MERCEDES E 200 2,0 i. – MOTOR PREKIDA NA PLIN I BENZIN ?

Poštovani gosp. Meić naime vlasnik sam e klase w210 ,200 classic ,96.god. Ugradio sam plin te mi je nakon odreðenog vremena počeo trokirati i na plinu i na benzini. Mehaničar mi je promijenio bobine i svijećice i pregledao kabele koji su bili u redu,te je nakon toga odreðeno vrijeme auto dobro radio na benzini meðutim nakon preðenih cca 5000 km auto na benzini opet trokira. Interesira me marka svijećica koje bih trebao staviti i dali postoji još koji razlog trokiranja izuzev svijećica,bobina i kablova. Unaprijed zahvaljujem

VW PASSAT 1,8 i. – NISKI LER GAS I POVREMENO GAŠENJE MOTORA ?

Poštovani g.meić pišem vam u nadi da čete mi riješiti problem.Imam VW passata 1.8 benz.66kw.1995 god.26o.oootk(meðulinija)vlasnik sam 5 godina nisam imao nikakvih problema osim jednoga koji mi se povremeno javlja pogotovo u zimskom periodu.Naprimjer ujutro zapalim odmah krenem i vozim se nekih 12km temperatura je oko 70c na kraju puta još se nije zagrijao normalno,zagasim ga i odmah zapalim sve normalno.Ali evo problema vračam se u auto za 10-15 minuta zapalim ga od prve ali broj okretaja pada na oko 500 i oče da se gasi ja ga isturiram on opet pada i oče da se gasi ili se zagasi ili krenem sa večom turažom vozim do prvog raskrižja pa opet isto ili proradi normalno na 800-900 okretaja.Da ga palim kasnije dok se malo ohladi bilo bi sve ok.Ima i drugi način upalim ga ujutro i pustim ga da radi u leru da se full zagrije okretaji su normalni ili padnu na 500,dodam gas da krenem on se ugasi ja ga zapalim malo isturiram vozim do semafora motor opet na 500 okretaja ili normalno na 800-900.Znalo mi se dogoditi par puta da vozi normalno i onda u prometnoj gužvi na temperaturi oko 70c u leru padnu okretaji i zagasi se neki puta je odmah zapalio ali sa odmah ugasio.Nadam se da nisam bio naporan sa detaljnim objašnjenjem,vjerujem da čete pogoditi kvar,unaprijed mnogo zahvalan

AUDI 100 2,5 TDI – CRNI DIM I PUNO TROŠI ?

Postovani, imam problem sa Audijem 100 C4 2.5 Tdi,redni petak. Radi se o tome da puno baca crni dim i povecana potrosnja,a nema mi bas snage, dao sam cititi dizne, sad imaju pritisak 190 bara koliko i pise na njima.Mjerena je kompresija koja iznosi od 25-30,sto je OK po katalogu, ali i nakon svega crni dim i velika potrosnja. Od pet dizni jedna ima nekakvu struju, kad sam je iskljucio, prestao je dimiti ali i dalje trosi vise i snaga je isto slaba kao i sa ukljucenom diznom. Cemu ta dizna sluzi i sta mi je ciniti dalje? E da i gas nekad je normalan na leru a nekad se digne na 1000 obrtaja i radi kao da mu je to ler,znaci ujednaceno. Unaprijed hvala na odgovoru.

MAZDA 626 2,0 DITD – U VOŽNJI ODJEDNOM IZGUBI GAS ?

IMAM MAZDU 626 DITD 2.0 2001GOD.UPALILA MI SE LAMP.GRIJAčA I IMAM GREŠKU.ISPOLJAVA SE TAKO ŠTO UVOZNJI ODJEDNOM IZGUBIM GAS,NEčE SE UGASIT ALI NEMA GASA.GAD GA UGASIM PA UPALIM RESETIRA SE KRATKO VRIJEME PA OPET.JA RADIM S MAZDOM VEć DUGO GODINA IMAM SVOJ SERVIS ALI OVAJ PROBLEM NEZNAM RIJEŠIT.OTKRIO SAM KAD IŠTEKAM PREKIDAć NA PEDALI GASA BLINKA GREŠKA ALI NE GUBI GAS ALI OD JUčE GA VIŠE NEMOGU VOZIT POMOZITE HVALA.

VW PASSAT 1,9 TD – OBJAŠNJENJE ZA NEKOLIKO NEISPRAVNOSTI ?

Pozdrav, imam VW Passat 1.9 td 55kW, meðulinija. Prilikom kretanja motor se počne tresti i kao da gubi malo snagu ako ne dodam malo veći gas, a nakon što krene dalje je sve normalno, motor mirno radi i vuče prilikom dodavanja gasa. U čemu može biti problem? Takoðer što se tiče turbine, na spoju s crijevom koje ide na nju stalno pomalo pušta crno ulje i pri dodavanju gasa blago "fućka", pa ako mi možete pojasniti da li je turbina pri kraju ili što bi moglo biti? Inače nakon 2500 okr/min se osjeti kada se upali i onda auto živahno vuče. Dok je hladan izbaci malo bijelog dima, a kada postigne radnu temp. tada ništa ne dimi. Takoðer je mjenjana brtva glave i ponekad kad "ganjam auto od seamfora do semafora" mi zna izbaciti nešto vode iz posude, jednom prilikom mi se čak upalila lampica od temperature jer je nedostajala oko 1L. Inače auto pali na zub i mirno radi ali ima ove mane koje bih htio ukloniti pa vas molim za stručan savjet. Hvala!

AUDI 100 2,0 E – KAKO NAJLAKŠE RIJEŠITI PROBLEME S MOTOROM ?

Dobar dan imam audia 100 2.0E 74kW 1994god, nekad mi u voznji oko 1500 do 2500 o/min sam oduzme gas pa ga primi i onda ga moram prebacit u nizu brzinu da mi se dignu okretaji da radi normalno. to mi se ne desava svaki dan nego jedamput tjedno. drugo pitanje bio auto hladan ili topal nekad nece da upali nego samo alnasuje, pri tom paljenju moram drzati gas na podu da bi upalia i to jedva i kad upali trokira dimi crno i osijeti mi se benzin. rekli su mi da je moguce da je do motorica ler gasa, pa me zanima vaše mišljenje. Hvala.