CITROEN C4 2,0 HDI AUTOMATIC

Postovani, Imam citroen c 4 picasso 2.0hdi automatik 2007 cuje se lupkanje u straznjem dijelu vozila prilikom sporije voznje po ravnoj ili neravnoj cesti uvijek je isto kao da se nesto odsarafilo na karoseriji vozilo je pregledano u servisu zadnji ovjes ,ispusne cijevi itd i sve je bilo ok hvala.

FIAT BRAVA 1,4 i, 12 V

poštovani imam fiat bravu 1,4 12 v 1996.g. prešla 200000 km. problem je taj što vozilo nakon 15 km vožnje (kad se dobro zagrije) odjednom izgubi snagu ali se ne ugasi. nemoguće je dodavati gas i voziti. mehaničar pregledao pumpu goriva, senzor radilice, promijenio špricu, provjeravao katalizator sve u redu osim ovog što može biti uzrok ovom načinu rada vozila. hvala

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI

Postovani... Kupujem auto,tocnije skodu octaviu 1.9tdi 2011.g,predenih 220000km Muci me sto auto dok je upaljen dimi na cepu od ulja i stanigici(mjeracu) ulja... Da li je to normalno ili zabrinjavajuce? Hvala na odg,lp

OPEL ASTRA 2,0 DI

Postovani,dobar dan.Vozim opel astru,2.0 DI_16V,60kW.Palila mi se lampica od elektronike kada je auto otisao u velike okretaje cca 3500,i izgubio je snagu.Onda sam ugasio auto i lampica se ugasila i sve je bilo ok.Auto je bio na servisu,i majstor je ponistio greske,sada se desava drugacije,sada se pali kada okretaji padnu ispod 2000,onda ubacim u nizu brzinu i dignem okretaje iznad 2500 i lampica se ugasi.Hvala na odgovoru.

PEUGEOT 206 2,0 i. 16V

Postovani imam peugeota 206 rc, i danas prilikom voznje mi se samo ugasio, iskljucio sam kontakt te ponovo ukljucio, zaverglo i upalio je, nastavio sam dalje i jos par puta mi se tako desilo, pa molim ako mi kako mozete pomoci sta bi to moglo biti .

MERCEDES E 200 CDI

poštovani, vlasnik sam MB 200CDI iz 2009.g. Imam problem sa klima ureðajem. nedavno, dok su bile najviše temperature, klima je jednostavno prestala raditi. Na servisu su napunili sustav plinom, od 700 bilo je samo 240 g medija. Ali, nakon par dana ponovilo se isto. Opet je plina bilo na 240 g, i klima se gasila. Onda su (obzirom da su u sustav stavili boju) utvrdili da plin pušta na stražnjoj strani kompresora, odn, da je kompresor "otišao", te da treba novi?!!! ovih dana, klima radi, iako smanjenim intenzitetom (vjerujem da je to zbog gubitka plina). Nije mi jasna defektaža od strane servisa, da je kompresor pokvaren-gotov, a klima funkcionira, iako povremeno. Moje pitanje Vama je: - je li moguće da je kompresor pokvaren, a da klima ipak radi, smanjeno, povremeno, ikako? - da li je moguće egzaktvo utvrditi gdje plin curi? Hvala Vam unaprijed!