KIA CERATO 1,5 CRDI – PONEKAD SE NE MOGU ŠALTATI BRZINE

Poštovani! Imam Kiu Cerato 1.5 CRDI 2005. godište. Prešla 105.000 km. U posljednjih dva mjeseca dva puta se dogodila situacija da nisam mogao ubaciti ručicu mjenjača u niti jednu brzinu. Prvi put sam samo izvadio tepih koji je smetao da stisnem papučicu do kraja i onda je išlo. Drugi put nije ni to pomoglo. Ostavio sam auto da prenoći i ujutro je sve bilo normalno?! U čemu je problem? Zašto nema pravila kad se to točno dogaða? Inače u vožnji nema problema: ne proklizava, reagira na gas fantastično....

CITROEN C3 1,4 i. – MOTOR NE REAGIRA NA GAS

imam citroen c3 1.4 sx iz 2005 godine.nedavno,dok je vani bilo -5 ,upalio se ventilator hlaðenja,i kompjuter izbacio eng man system faulty.nakon toga sam provjerio ulje i antifriz, antifriza je bilo nešto manje,pa sam ga dolio,primijetio sam da je u posudici antifriza dosta prljavštine,mutno poput ulja.nakon jedno pola sata,auto upali normalno kao da ništa nije ni bilo,i evo danas opet nakon 9 dana opet kompjuter javio istu stvar, eng man system faulty.moram reči da tada auto ne reagira na papučicu gasa,i ventilator se pali,iako auto nije radio a vani je -5.molim odgovor.

FIAT BRAVA 1,6 i 16V – VARIRA LERGAS

poštovani, imam fiat bravu 1.6 16v iz 99.g. Auto pri paljenju na hladno dize broj obrtaja u leru na 2000. kad krenem voziti i pritisnem kvačilo pri mjenjaju brzina ide na 3, 35oo hiljade obrtaja. kad se malo ugrije ili dostigne temperaturu i stanem, onda na leru varira nekih 300 obrtaja od 800 do 1100 konstantno. pa se zna desiti da pri paljenju na hladno radi normalno odnosno digne na 1¸200 početni. ukratko nema nikakog pravila. promjenjen mu je senzor temperature i motorić ler gasa al sve je isto. bio sam i na dijagnostici i ne pokazuje se nikakva sistemska pogreška. ovo me totalno izluðuje. ako imate neki savjet bio bih vam zahvalan. pozdrav vlado

AUDI A4 1,9 TDI PD – ŠTO JE S MOTOROM ???

Poštovani gosp. Meić iz auspuha izlazi bijeli dim i nakon kratkog vremena nakon što sam primjetio upali mi se obavijest da provjerim stanje ulja....motor nije pregrijan bio....taj dan vozena je relacija oko 30km na obilaznici i motor je bio zagrijan na neki 60C....meðutim dim sam primjetio neki 6km prije i nego se pojavila obavijest za provjeru ulja....tad stanem....otvorim haubu....odvrnem poklopac....a na poklopcu bijela mast....dakle miješao gorivo i ulje sam čudi me da se baš mast stvorila s obzirom motor nije zagrijan tj. kuhao....dakle najvjerojatnije je otišla turbina no pitam se da li je potrebna generalka motora s obzirom da je ostao bez ulja....no ono što mene zanima jest....da je u auto nasuto 3 litre ulja i upaljen motor....samo što je stojao upaljen u mjestu i 4 puta dao jako lagani gas....ulje je nestalo....pitam se gdje jer nigdje nije procurilo što je oku vidljivo a 3 litre nije malo....meðutim ulje je nasuto kako bi provjerio rad motora....motor lijepo radi....nije zapekao....no pitam se da li će preparacije turbine ispraviti kvar.... Srdačan pozdrav, Ps. riječ je o Audi A4 2001 96kW 130ks s Garretovom turbinom....

SEAT ALHAMBRA 1,9 TDI PD – EGR VENTIL

Posjedujem Seat Alhambru 1.9 TDI 96kW iz 2005 godine sa prijeðenih 90000 km i vidim da mi slini na egr ventilu (baca ulje). Budući je 90% gradska vožnja 5.10 km interesi me dali se na navedenom automobilu može blokirati egr ventil i dali je potrebno kakvo reprogramiranje te dali preporucujete to napraviti ? Ima li kakvih štetnih posljedica po motor i povećava li se sa tim potrošnja goriva, Unaprijed hvala

VW VENTO 1,9 TDI – UPALILA SE LAMPICA ABS-a

dobar dan postovani gospodine Meić eto obracam se vama jel sam cuo o vama samo lijepe stvari imam jedan mali problem imam VENTO 97 god 1.9 TDI 90 konja upalila mi se lampica od ABSa e sad me zanima dal je to problem sam paknama dal imaju senzor za istrosenost ili je rijec o samom abs-u auto normalno koci i ne curi mu ulje sa kocnica hvala na odgovoru