VW PASSAT 2,0 TDI PD – ZALEDIO SE RASHLADNI SUSTAV

pozdrav za majstora znam da nije lahko odgovorit na sva pitanja ali se nadam da cete imati vremena i volje da mi pokusate objasnit kako ozracit sistem nakon zamjene rashladne tekucine,naime nedavno sam kupio passata 2.0 tdi 140 ks highline ali imam dva problema sa njim jedan je da auto puno pusi bjeli dim nesto nalik pari neznam kako bi to objasnio drugacije ujedno sam nasao tragove ulja ispod karter je mastan i poluga mjenjaca mjenjac je dsg drugi problem je da mi je smrzla tecnost u rashladnom sistemu (s obzirom da sam kupio auto u zimskom periodu racuno sam da je permant u njemu) ostavio sam auto u garazu par dana led se otopio nasuo sam permant ali je donje crjevo stalno hladno dali treba ozracivat i kako to odradit vozio sam auto 100 km na -7 stepeni temperatura motora je bila stalno 90 stepeni ali donje crjevo hladnjaka hladno inace auto ide ko sat pozdrav iz svedske

VW GOLF IV 1,9 TDI – NITKO NE ZNA ODAKLE CURI ULJE !

Postovani gospodine Meicu,sinoc sam vam se obratio sa pitanjem ,izvinjavam se sto sam nestrpljiv ,ali mi gori pod nogama .Samo danas sam bio kod 4 razlicita majstora i svi su mi razlicito rekli,ustvari niko mi nije znao reci odakle tacno curi ulje sa turbine .Jedni kazu da turbina nije losa ,jedni da mora da se radi ,treci da mora nova nikako polovna ,a ja ludim .Ako vam nije problem da me posavjetujete sto da uradim sa autom !znaci golf 4 1,9 tdi presao 217 000 ulje curi negde sa turbine, dima nema nikakvog ,nikakve greske ne pokazuje,ne trza ....S postovanjem !

AUDI A4 1,9 TDI PD – PONEKAD JAKO DUGO VERGLA ?

Postovani gospodine Meic.Obracam Vam se za savjet i pomoc oko audija A4 1.9tdi 74kw,2002god.Audi je u perfektnom stanju.Ide kao zmaj,na izdivima nema ni malo dima.Na dijagnostici ne pokazuje nikakve greske ali imam problem od pre nekoliko dana sto je poceo da vergla kada pali i to ne uvek vec neko palje je ono sto kazu na pola kljuca bez imalo verglanja a neko vergla.Uvek je palio savrseno cak bolje nego i benzinci.Dohvatis kljuc i kresne kao lud.I sad tako pali ali se pojavljuje i situacija sa verglanjem.Moment ubrizgavanja,sagorijevanje,pumpa visokog pritiska,dizne,sve je u gotovo fabrickom stanju.Vuce uzbrdo kao da idem nizbrdo.Radio sam nekoliko dijagnostika i nikakvih rezultata.On nekad prokine i po par dana pali bez greske a nekad vergla.Uplaim sa verglanjem,gasim,ponovo palim,upali kao lud.Nije bitno da li je hladan i da li je prvo ili 101-vo paljenje.Ja sam perfekcionista i bas odrzavam i cuvam automobil i ovo stanje me bas smara.Predpostavljam da se radi o nekoj sitnici koja ne moze da se vidi na dijagnostici.Jedino sto mi jedan majstor rekao je da vergla kada ima ispod 280 obrtaja na alanseru.Uradio sam rekont alansera,ocistio piksnu,cetkice sredio rotor,ne probijaju mu namotaji struje i proverio sam ga na uredjajima i on je odlican,cak je i akumulator nov.Ali i pored svega sto je kako kazu majstori bez greske on nekad vergla nekad pali onako kako samo on zna a to je savrsenstvo.Kao iskusnom serviseru koji se je sreo sa mnogo mocnijih auta od mog obracam vam se za pomoc i unaprijed se zahvaljujem i pozdravljam Vas.

FORD FOCUS 1,8 TDCI – čESTO SE PALI LAMPICA GRIJAčA ?

Lijep pozdrav.Posjedujem Ford Focusa 2002.1.8 tdci.u zadnjih mjesec dana često se pali lampica grijača nakon čega motor gubi snagu,meðutim nakon što ugasim pa ponovno upalim auto radi bez problema.takoðer auto ne pali iz prve;vergla ali pali uz trećeg-četvrtog puta uz dodavanje gasa.(i to samo kad je motor hladan).akumulator je promijenjen.Molim vas za odgovor.unaprijed hvala

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD – MOTOR JE IZGUBIO SNAGU !

Poštovani gospodine Meić. radi se o AR 156 1.9 JTD 77KW 99.GOD a uzrok mojim problemima je sto je izgubila snagu i kada se lagano daje gas onda mi samo zacuga,a kada naglo dam gas ugasi se,a to se samo dogsda od 2000-2700 okretaja,a promjenio sam sljedece:senzor radrilice,senzor na letvi reila,ventil na reilu i opet ista stvar i jos jedno pitanje u vezi turbine kada dignem auto u visoke okretaje u praznom hodu ventil na turbu ne reagira stoji na jednom mjestu.Unapred hvala

AUDI A3 1,9 TDI – NAKON VELIKOG SNIJEGA NE RADI ABS ?

Poštovani g.Meić, unaprijed sam zahvalan na bilo kakvom savjetu i pomoći s Vaše strane, i želim puno uspjeha u 2013. godini. Sad na problem, vozim Audi A3 8L, 2001g. 1.9tdi 90ks. Prije 2mj. su promijenjeni diskovi (zimmermann) i pločice (ferodo premier), kao i ulje za kočnice. Prije mjesec dana je i zamijenjen akumulator, stavljen je Bosch Silver S5 74ah. Uslijed visoke razine snijega ovih dana počela mi se paliti lampica ABS-a i odmah za njom ESP-a, i imam problema pri kretanju iz prve brzine. Štoviše - odmah pri davanju kontakta, upali se žuta ABS lampica i ostaje upaljena. Što mi je činiti, pošto sam automobil detaljno očistio i nema više nigdje zaglavljenog snijega i leda, bar što vidim golim okom. Postoji li rješenje i resetiranje greške odnosno kakva dijagnostika ovog problema? U vožnji zna biti prilično neugodno jer imam dojam da stražnji kotači blokiraju, ili čak pri naglom kočenju da jedan od kotača zablokira i automobil zanosi.Hvala najljepša.