VW PASSAT 1,9 TDI – JAKO TEŠKO UPALI ?
poštovani gospodine Meiću, obraćam Vam se sa jednim svojim problemom sa nadom da ćete mi barem približno moći pomoći i navesti moguće uzroke mojeg problema. Naime, radi se o autu VW PASSAT 1.9TDI ( 2000godište, snaga 66kw, oznaka motora AHH, linija 3b2 ( 96-00 ), nije PD ). sada u zimsko vrijeme kontrolna lampica grijača na instrument tabli se odmah po davanju kontakta ugasi i dosta teško pali ujutro ili nakon dužeg stajanja. prvo smo ispitali ispravnost grijača multimerom i svaki od njih je prikazivao otpor 1.0 - 1.1ohma. nakon toga smo spojili auto na dijagnostiku, koja je pokazilava grešku na senzoru temperature motora. Kupili smo zamjenski senzor marke beru ( sve točno po oznakama na originalnome senzoru ). stavili senzor, ali stvar ostaje ista. tada sam dobio savjet da ti zamjenski senzori nisu toliko kvalitetni( jer kad se auto spojio na dijagnostiku, na satu u autu je prikazana temperatura bila 90, a na dijagnostici je očitavao temp od 79.5 stupnjeva )pa sam otišao i kupio originalni senzor koji takoðer po svemu odgovara onome originalnome kojega sam izvadio. to sam zamijenio danas ujutro, ali problem i dalje nije riješen. Auto je stajao vani čitav dan. ja sjednem u auto, dam kontakt, lampica grijača se pali i odhah gasi ( čak i prije ostalih kontrolnih lampica ). prilažem vam i dva videa, na prvom se vidi to prvo paljenje nakon što auto stoji cijeli dan ( i brzo gašanje lampica ), a na drugom se vidi paljenje nakon 6km vožnje http://www.youtube.com/watch?v=K6Mb_OEQ8aE http://www.youtube.com/watch?v=k08MGHuKOuA molim Vas, ako bi mi mogli otprilike reći koje komponente auta još pregledati da se utvrdi uzrok otežanog paljenja. moram napomenuti da auto ne dimi, potrošnja ulja je oko 1L na 10000km unaprijed zahvaljujemzrak u sustvau goriva, faza motora, kompresija motora, relej grijača, senzor temperature motora, regulator količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, EGR ventil,