MITSUBISHI COLT 1,3 i. – PROBLEMI S MOTOROM ?

Poštovani, vozim Mitsubishi Colt, 1.3 iz 2004.g. Auto ima ugraðen plin,uredno servisiran. Dešava se sljedeće: kad je motor hladan, auto pali bez problema, no kad je zagrijan, kad upalim auto, stavlja motor u safe mode, a u zadnje vrijeme, kad upalim auto na zagrijan motor, on se trza, i zatim ugasi. jedino što sam primjetio da pomaže je da otvorim i zatvorim haubu, i zatim ponovo upalim auto. u većini slučajeva to riješi problem i ugasi se safe mode,ali lampica od motora ostane svijetliti. auto inače normalno vozi i nema nikakvih problema osim tih prilikom paljenja na zagrijan motor. To se dešava i kad isključim plin i vozim se isključivo na benzin. Molim vas da mi date ideju što bi to moglo biti jer dosad tri majstora nisu uspjeli naći i riješiti problem. Unaprijed hvala i lijepi pozdrav.

IVECO DAILY 35 C15

Poštovani! Imam Iveco daily 35c15 2007.godina,kombi je radio apsolutno normalno dok sam od jednom preko noći izgubio lampicu grijača i počela mi se palit kontrolna lampica EDC gdje sam osjetio da kombi ne pali turbinu,a nakon toga mi se počelo i desavat i to da kada ugasim kombi i izvadim ključ ostaje pumpa goriva radit,promjenili smo senzor radilice,kompjuter,filter goriva i dalje imam isti problem . sta bi to moglo biti s tim da su grijači ispavni i na dijagnostici ne pokazuje nikakvu grešku,da li ste imali možda sličan problem pa da mi pomognete? Hvala

VW GOLF 2,0 TDI PD

Postovanje Imam Golf 5 2.0 TDI, 2006, 103kw, BKD MOTOR. Problem je kod paljenja,inace pali na CAK,ali jednom u 10 dana upali na sekundu i ugasi, sljedece verglanje je duze cca 4,5sec. upali i radi nesto izmedju 3 i 4 cilindra oko 3sec, onda sve normalno,filter goriva promijenjen prosle god.na 142000km, sad 151000km,odmah iza toga crkne pumpa goriva u rezerv. Stavljena po orig. Pierburg, nedugo iza toga se pojavio ovaj simptom.nema gresaka na VCDS,vise puta spajan od tada. Puno hvala unaprijed

BMW 318 D

Poštovani g. Mejić vlasnik sam BMW e45 318 d iz 2003. g. Sa svojim automobilom imam problema jer slabo vuče do 2000 -2500 obrtaja, a nakon toga odlično ide. Promijenio sam EGR ventil i ventilić vakuma turbine, sva crijeva povezana s vakumom . Skidan je katalizator i očišćen od gareži nakon čega je automobil odmah odlično išao, no meðutim već idući dan opet isti problem, ne vuče u nižim obrtajima! Uraðen test ne izbacuje nikakve pogreške!

MERCEDES A 180 CDI AUTOMATIC

Imam Mercedes a klse 180 autotronik getriba. Na auto nemam nikakove primedbe, osim kada vozim malo dalje dok je motor jače zagrijan više nemogu manuelno šaltat, makar mi to nije potrebno, ali me zanima razlog zašto ne prima, Napominjem da kada je hladan da mogu manuelno šaltat. Napominjem još da živim na brdu pa mi nekad kada se spuštam nizbrdo treba ručno šaltanje.Molim dami odgovorite dali se to može ispravit i koliki bi to bio trošak. Puno hvala u naprid odgovoru. Pozdrav Marko

VW PASSAT 1,9 TDI PD

VW Passat 1,9 TDI 96kw 130 KS, 2002. godina. Kod paljenja auta kada je auto zagrijan izbacuje na auspuh crni dim a kada duze radi onda se pojavljuje bjelkasti dim koji kada krenem nestane onda je ok, promijenjeno je: turbina, tandem pumpa reparirana, gumice na diznama promjenjene. Bio na dijagnostici svi parametri bili u redu ali mi i dalje kad ga upalim kad je topli izbacuje crni dim , auto pali odman na zub svaki put i ne troši ništa ulja. Dali je uzrok da nije turbina dobro složena jer prije mijenjanja turbine nije dimio ali vuće dobro receno mi je da je sa turbinom sve ok,molim vas savjet šta da radim tj. da mi ne izbacuje crni dim???? Lijep pozdrav, Ivan!!!