VW GOLF 1,9 TDI PD

Pozdrav, evo imam jedan problem sa golfom 4 pd 96 kw... ovako... u voznji mi je upalio lampicu od sustava za proklizavanje i auto se ugasio... kada sam stao i pokuso ga upalit auto vise nije htio upalit a normalno vergla... spojen je na dijagnostiku i izbaci gresku senzor radilce.. senzor je zamjenjen i sada auto upali i neprima gas obrtaljka skoci i odma se spusti na nulu auto radi jedno 10tak sec i nakon toga se ugasi.. probam ponovo palit znaci upali na zub bez poteskoca i isto to mi opet napravi.... hvala....

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI

Postovani imam problem s xsarom picasso2.0 HDI.66KW 2003. Kada je auto upaljen i radi na leru izbacen iz brzine cuje se zveckanje koje pravi vibriranjem poluga iz mjenjaca sto pravi jak zvuk posto malo dohvaca svoj gusani drzac ispod sebe.Kada pomaknem rucicu mjenjaca malo nazad smiri se ili kada polugu koja vibrira a izlazi iz mjenjaca rukom pritisnem ili malo pomjerim prestane vibriranje.Inace(crnu)polugu mjenjaca mogu da pomjerim malo 2-3mm gore i na dolje.Vibracija dosta velika pa proizvodi zvuk kao da je neki lim otkacen ili zastita motora to sam i mislio dok nisam pogledao.Bio bih vam veoma zahvalan kada bi mi rekli uzrok vibracije i zasto poluga muze da se pomjera u mjenjac i iz mjenjaca i da li bih mogao da rijesim problem.Auto se odlicno salta nemam problema jedino u 4brzini malo trzne kada dodam gas ali na to sam navikao.Zabrinuo sam se za mjenjac kada sam vidio da poluga ima veliki hod i vibrira a zvuk je iritirajuci i to u jednom polozaju a dio je mjenjaca ne znam sta je uzrok pa vas molim za pomoc i kako da rijesim problem.Veliko hvala!

Upišite naslov

Postovanje gospodine Meic.posjedujem audi a4 b7 19tdi 85kw,oznaka motora BRB Imao sam problem na leru auto se tresao motor je podrhtavao i cijelu karoseriju po malo trehkao i trzao je izmedju 1900-2200 obrtaja,nesto je trzalo i prilikom trzanja culo se nekakvo cesanje. Auto je bilo na dijagnostikama raznim i slabij i vrlo jakim pokazalo je da je prva dizna losa,zamjenuta je dizna auto se smirilo vise netrese motor niti karoseriju ali ostalo je to trzanje izmedju 1900-2200 obrtaja,opet je uradjena diagnostika dizne rade sve jako dobro,drugo nista neprikazuje,majstor je sumnjao da neka od ostalih dizni u voznji mozda odatupa od ostalih pa je sve tri ostale mijenjao sa svojom jos jednom ispravnom -ispitanom ali svaki put je bilo isto trzanje,majstor je predlozio da se zatvori EGR ventil sa komadom lima,isto je i uradio poslije toga auto ide bez problema nema trzanja auto ima normalnu vucu,kupio sam novi EGR ventil zamjenut je i opet se vratilo to isto trzanje,vracen je moj stari EGR ventil opet zacepljen limom i tako vozim bez problema,sad mi normalno stoji lampa od grijaca i od motora jer je zacepljen.molim vas ako ste imali iskustvo sa ovakvim problemom da mi odgovorite jako vam se zahvaljujem unaprijed.sa postovanjem veliki pozdrav gospodine Meic!!!

AUDI A4 1,9 TDI

Gospodine Meic nadam se da cete mi pomoci.imam audi a4 b5 iz 2000 godine i auto je super ali u zadnje vreme kad je topal motor do problema.kad ga palim ostane mi lampica od grijaca da gori i digne mi obrtaje preko 2000 i tako drzi oko 5 sekundi a imam osjecaj da hoce motor iskociti van i baci crni dim,kad se smiri motor onda obrtaji budu malo vise od 1000 i cini mi se da kao radi pod cokom i nakon 15ak sekundi cujem skljoc tamo di stoje relei.nadam se da cete mi pomoci.unaapred hvala

BMW 316 i.

Pozdrav, ovako zanima me vezano za BMW E30 316 karburator, kada se vozi normalno sve je okej nisšta ne dimi ali cim se doðe na visoke okretaje npr u drugoj brzini dokraja gas i kad promjenim u veću brzinu i dam gas izbaci veliku količinu plavkastog dima i kada se u leru stisne do nekih 4000 okretaja motor izbacuje plavkast dim, neki govore da sa tim ima veze separator vode neki da su ventili pa neznam više šta činiti, hvala unaprijed. lp

MERCEDES E 250 D

Poštovani, imam Mercedes E250 - 1993. prelazna godina tako da je motor od "okana" 1 generacije. Problem se sastoji u tome što mi se 5 puta desilo do sada da pukne nešto na relaciji glavni remen, vaga sa koturačom, nosači servo pumpe remen ili zgužvan ili pokidan na dijelove. Dva puta mi se desilo da upalim auto krenem u rikverc 10 metara i samo ispod haube čujem bum i na volanu osjetim da je težak za okretanje jer nema šta pogoniti servo pumpu. Obično nakon godinu i pol dana se pojavljuje taj problem a jednom mi se desio i nakon mjesec dana od mijenjanja svih tih novih dijelova (amortizer, vaga, koturača, remen). Koturovi na servo pumpi, radilici, kompresoru klime djeluju uredno bez ogrebotina koje bi mogle izazvati pucanje remenena. Da li može biti nosač na koji se vaga montira van centra pa da vremenom optereti sustav pa koturača se odlomi sa vage ili može li zablokirati kompresor od klime pa da onda nastane pritisak koji kida koturaču...??? Uglavnom za sada rješenja nema, samo se promijenu novi dijelovi i samo čekam trenutak kad će ponovno nešto puknuti na tom dijelu motora. Sve ostalo štima, bez ikakvih kvarova ali ovaj sustav je totalno zakazao. Hvala unaprijed na pomoći.