izmeðu 120 i 130km/h lagano vibrira volan. Ne vuče u stranu niti dere gume. Zamjenjen je set kvačila Seleni na vilicama, nosači motora, amortizeri preko 70% ispravnosti, kugle i krajnici ispravni. Kada doðe na 140km/h, volan totalno miruje. Drugi problem je kada motor vrti 2800-3000 obrtaja, čuje se dosta rezonantni zvuk, a kada preðe 3000, taj zvuk nestaje. Isto tako, kada je palim toplu, u trenutku paljenja motor frkne slično kao kad je auspuh šupalj. Lonci i cijevi su čitavi. Molio bih za Vaše mišljenje o tome. Zahvaljujem na Vašem odgovoru,lijep pozdrav.

AUDI A6 3,0 TDI CR AUTOMATIC

Poštovani, dobar dan. Posjedujem Audi A6; 3.0 TDI 171 kW Quattro sa automatskim mjenjačem; 2006 god; 350 000 km, uredno servisiran i imam slijedeći problem. Naime, tijekom vožnje ugasi se radio, a na putnom računalu gdje se nalazi oznaka u kojoj je vozilo brzini označi sve funkcije, znači P-R-N-D-S budu označene,te izbacuje grešku sa kočnicama, ESP-om i još mnoge druge. Motor radi, ali dodavanjem gasa vozilo ne ide, samo se povećavaju okretaji kao da je u N. Zaustavljanjem, gašenjem i ponovim paljenjem automobila sve radi normalno i samo svijetli lampica od airbaga. Ponekad se desi i situacija da tijekom vožnje jednostavno se sve pogasi (radio, putno računalo, instrument ploča) kazaljke padnu na nulu i to traje 2-3 sekunde, dok motor cijelo vrijeme radi, te se sve vrati u normalu i normalno se nastavi voznja bez zaustavljanja. Na dijagnostici pokazuje grešku "Pad napona" povremen. Mjerenjem napona reglera sve je u OK, pokazuje 13,8 V, te nitko nema ideju što bi moglo biti. Molio bih savjet što bi mogli biti uzroci pada napona i od kuda krenuti ispitivati prema gorenavedenim simptomima.

VW POLO 1,4 i.

Pozdrav,vozim pola classic 1.4 98 godiste..Desava mi se da mi se pri svakom gasenju sat resetira na nulu,nemam svjetala u kabini do sad su bila i sat od obrtaja mi zaostane,kada dodam ponovno kontakt ona se vrati ali sat i svjetla nerade i dalje,dali bi to mogao biti kakav problem sa strujom..zarulje i sve su provjerene do toga nije,tj da bi bila slucajnost,a ovo da je sat otisao..dali bi bilo moguce da je neka zica u pitanju,osiguraci su promjenjeni

CITROEN C3 1,4 i.

Radi se o C3 iz 2007.g., benzin, motor 1,4, 54kW Problemi su počeli prije desetak dana. Kad nakon nekoliko sati stajanja auta uključim klimu, radi normalo. čini mi se da je jačina hlaðenja OK. Nakon 20-30 minuta rada isključim klimu i ponovo je upalim, više ne radi. Lampica uključenosti svijetli, ali se kompresor ne pokrene. Ponekad se desi da proradi dok je auto topli, no uglavnom ne. Dok je auto hladan, klima uvijek upali. Sad mi je još palo nešto na pamet, a možda nema veze: par dana prije nego su počeli problemi, kod povratka sa mora, veli supruga da joj kaplje voda, a sjedila je na suvozačkom mjestu. Bile su velike vrućine i to sam pripisao kondenzaciji. Poslije nisam više vidio da ima kapljica vode na podu. Hvala na pomoći

FIAT PUNTO 1,9 D

Imam punto 1.9D 2000. godište, postoji problem dizanja i spuštanja okretaja motora u leru, dogodi se situacija u vožnji kada auto počne usporavati odnosno naglo ubrzavati. Ono što je napravljeno je da je promijenjena papučica gasa - budući je potenciometar i konektori bili u izrazito lošem stanju, te na računalu motora nakon što je stavljena novi komplet papučice gasa dijagnostika je pokazivala neispravne vrijednosti. Računalo motora je imobilizirano od vibracija, primijećeno na ploči pukotina manja od milimetra, takoðer serviser je rekao da je računalo dobilo udar zbog novog potenciometra (pronašao je spržene konektore koje je reparirao). Vozilo smo testirali i vozili jedno vrijeme, problem se vratio! Molim za pomoć budući mi se čini da se ova priča vrti u krug a rješenja nema; može li biti klapna upitna?