VW PASSAT

Poštoavnje Imam problema sa Passatom 3b3 2001g. ALZ motor naime problem se desava da dode do trenutka kada dam kontakt i zelim upaiti auto cuje se relej pumpe kako klikce i na pumpi se isto cuje kliktanje a neda gorivo i prilikom verglanja nezeli se upaliti motor promjenio sam relej i pumpu goriva i dalje nista al sam ustanovio da mi crijevo koje dovodi do motora i vraca jako vibrira pa me zanima uzrok toga a kad ga ostavim i dodem sutra dan upali iz prve i cim ga ugasim opet nece

VW GOLF 1,9 TDI

Poštovanje Gospodine Meić. Imam golfa IV karavan 2001g koji ima i esp.i pri malaloj brzini prije nego ću stati aktivira mi se abs ali mi se ne upali lampica na kontrolnoj ploći.bio sam kod majstora koji je rekao da su mi senzori uredu i da mu nepokazuje nikakvu grešku,i da mi je otišao neki procesor od abs.pa me zanima vaše cjenjeno mišljenj. Unaprijed hvala

YUGO 45 KORAL

Pozdrav, imam yugo loral 45, 1989 godište. Prije par tjedana je odjednom u vožnji počeo trzati, promijenjene su platine, svijecice, filter goriva i sajla kvacila, takoder je ociscen i ponovno namjesten karburator,i uliveno jos goriva. Pali bez ikakvih problema, ali kada se krene vozit opet trza, skakuce. Sto bi se jos moglo provjerit da nije problem?

BMW 320 i.

Vozim BMW 320i, e91 od 170 ks. Radi nemirno na leru, na dijagnostici pokazuje probleme na prvom cilindru. Menjane su dizne, bobine i svećice ali je problem uvek bio na prvom cilindru. Pri jačem gasu iz auspuha izlazi crn dim. Ne znam šta na dijagnostici cilindara pokazuje ali znam da su normalne vrednosti po svakom cilindru od -200 do + 200 a na prvom cilindru je ta vrednost oko -600. Možete li mi pojasniti šta je u kvaru. Unapred hvala.

VW PASSAT 19,TDI

Poštovani g.Meić, imam passat 1.9 tdi,66 kw,2000 godina,raðena je polu generalna,tj. mijenjane su karike,brušena glava,sve brtve,vodilice i gumice ventila i uz to set kvačila i dvomaseni zamašnjak. Auto je sastavljen,dobro pali i radi,ali neće da ide kako je išao. Sporo diže obrtaje i brzinu. Stavljen je novi mjerač protoka zraka i ventil turbine,turbina ispitana,kao i sva crijeva turbine,skidan katalizator i opet isto,neće da vuče,dijagnostika ne pokazuje nikakvu grešku. Molim neki savjet! Hvala!

FORD FOCUS 1,6 TDCI

Poštovani gospodine Meić, Vlasnik sam Ford Focusa mk2.5 2011 (zadnja linije te godine prije nove) 1.6 tdci 109ks,. Auto jednostavno odlazi u safe mode tj, javi grešku ENgine Malfunction. Problem se javio prošle godine po ljeti. No ni kod GRand Auta nisu mogli ustanoviti kroz etis što je točno problem, jer baci grešku P0299 a to kako kažu može biti mnogo toga pod tom greškom, od puknutog crijeva itd, auto inače kad se ugasii pa upali normalno dalje ide kao da se ništa nije desilo. Dakle dolaskom Hladnijih dana problem je nestao sam od sebe. Znači niti jedan jedini put nije bacio grešku. Tek opet kad temperature počele prelazit preko cca 25 stupnjeva vani opet u ljetnom terminu počeo sa istom greškom. Već otprilike zna kad će puknut jer u 3 i 4 brzini počinje slabije vuć i kad gas nabijem do kraja onda baci tu greškku. Opet sa greškom išao do grand auta i sad kazalo DPF senzor, ali kroz par dana opet počeo bacat staru grešku. DPF snezor grešci ni traga, a i očitanja kroz etis su dobra. NJihova dijagnoza idemo senzor po senzor što mi baš nije i jeftin način. Par dan kada je bilo kiše ili rano ujutro kada je svježe auto jednostavno lovi gas ko blesav, a kada temperature porastu već druga priča. Znači problem se uopče ne javlja kada je hladnjikavo vrijeme. Već sam lud od svega, pošto ni sami u servisu ne znaju otprilike što bi moglo biti (makar je motor u velikoj esplotaciji pa sa mislio da oprilike znaju već mane),....molim Vas ako imate kakvu ideju možda ako ste se susreli sa sličnim slučajem??? Hvala unaprijed,,,, LP Dubravko