AUDI B7 2,0 TDI CR

Poštovani, hvalaVam na odgovoru (audi b7, 2007 g, 2.0 diesel, 125 kw). U servisu su na dijagnostici nasli kvar na dozeru na turbini. Taj dio se ne moze posebno naruciti nego ide u kompletu sa turbinom sto je preskupo. Moguce je naci polovan dio ali me zanima kako ga ugraditi i jeli to rjesenje? Treba li skidati kompletnu turbinu i cistiti je? Takoðer napominjem da turbina počme zujati u velikim obrtajima. Što bi u ovom slučaju bilo najbolje učiniti?

ALFA ROMEO GT 2,0 JTS

Pozdrav Naime radi se o alfa romeo gt 2.0jts Kada je auto hladan upali bez problema Ali kada je topal zna se dogoditi da vergla sekundu dvije,pa upali ili upali(prerano) kao da zavergla malo i upali ali čuje se po zvuku da nije nešto u redu

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI

Poštovani, imam problem sa škodom octaviom 1.9, 2000.g. Prilikom okretanja volana signalna truba je počela trubiti, izvadio sam osigurač i stavio novi ali kada dam kontakt signalna truba samo trubi. Iz djela gdje su osigurači čuje se zvuk dok vozim, bez osigurača. Inače znalo se isto prije dogaðati da mi truba trubi u vožnji prilikom skretanja, ali promjenom osigurača to je prestalo. U čemu bi mogao biti problem. S poštovanjem unaprijed hvala

FORD FOCUS 1,8 TDDI – NEMA SNAGE ?

Poštovani, imam focusa 1.8 di 90 hp, 2000 godište i kada je motor hladan nakon cca 1-1,5 km, upali se lampica za grijače i auto više ne prima gas. Nakon što auto ugasim i ponovo upalim sve radi normalno. Bio sam na diagnostici i ne pokazuje nikakvu grešku. Molim Vas za savjet. Hvala.

MERCEDES SPRINTER 316 CDI

Sve pohvale za vas odusevljen sam kako na svako pitanje imate konkretan i strucan odgovor moje pitanje glasi imam sprintera 316 cdi 2004g desava se da odjednom nece da zavergla na tabli sija edc i lampa za ulje onda odjednom upalina pola kljuca naravno tad lampazaulje se ugasi kad je na kontaktu na kompjuteru nepokazuje nikakvu gresku relej za paljenje smo promenili i isto 5 dana pali 6 nece opet da napomenem kada na kontaktu se ne ugasi lampa za ulje tada nece da zavergla unapred hvala veliki pozdrav za vas

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V – NEMIRNO RADI, TEŽE PALI ?

Pozdrav, Imam Renault Clio Storia 1.2 16v, 69700km, prije par godina sam imao problema sa paljenjem, promijenio sam zadnju lambda sondu, nakon toga sam mijenjao svjećice, ulje antifriz tj mali servis. Problemi su počeli opet iznova, uvijek poruka P0303, onda sam promijenio bobinu i svjećice i kablove. Dvije godine je sve radilo savršeno, sada opet ista poruka. Nisam radio ništa na autu od tada tako da ne mogu reći u kakvom su stanju kablovi. Problem je prvi start kad je auto hladan, tada nemirno radi, onda se podigne čok na 1500okretaja otprilike, motor se umiri i onda sve radi normalno. Jednako i jednoliko vuče, no jednu stvar sam primjetio, kada se podigne temperatura motora na 4 zareza (što je uobičajeno) i kada malo oštrije vozim vjerojatno se upali ventilator rashladne tekućine i tada temperatura padne na 2 zareza, rekao bih kao da pothladi motor. To se nije prije nikada dogaðalo. Jedan kolega mi je rekao da uzrok nemirnom radu može biti i ventil cilindra motora. Je li to moguće i koji su uopće simptomi loših ventila. E da još jedna stvar, kada smo mijenjali bobinu tom prilikom smo podesili i ventile dakle prije nekih 10000km ne više. Malo me strah otvarati motor bez veze i mijenjati ventile na manje od 70000km, auto se vozi uglavnom gradska vožnja i nije nikada pod nekim opterećenjem niti je ikada prokuhao...