TOYOTA AVENSIS 2,0 D4D – DA LI SE MOTOR PREGRIJAVA ?

Poštovani, Imam Toyotu Avensis 2.0 D4D iz 2004 godine. Prešao sam 247 000 km. Uz redovno održavanje jedino što je promijenjeno je egr ventil prije tri godine u Toyotinom servisu u Dubrovniku. Ostalo je bilo sve ok. Nalazim se u Blatu na Korčuli i godišnje prijeðem oko 15-18000 km. Dosta toga bude na autoputu ostalo po otoku, uglavnom kraće relacije. Prije mjesec dana u vožnji sam primjetio da se motor počeo grijati ali kazaljka nije došla u crveno područje već negdje do pola gornje polovice područja. Odveo sam auto do lokalnog mehaničara kojim se inače služim i on je otvorio polako čep od ekspanzione posude i u toku otvaranja je nešto vode prslo kroz gumenu sigurnosnu cjevčicu a voda je u posudi kuhala. Bili su mjehurići. On je nadolio vode i provozio auto 20-ak km, temperatura se više nije dizala, te mi rekao da sumnja na brtvu glave motora ali da neka ja nastavim sa vožnjom i da provjerim ujutro, kada je motor hladan, da odvrnem čep od ekspanzione posude i vidim da li je posuda pod tlakom. Ja sam tako i napravio i izašlo bi nešto zraka kroz gumenu cjevčicu ali ne i voda. Nije to bilo tako kao kad je motor bio topao kad je on prvi puta to otvarao. Nakon dva tjedna vožnje opet mi se diže kazaljka temperature, ja stanem i vidim da je ekspanziona posuda prazna. Nadolijem 2-3 L vode te odem do drugog mehaničara koji pregledom ustanovi da kaplje voda na hladnjaku, naruči novog i promijeni ga i ja nastavim sa vožnjom ali nakon jednog tjedna vožnje opet temp. raste. Nikad nije rasla do kritičnog područja jer ja stanem i nadolijem vodu te opet odem do mehaničara da vidi što se dogaða. Nivo ulja u motoru je ok, nema emulzije na šipki, gumena cijev od motora do hladnjaka nije napeta, ne primjećuju se više tragovi vode/antifriza da voda negdje nestaje ali eto nakon ponovne kontrole ustanovio sam da je ekspanziona posuda ponovo prazna?! U tom periodu je motor, recimo kašljao pri jutarnjem paljenju, ali nakon par pokušaja bi upalio, jednom u vožnji mi je počeo padati broj okretaja kao da će se ugasiti ali se nije ugasio i nastavio je normalno raditi i motor radi ok. svo vrijeme. Kad sam mehaničara upozorio na ovaj problem sa paljenjem provjerili smo akumulator i on je ustanovio da je akumulator više loš pa smo i njega promijenili ali nakon dva dana normalnog paljenja opet isti problem. Mehaničar mi je rekao da je primjetio kao da fali goriva prije paljenja i ukazao mi na jednu malu pumpicu (crni čepić iza akumulatora prema kabini) koji bi trebao biti napet a ne mekan jer da to znači da gorivo nije pod tlakom i da ga fali prilikom paljenja i da provjerim ujutro da li je taj čepić napet ili mekan i ako je mekan da malo nadrukam dok ne postane tvrd pa da idem upaliti auto. On je to napravio ispred mene i ja upalio auto a ono sada počeo izlaziti bijeli dim i voda iz auspuha. Ja stisnem malo gas a ono na asfalt izleti dosta čaðe pomiješano sa vodom. Sada sam opet provjerio i ustanovio da u ekspanzionoj posudi nema vode a nisam auto puno vozio, možda 30-ak km od zadnjeg nalijevanja. Voda nestaje a nema neke indicije ni po nivou ulja u motoru ni po tlaku u ekspanzionoj posudi da je otišla brtva glave motora. Zvao sam i servis u Dubrovniku i čovjek mi je rekao da taj bijeli dim ne mora značiti da je otišla brtva, a ja neznam kako to ustanoviti i u čemu još može biti problem ako nije to. Svi ovi problemi su počeli doslovno nakon tehničkog 21/03/2017. Ako možete pomoći nekim savjetom bio bi Vam zahvalam jer mi je sada rizično micati se sa otoka bilo gdje. Unaprijed zahvaljujem.

OPEL CORSA C 1,2 i. – LUPANJE PODIZAčA VENTILA ?

Pozdrav svima! Imam jedan problem i nadam se da možda itko od Vas može pomoći. Naime, imam auto Opel Corsa C 1.2 2004g. U 9. mjesecu prošle godine su mi počeli hidropodizači lupati (klepetati), prije mjesec dana dao sam promijeniti sve hidropodizače (16 komada) i zamijeniti ulje i filter ulja. Sve je bilo super radilo do prije 2 tjedna, kada se pri prvom paljenju ponovo čuje lupanje hirdopodizača, s tim da ne lupaju dugo, nego kojih cca 5-10 sekundi, nakon toga utihnu. Nisam to gledao kao veliki problem, reko auto ne dobije dovoljno ulja istu sekundu, ali počelo se dogaðati da je počelo lupati to sve duže, prvo po 5-10 sekundi, pa onda cca 30sec- pa skoro punu minutu te bi nakon toga utihnuli. Majstor je rekao da je nemoguće da su ponovo otišli hidropodizači te je očistio pumpu ulja jer kakti je moguće da se u njoj nalazila neka smet koja bi možda smetala pri pumpanju ulja. Evo od toga je prošlo tjedan dana i danas upalim auto, a kad ono prvih 10 sekundi su ponovo lupali, s tim da se zvuk lagano stišao ali su se i dalje čuli kako lagano lupaju, i tako jedno 2km, nakon toga se unormalio zvuk. Znam da neki majstori kažu da je to normalno, ali to se meni nikada nije dogaðalo sa tim autom, auto pri paljenju je bio izuzetno tih tako da nebi pao na foru "to je normalno za takve aute". Dali možda itko ima kakvu ideju šta bi to dalje moglo biti? Cijeli taj popravak me koštao cca 1500kn, novi hidropodizači, filter ulja i ulje 5w-30 (inače sam u auto do sad točio 10w-40 ali po preporuki majstora smo ovaj put natočili 5w-30) a hidropodizači ponovo počinju lupati, mislim ne dugo ali ipak, lupaju a nebi htio da krene sve jače i dulje lupati kako je bio slučaj prošle godine. Lijep pozdrav!

AUDI A4 1,9 TDI PD – CRNI DIM I VIBRACIJE MOTORA ?

Dragi gospodine pomagajte imam audi a4 1.9 tdi pd motor 2007 godina 85 kw oznaka motora BRB imam sljedeci problem: Auto kad palim hladan normalno pali bez puno crnog dima i bez vibracije motora na 1200 obrtaja a sto je bitno docim se malo ugrije javlja se vibracija motora na leru a pogotovo na 1200 obrtaja a pri paljenju vrucog motora dimi puno crnoga dima al bas puno. Auto je bio na svim pregledima od dizna,bregaste tlakovi goriva pumpa senzori temperature stavljane su druge ispravne dizne i opet isto skidana je usisna i ispusna grana i sto je bitno sto se zamjetilo kad je skinuta ispusna grana s motora i auto je paljen topal i sto je vazno pri svakom paljenju drugi cilindar je bacio taj veliki crni dim znaci nikad isti cilindar nije bacio crni dim svaki put drugi i samo jedan sto je jako cudno dobro razmotrite sve mogucnosti i molim vas pomozite ako boga znate al isto bitno da kazem nikakvi problema nemam ima stvarnih 200tkm i netrosi ulje i nedimi kad ga gonim sve super radi samo postoji taj problem koji nemogu rjesit radio sam novu obnovu softvera nova nadogradnja da bude sve orginal i opet isto ostalo te vas molim da mi pomognete?

TOYOTA RAV-4 -RUčNA KOčNICA

poštovani gospodine! Imam toyotu rav4 2.2D-D 4WD 2007g.Interesira me kako podesiti ručnu kočnicu.Unaprijed hvala.Srdačan pozdrav.

MERCEDES A 160 CDI – NA LERU TRESE

Poštovani, imam problem sa A klasom, W169. Motor 160CDI, godina 2005. Auto se na leru jako trese, motoru treba jako puno da doðe na radnu temperaturu, potrošnja mi neprestano raste, a okretaji skaču sami od sebe. čim padnu ispod 900, auto se počne jače tresti, pa ih elektronika podigne. Ali oni odmah opet padnu. I tako u krug. U zadnje vrijeme su na autu zamijenjeni EGR ventil, grijači motora, getriba, poluosovina, kinetički zglobovi, senzor za protok zraka, ... Što god su mi majstori rekli da zamijenim, jesam. Ali auto se i dalje trese. Molim Vas za pomoć. Unaprijed hvala

VW GOLF 3 – SERVO PUMPA

Na početku da vam zaželim sve njabolje u 2017,i dam sve pohvale,s obzirom da sam iz pitanja drugih uz pomoć vaših odgovora riješio neke stvari.Molio bih vas za savjet u vezi servo pumpe na golfu3.Nedavno sam čuo zvuk iz pumpe,remenica je imala "lufta" pa je stara pumpa zamijenjena novom,zamijenjena je i servo tekućina,propisana za vw.Odmah po zamjeni iz pumpe se čuo zvuk zujanja,odzračivanje nije pomoglo i zvuk se sve više pojačavao.Pripisao sam to lošoj kvaliteti zamjenske pumpe,te je ona zamijenjena za drugu(DK/danska).Nakon dva dana počeo se čuti zvuk zujanja i iz druge pumpe,više puta sam po cca 5 minuta probao odzračiti(otvorim posudu i motam lijevo desno,ako to ima ikakvog smisla).Dok je originalna pumpa bila na autu nije bilo zujanja,pa me zanima jesam li takav baksuz da naletim na dvije nove pumpe loše kvalitete ili bi moglo biti nešto drugo.Sa motanjem nema nikakvih poteškoća,niti se smanjuje nivo ulja u posudi,znači ne pušta.Ako bi nepovratni ventil u crijevu zablokirao bi li uopće bilo funkcije?Ima li posuda za ulje kakav filter pa da loše propušta?Ako imate bilo kakvu ideju bio bih vam izuzetno zahvalan na odgovoru. Lijep pozdrav