VW PASSAT 1,9 TDI – NE IDE PREKO 140

VW Passat 1,9 TDI 66kw u vožnji ne postiže brzinu preko 140 ni okretaje preko 3200, te mislim i da više troši. Poštovani gospodine Meiću. Zadovoljstvo je čitati vaše odgovore i zaista sam zahvalan jer je to veliki trud. Passat ima 350 000 km, ima novi razvodi vodenu pumpu, kočnice komplet (sa diskovima), ulje 5-40, 505.00 kako piše na poklopcu svi filteri (sve u zadnja tri mj). Na leru okretaji skaču preko 5200,za tren i spuste se odmah u vožnji do 3200. Ja sam od kćerke preuzeo brigu u 9. mj, uradio tehnički i sreðivao sve to, a ovaj detalj nisu ni znali, kao ni ja dok nisam konačno isprobao prije dva dana, poslije svih radova. Primjetio sam i čudan detalj, da crijevo intercoolera, koje ide prema usisu gore kao jednodjelno, da je u tri dijela sa koljenom, a na slikama tih motora, Passata vidim da je u jednom komadu i dugačko, te da na tom intercooleru nema utičnice, a tu pored je utikač, slobodan, kao "višak". Inače motor radi perfektno, pali idealno, u 1000 km, kao da ne troši ni malo ulja, eko test zacrnjenja je bio oko o,8 (s starim uljem i filterima). Ubrzanje u nižim brzinama, takoreći lijepi za sjedalo, ali na otvorenom na maksimumu gasa, tu je kraj. Ne radi nikakve trzaje, pri tom, niti pokazuje neke znakove na instrument tabli, jednostavno tu je kraj brzine i okretaja. O dimu iz auspuha ni ništa, baš sve izgleda idealno. Pri preuzimanju, kako nije bilo podataka ni kakvo ulje, ni kad je što popravljano, promjenio sam majstora, Znam da je neko nešto prije petljao oko tog gornjeg crijeva intercoolera, te i krpao ic, ali se ne čuje neko puhanje. Ovo zadnje sve su radili u Auto Hrvatskoj, te sad idem da pogledamo što je sa tim brzinama/okretajima, savjesni su i imam povjerenja, a cijena mislim da je sve jako korektno, uz račune i pdv, da nemam prigovora ni sumnje. Muči me taj utikač, koji visi, kao višak, kao da je neko stavio drugi ic..r, može li to imati veze. Potrošnja mi se čini nešto neracionalna, nisam precizno računao ali oko 9, a otvorena cesta oko barem 7l. Vozim Mondea 2, na plin (grad 10l), pa mi to ne izgleda da je dizel jeftin za vozit. Na moju žalost Vaš servis je daleko, ali eto volio bi čuti mišljenje. Po čitanju odgovora vidim da može doći i do turbine, pa me strah, a već je bilo troškova, ali što se može. Očito je auto bio zapušten, ali ugodan je za vožnju, pomalo mi je žao da ako nije veliki trošak, pa da ga se dovede do ispravnog stanja. Unaprijed Vam hvala, ako u navali pitanja uspijete naći malo vremena i za mene. Želim vam sve najbolje uz sreću i zdravlje, privatno kao i u poslu.

VW GOLF 1,9 TDI – PREGRIJAVANJE MOTORA ?

postovanje.golf 4 1.9 tdi imam problem po ravno kada vozim amogu citav dan ne penje se temperatura sve u redu jel se malo zagrije ako idem uz brdo povecami se do maksimuma nepusta vodu nigdje rade ventilatori baca vodena pumpa kazu mi majstori da je glava motora moli vas savjet i misljenje unaprijed hvala

CITROEN C3-PALI SE KOMPRESOR KLIME

Pozdrav Imam Citroen C3 Exclusive 2004 god.1.4 Benzinac i prošlu sezonu sm punio klimu plinom i sad tokom ove sezone sam primjetio kada ukljucim klimu da se kompresor upali te nakon cca. 5 min ugasi te nakon par min upali i tako cijelo vrijeme nebitno jeli rucna ili automatska klima upaljena. Jednom sam ga vozio na diagnostiku te su otkrili par gresaka na klimi i to otklonili. Pa ako znate mozda u cemu je problem bio bih vam zahvalan. Srdačan pozdrav

VW POLO 1.0i – CRNO DIMI

Imam Vw Polo 1.0i 33kw, problemi su sljedeci: kada je hladan baca crni dim i čað iz auspuha i taj dim ima jaki miris po gorivu,a kada se ugrije nista ne dimi, nekada mu čok odradi nekada ne pa kada trebam stati na semaforu moram drzati gas da ne crkne, a zna se desiti da vec na drugom semaforu radi normalno? Nisam ni sam vise pametan sta da radim a niti majstori koji su ga popravljali nista nisu napravili opet sve isto.

ALFA 156 2.0JTS – "LER GAS"

Postovani! Posjedujem Alfu Romeo 156 2.0 jts 2004g. 140000km iz uvoza. Imam problem sa ler gasom, kad je hladan, radi ok, cim se vrati "cok" odnosno nakon cca min. rada, kad se pocnu padat okretaji i kad je zagrijan, desava se da pocne trzati, kazaljka stoji mirno na 850 okretaja, a svaki puta kad trzne ona se pomakne za (1-2mm), znaci padnu okretaji malo - vidi se na kazaljci.Na auspuhu se takodjer osjeti kako dim trza, a i osjeti se gorivo na leru, u vecim okretajima - ne. Trosi cca 1 litru na 1000 km ulja (selenia 10-60). Ide normalno,trosi normalno, ne cuka i ne trza osim na leru. Promjenjene sonde, svjecice, dvije bobine,termostat vode. Pregledana klapna,konektori ocisceni, maf mislim da je uredu. Jednostavno se nekad zna i umirit ba leru,kao da je iz ducana, pa onda ponovo pocne trzati. Na okretajina nema trzanja, samo ler. Pitanje je , zasto se desava trzanje?hvala