SKODA OCTAVIA 1,6 i. – KOJE SVJEćICE SU DOBRE ?

Poštovani gosp.Meić !!! Molio bi vas za jednu stručnu informaciju !!! Da li je preporučljivo ugraditi u ŠKODU OKTAVIU 1,6, 55 KW, MOTOR AEE GODINA PROIZVODNJE 1999. IRIDIJ SVJEčICU DENSO IW20 KOJU SAM VEć KORISTIO NA DRUGOM AUTOMOBILU A PREŠLA JE SVEGA 5000 KM. Napominjem da su svječice temeljito očišćene i na izgled izgledaju kao nove !!! A njihova cijena je vrlo visoka pa bi se odlučio za taj poduhvat !!! Takoðer me zanima da li bi time dobio nešto na performansama,mirnijem radu motora kao i na smanjenju potrošnje goriva ?? A ukoliko je vaš odgovor negativan molim vas da mi kažete koje bi bile najpreporučljivije svjećice za moj auto ?? Da li je to Bosch,NGK,Brisk itd ?? Koje vi svječice konkretno preferirate kao najbolje na hrvatskom tržištu za moj auto ?? Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i lijepo vas pozdravljam. Zdenko

RENAULT MEGANE 1,6 i. – ZADNJI MOST

Poštovanje g. Meić! Imam Renault Magane 1,6 iz 96.godine. Sa autom sam pre zadovoljan, ali imam jedan problem. Zadnji trap mi je pao, ne stoji kao kod večine istih auta, kad je auto pun zadnja kola stružu od blatobran. Prominija san zadnje amortizere, ali nema pomoći, tako da sumnjam na torziju. Moje pitanje je: može li se naštelati tj. može li se vratiti na normalnu visinu i na koji način. Možete li mi opisati postupak, KAKO, jer ču raditi sam, zbog financijskih mogučnosti, a prepostavljam da je to nije lagan posal. Unaprijed zahvaljujem!!!!!!!!!!

BMW 325 i. – MOTOR NE MOŽE UPALITI

postovanje citajuci vase odgovore na postavljena pitanja nadam se da ce te i meni pomoci. evo o cemu se radi imam bmw 325i 2001 godina i nece da upali. alnaser okrece motor ali nece da sastavi. pregledao sam fuel pumpu i ona je u redu. jos trebam pregledati filter za gorivo ali mislim da je i to u redu. nisam siguran za varnicu na svjecici pa me interesuje sta da kontrolisem ako nemam varnice. inace auto je normalno islo nikakvih problema jednostavno ujutro nece da upali . puno pozdrava iz daleke amerike

VW PASSAT 1,9 TDI – JAKO TEŠKO UPALI ?

poštovani gospodine Meiću, obraćam Vam se sa jednim svojim problemom sa nadom da ćete mi barem približno moći pomoći i navesti moguće uzroke mojeg problema. Naime, radi se o autu VW PASSAT 1.9TDI ( 2000godište, snaga 66kw, oznaka motora AHH, linija 3b2 ( 96-00 ), nije PD ). sada u zimsko vrijeme kontrolna lampica grijača na instrument tabli se odmah po davanju kontakta ugasi i dosta teško pali ujutro ili nakon dužeg stajanja. prvo smo ispitali ispravnost grijača multimerom i svaki od njih je prikazivao otpor 1.0 - 1.1ohma. nakon toga smo spojili auto na dijagnostiku, koja je pokazilava grešku na senzoru temperature motora. Kupili smo zamjenski senzor marke beru ( sve točno po oznakama na originalnome senzoru ). stavili senzor, ali stvar ostaje ista. tada sam dobio savjet da ti zamjenski senzori nisu toliko kvalitetni( jer kad se auto spojio na dijagnostiku, na satu u autu je prikazana temperatura bila 90, a na dijagnostici je očitavao temp od 79.5 stupnjeva )pa sam otišao i kupio originalni senzor koji takoðer po svemu odgovara onome originalnome kojega sam izvadio. to sam zamijenio danas ujutro, ali problem i dalje nije riješen. Auto je stajao vani čitav dan. ja sjednem u auto, dam kontakt, lampica grijača se pali i odhah gasi ( čak i prije ostalih kontrolnih lampica ). prilažem vam i dva videa, na prvom se vidi to prvo paljenje nakon što auto stoji cijeli dan ( i brzo gašanje lampica ), a na drugom se vidi paljenje nakon 6km vožnje http://www.youtube.com/watch?v=K6Mb_OEQ8aE http://www.youtube.com/watch?v=k08MGHuKOuA molim Vas, ako bi mi mogli otprilike reći koje komponente auta još pregledati da se utvrdi uzrok otežanog paljenja. moram napomenuti da auto ne dimi, potrošnja ulja je oko 1L na 10000km unaprijed zahvaljujemzrak u sustvau goriva, faza motora, kompresija motora, relej grijača, senzor temperature motora, regulator količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, EGR ventil,

VW POLO 1,0 i. – PREVIŠE KISIKA NA EKO-TESTU

Poštovni ! Prilikom tehničkog pregleda ustanovljeno mi je previše kisika kod eko testa.Moj majstor kaže da je u pitanju fergazer.Prilikom vožnje dogaða mi se sljedeće -kod dodavnja gas gas pada i odjednom počne "cukati"ponekad se motor ugasi a ponekad malo samo strese i ide dalje. Kad se ugasi normalno ga upalim i idem dalje. Radi se o WV POLO 1,0 93 godište benzinac. Šta mi je za činiti! Kupiti novi fergazer ili kupiti bolji noviji auto. Ako se u nekim stvarima nisam baš stručno izjasnila nemojte mi zamjeriti jer sam žensko. Zahvaljujem na odgovoru i Vašem savjetu nadam se da ću ga i dobiti. Sa štovanjem

VW GOLF V 1,9 TDI PD – KUPLUNG

Poštovani, radi se o Golfu V, 1.9 tdi, 105ks, 6brzina. Auto ima 110.000km. Zadnjih par tisuća km, prilikom kretanja pocne se lagano tresti dok ne krene. (kads pri kretanju jace dodam gas i polako otpustim kuplung trešnja je manja). Dva puta mi se dogodilo prilikom malo jace voznje autocestom da kad sam ga izbacio iz 6 brzine vise ga nisam mogao ubaciti u brzinu. :) nakon par minuta mirovanja ubacio sam ga i dalje je isao ok. Do jucer kad mi se isto dogodilo, ali je šaltanje brzina bilo malo otežano i kuplung ko da je propadao i pri kraju lovio. Zanima me iz Vašeg iskustva, na 1,9tdi, nakon koliko km se u prosjeku mijenja set kuplunga? Treba li mijenjati i zamašnjak pošto je on dosta skup? Hvala unaprijed na odgovoru! Srdačan pozdrav.