VW GOLF 2,0 TDI – MOTOR TROŠI RASHLADNU TEKUćINU?

Poštovanje gospodine Meiću. Vlasnik sam VW Golfa 5 2.0 TDI Sportline 2005 godište sa prijeðenih 142000 km te je moje pitanje sljedeće: Auto mi troši rashladnu tekućinu. U ljetnim mjesecima je to zanemariva količina oko 0.5 litara na 1000 km te me to najmanje brine, dok u zimskom periodu i hladnijem vremenu se to drastično povećava. Pregledom svih spojeva vidljivih curenja antifriza nema. Dali postoji vjerovatnost o pucanju glave motora? Vaši savjeti u vezi navedenog problema (zamjena glave,novo,polovno,cijena ili je problem u nečemu trečm) PS auto radi odlično bez uočenih drugih problema. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

PEUGEOT 206 1,4 HDI – ZRAK U GORIVU , TEŠKO PALI ?

Poštovani,posjedujem peugeot 206 1,4 hdi,2005 god s prijeðenih 200500km i super je do nedavno kada mi je počeo teško startati(upaliti) motor,pa sam primjetio da kad zaustavim vozilo i ugasim da kroz cijevi od goriva kraj pumpice odlazi gorivo nazad (valjda u rezervoar),pa kad odmah napumpam pumpicom zadržim gorivo u cijevima pa mogu upaliti auto poslije nekog vremena a da ne moram puno "verglati" .Da li je pumpica u pitanju ili ima nešto drugo, ventil ili sl. Unaprijed hvala...

OPEL ASTRA G 1,6 i. TWINPORT – TROŠI ULJE ?

Poštovani gospodine Meić, vozim Opel Astru G 2005, 1.6 Twinport 76Kw. Astra ima 235000 km, naime u astru sam konstantno sipao sintetičko ulje 5w40 i počela ga je više trošiti u zadnje vrijeme, pa sam po savjetime nekoliko majstora promjenio gradaciju i na zadnjem servisu ulijo 10w40. Nakon servisa sam svakih 1000 km provjeravao ulje i sve je bilo uredu do danas! Naime prilikom provjere ulja na mjeraču mi se pojavila emulzija (iliti pjena) boje bijele kave a od ulja ni u! Par puta sam ga obrisao i ponovno provjeravo i nista! Ne miješa mi ulje sa rashladnom tekućinom, na poklopcu ulja nema te emulzije ili pijene. Da nadodam da auto koristi i moj otac koji pravi jako kratke relacije tokom dana pa se auto dosta vozi hladan (otac mi ima problema sa zdravljem noge pa svagdje kud ide ide autom). Izmjenu ulja radim svakih 10.000 km i do sad je znao potrosit litru do litru i pol ulja, a sad je nakon zadnjeg servisa presao 4000 km i ulja 10w40 prakticki nema! Pa bih vas molio za savjet? Motor je Z16XEP/20FS7957. Unaprijed hvala!

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. – MOTOR NEMA DOVOLJNO SNAGE ?

Imam hyunai accent 2002g 1.3 gl 63kw... Neprekidno mi se pali lapica check. bio sam na diagnostici vec nekoliko puta svaki mi je put pokazivalo grsku senzor protokola zraga i lamba sonde... Zamjenio sam i senzor protokola zraka koji kosta 2250kn te lamba sondu koja kosta 800kn i svjecice... no nako toga mjenjana poceo mi povremeno trokirati kao da nema goriva i pri davanju punog gasa se gusi ko da nedobiva dobru mjesavinu zraga i goriva... tek nako vise od 4500 obrtaja u minuti radi dobro i na oko 1000km predenih potrosi oko jedne litre ulja... I volio bih ga malo ojacati staviti vise konji snag kao i sta da stavi i od prilike koja bi bila cjena i koliko bi se smije ojacati da nebi pretjerao... sa chipom ili necime slicnim kako bi ga ojacao... Hvala unapred na pomoci...

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V – SVIJETLI LAMPICA ZA ISPUŠNE PLINOVE ?

vozim opel astru g,2006god,1.6 16w,svjetli mi lampica za izduvne plinove,svjetli zanjih 6-7tisuca km,bio sam kod 4-5 majstora i svi mi kazu da to nije nista,ali ona svjetli ponekad se ugasi,ali ponovo se pali sama,a sama se i gasi,auto radi normalno,normalan ler gas,dobro vuce sve ok,ali ona i daje se sama pali.zanima me i vase misljenje o tome. unapred hvala