LADA 2.101 1,2 S – NE MOŽE UPALITI ?

Poštovani, posjedujem odnedavno vozilo Lada 2101, 1.2 motor iz 1977. god. Vozilo je dugo bilo u garaži i slabo voženo iako ima dosta godina, problem koji mi se javlja jest slijedeći: dok je bilo toplije vozilo je palilo ono iz drugog trećeg puta i pri tome uredno vergla ali teško sastavi, kad upali radi bez problema uz malo pucketanje prilikom davanja gasa. Promjenio sam svječice, filter goriva, pumpu goriva, razvodnu kapu i kablove na njoj, platine, novi akumulator je u vozilu i sad kad je zahladnilo neće nikako da upali, vergla bez problema, hoće motor da iskoči ali nikako da sastavi pa me zanima do čega bi moglo biti. Pozdrav

SMART FOR TWO 0,6 i. – LOŠ RAD MOTORA I NAKON POPRAVKA ?

Poštovani,imam smarta iz 2001 g.auto je dobar meðutim pali mi se zuta lampica od motora a prije nego sta se upali auto malo zadrhti kao da ce se ugasiti,otisao sam elektricaru koji ga je spojio na komp i pokazalo je sondu na auspuhu,zamjenili smo je no nije bilo ipak to,pitam gsp.Horvata koji samo popravlja smart on mi kaze da je klapna na usisnoj grani koju smo promjenili,malo mi je kao bolji otkad mi je klapnu promjenio ali kada stanem s autom nakon voznje na semafor on zadrhti kao da ce se ugasiti i onda se upali lampica,primjetio sam kada mu malo gasa drzim da se onda necu upalit lampica,unaprijed vam hvala na odgovoru vise sam lud i nervozan,hvala lijepa

OPEL ASTRA 1,9 D CDTI – KOJI VENTIL DA KUPIM ?

astra gtc disel 2007 žuta lampica s ključem se pali u tre nutku kad se stisne gas u vožnji za par sekundi on radi tj vozi normalno kompjuter u opelu kaže ventil za regulaciju pritiska turbine u italiji opel servis traži taj ventil ali kompjuter daje 2 ventila pod tim imenom 97219155 i 97288249 koji ventil da tražim pozdrav i hvala na odg.

OPEL VECTRA 2,0 DTI – TEŠKO PALI I NEMA SNAGE ?

Postovanje!Molio bi vas ako mi mozete pomoci sa odgovorom,imam vectru 97g dizel motor 2,0di.60kw Naime o cemu se radi motor mi nije htio paliti pa mi je majstor rekao da je bos pumpa,kupio sam drugu postavio majstor i sada mi u hladnim danima teze pali i motor se trese dok neuhvati a poslije na leru normaln radi ali greska je slijedeca,auto mi u voznji na 2000-2200 obrtaja jednostavno izgubi snagu i nevuce vise,tada pustim gas i ponovo lagano dam tada opet pocne vuci do tih obrtaja i tada opet gubi snagu jednostavno ne prima gas,pitao sam doticnog majstora o cemu se radi i rekao mi je da je greska do bos pumpe jer mu izbacuje gresku P1220 da ta pumpa koju sam donio da nije sto posto ispravna,ja mislim da nije to istina jer prije same promjene bos pumpe mjenjo mi je instalaciju motora jer je rekao da je instalacija pa onda bos pumpa i na kraju potrosio novac a auto mi neradi kako treba pa vas molim da mi velite sto bi moglo biti i bos pumpa je 0440504002 a takva se pumpa nemoze reparirat jer koga got sam pitao svi mi rekli da se ta pumpa ne reparira pa vas molim koja bi bila zamjenska i koji broj pumpe bi pasao da netreba opet mjenjat zbog nje instalaciju ili kompjuter,Hvala na odgovoru i sretne blagdane vam zelim

FORD FOCUS 1,6i. 16V – MOTOR JE POčEO RADITI NA 5.000 o/min ?

Poštovani gospodine Meic, Imam Ford focus,2001.godina,benzin,1.6 16 ventila 74 KW,motor Zetec-se. Mehaničar mi je zakjenio zupčasti remen,nakon čega je motor radio normalno.Uz krajnju neozbiljnost i ne znanje(želeći da vidi boju plamena koju baca svjećica)istu je naslonio na ventil ler-gasa.Nakon vraćanja svjećice i paljenja motora,motor je počeo raditi na 5000 obrtaja i nije mu mogao smanjiti taj broj obrtaja.Išao sam u Fordov servis u kome su pokušali to uraditi,ali bez uspjeha.Promjenili su kompletan leptir gasa,ventil ler gasa,MAF(ili MAP-senzor ispod usisne grane i anlasera),termo-senzor bregaste osovine,stavili drugi procesor motora broj 2S4A-12A650-UB(moj procesor ima broj 2S4A-12A650-UA-proizvodnja Simens)i sa tim procesorom motora auto je radilo pri paljenju na 3000 obrataja,a nakon veoma kratkog vremena broj obrtaja se smanji na 1500 i ne može manje.Pošto nisu otklonili kvar,vratili su moj procesor motora i nabrojane dijelove koje su mijenjali.Sve nabrojane dijelove sam ugraðivao na isti Ford Focus(koga posjeduje moj zet)i kod njega su normalno radili.Nismo samo probali na njegovo auto procesor motora. Pošto veoma mnogo cijenim Vaše znanje i iskustvo,molim Vas da mi odgovorite i date Vaše mišljenje,kako da otklonim postojeći kvar.Pojedini elektroničari su mi predlagali,da zamjenim kompletnu elektroniku motora,od iste tipe motora(procesore i cod brave i smatraju da će to biti rješenje).Zaista Vas molim da mi Vašim savjetom pomognete u rješenju ovog problema i unaprijed Vam se mnogo zahvaljujem,kao i na ranijim savjetima,koje ste mi davali i koji su bili uspješni.Sa velikim poštovanjem i unaprijed Vam hvala

VW GOLF V 1,9 TDI – UPALILA SE LAMPICA ŽUTE BOJE ?

POŠTOVANI GOSPODINE MEIć,IMAM GOLFA 5 1,9TDI 2005GOD.90KS PREŠAO 135000KM PRIJE 1MJESEC UPALILA MI SE LAMPICA ŽUTE BOJE NA TABLI-GREŠKA NA MOTORU ISPUŠNI PLINOVI,ODVEZEM AUTO KOD MAJSTORA NA DIJAGNOSTIKU I POKAŽE GREŠKU EGR-VENTIL. MAJSTOR PROMJENI NOVI ORIGINAL EGR-VENTIL IZBRIŠE GREŠKU I POSLJE VOZIM OKO 100KM OPET MI SE UPALI LAMPICA ODVEZEM AUTO U MAJSTORA PRIKLJUčI GA NA DIJAGNOSTIKU POKAZUJE ISTU GREŠKU,ON IZBRIŠE GREŠKU I OPET VOZIM OKO 100KM UPALI SE LAMPICA NAKON TOGA VOZIM AUTO OKO 200KM ONA SE SAMA UGASI,I TAKO SE PALI I GASI SAMA. MOTOR VUčE ODLIčNO I RADI U PRAZNOM HODU KAO SAT JEDINO KADA SE UPALI LAMPICA UBACI GA KOMPJUTOR U SAFE MOOD ONDA OSJETIM DA MALO SLABIJE VUčE. NEZNAM ŠTO MI JE RADITI PROMJENIO SAM FILTER ZRAKA I GORIVA. S,ŠTOVANJEM I VELIKI POZDRAV.