VW GOLF 1,9 TDI – MOTOR LUPA PRILIKOM PALJENJA ?
Poštovani, vozim Golf V 1.9 tdi, 66kw, 2006. godište, prešao oko 187tkm. Prije 1,5 godine u CIAK-u sam mijenjao zamašnjak (ugraðen dvomaseni Sachsov) nakon što je postojeći počeo jako lupati. Meðutim, uz probleme sa zamašnjakom pojavili su se problemi kod paljenja i to takvi da se prilikom "toplog" paljenja - dakle nakon dugih/autoput ili kraćih/gradskih vožnji - čuje zvuk motora koji se strese. To je bilo relativno rijetko i nije me toliko smetalo. Isto sam već bio prijavio na redovnom servisu u CIAK-u prošlo ljeto i tada su rekli da bi trebalo očistiti alnaser što su i napravili. Meðutim, problem nije nestao i na red. servisu ove godine zamolio sam ih za trajnije rješenje. Zamijenili su alnaser, ja sam stari ponio kući...i tada kreću novi problemi. Ovo s paljenjem kad je motor topao se drastično pogoršalo - postalo je učestalije. Trešnja kod paljenja postala takva da izgleda kao potres izpod haube i iskreno ne da vam se sjesti u takav auto. Kad je motor hladan isto se ne pojavljuje i auto upali kao od šale! Bio sam malo zbunjen i otišao do CIAK Šibenik. Serviser po zvuku motora zaključi da je jedna dizna otišla, treba je brtviti itd. Nakon toga ipak odem u ovlašteni VW servis i tamo mi otkriju kvar bregaste osovine (izlizana skoro 5 mm na jednom dijelu; ovo je valjda čuo serviser u Šibeniku), savjetuju mi i da repariram original alnaser i vratim ga jer ovaj koji je sad ugraðen nije odgovarajući. Iskreno, sve to mi je malo zbunjujuće i kao da svi nešto nagaðaju, a naši novci za popravke samo cure. Smatrate li da je interakcija alnaser i zamašnjak izvor problema? Sigurno ću reklamirati sve radove koji su napravljeni prilikom ugradnje alnasera u nadi da će to nešto pomoći. Hvala unaprijed na odgovoru.cv