VW GOLF III 1,9 D – KAD JE ZIMA NEćE DA UPALI ?

E pa ovako ovo je malo poduži problem... Kupili smo Golf 3 1996g CL 1.9 D sve super ali problem se javio prve zime neće palit ispod nule a dok je toplo normalno pali?? idemo okolo kod raznih mehaničara/električara kažu kompresija je u pitanju. Tako da napravimo generalku( jer inaće radimo traktore i automobile ali ne puno) i sve sredili čak i glava išla na ravnanje i ventili voðice ventila itd...NIŠTA!! nije pomoglo ali baš nikakva promjena auto ide ko blesav netroši ulje uopće i motor je super....tako smo nosili pumpu na repariranje i to je neuspješno jer on sada opet to isto radi znaći mjenjali smo i grijaće i sve moguće.. Znaći ugasi se lampica od grijača i on vergla i vergla i vergla i fali mu jako malo da upali ali ništa a prijašnji vlasnik je pokazao da kod paljenja treba izvući neki prekidać i toga smo se sjetili i ništa a taj prekidač je spojen na termostat vode....neznamo ćemu služi? ćim je malo toplije pali na dodir a ispod nule neće čak i elektronski čok radi nije niti to bio bih vam i više nego zahvalan da mi date neki savjet što da probam još što se tiće elektronike jer mehanika nije..samo dize nisu dirane ali to je bošist reko da netreba.. pa sad da li ima neki relej ili nešto što je moglo riknut? HVALA UNAPRIJEDVW GOLF III

RENAULT CLIO II 1,9 D – I NAKON VELIKOG POPRAVKA PROBLEMI ?

Cijenjeni g.Meić radi se o renault Clio II 2000 g. 1,9 D sa prijeðenih 308 tkm.Naime prije dvije godine nakon tankiranja auto je počeo u vožnji trokirat da bi se ugasio i zatim jako teško upalio, nakon trećeg gašenja više se nije dao upalit, vozio sam auto kod auto električara koji nije mogao kompjuterski dijagnosticirati kvar rekao da je do mehaničkog kvara. Automehaničar je rekao da je loš motor te da je potrebno uraditi generalku jer nabija kompresiju u karter ,uraðena je polu generalka ali drugi dan motor upali iz petnaestog pokušaja odvezao nazad kod mehaničara koji je ugradio nepovratne ventile jer je pumpa ostajala bez goriva i to je tako funkcioniralo do sad kad se pojavio ponovno problem sa paljenjem motor jako teško upali i ako upali izbaci veliku količinu gustog crnog dima i nejednako radi kao da radi pod čokom s time da nema funkciju gasa i gori lampica o grijača tad moram ugasiti motor i ponovno upalit i tad sve normalno funkcionira motor kasnije u toku dana pali bez problema jedino što ga ponekad kod paljenja moram nazad gasit zbog ne funkcije gasa,isto tako u zadnje vrijeme ponekad tijekom vožnje u drugoj i trećoj brzini počinje prilikom ubrzavanja podrhtavat.Grijači ispravni, filter goriva mijenjan. Bio sam kod više majstora kao i ovlaštenog renaultovog servisa a svi oni nisu imali konkretne odgovore kompjuterska dijagnostika nije registrirala nikakve kvarove. Molim za Vaše stručno mišljenje o kakvom se kvaru radi i od čega da krenem, hvala.Srdačan pozdrav!

VW GOLF II 1,6 D – PUCANJE VISOKOTLAčNIH CIJEVI ?

postovani gospodine mene zanima jedna informacija. desava mi se cesto da mi pucaju crijeva visokog pritiska. na golfu 2. mjenjao sam bossh pumpu, nove dizne, odkako sam to zamjenio malo manje pucaju ali opet mi se to desava. pa vas molim za strucni savjet. unaprijed hvala

VW POLO 1,4 i. – UOPčE NEMA GRIJANJA ?

Poštovani, imam problem sa grijanjem kabine, Polo 1.4 benzin, 2002 godište. Dakle problem je; Motor postigne radnu temperaturu i kad otvorim mlaznice za grijanje kabine, temperatura motora naglo padne sa 90 na 70, a od jučer u kabinu puše samo ledeni zrak, dakle uopće nema grijanja u kabini, ne radi mi 1,2 i 3 -a brzina mlaznice,odnosno ventilatora. Nadam se da sam uspio objasniti, molim vašu pomoć. Unaprijed zahvaljujem.

SEAT CORDOBA 1,9 D – NAKON GENERALKE , TEŠKO PALI ?

seat cordoba 1,9d 1998.godina ne pali pri nižim temp. znači imam problema ujutro sa paljenjem, iako pustim da odrade grijači 2 puta. auto vergla i treba mi dugo da upali. što bi moglo biti problem? u petom mjesecu ove godine sam napravio ful generalku na motoru: (druge košuljice, karike , ležajevi, ulje filteri, grijači) bosch pumpu nisam nosio na reglažu, pošto nije slinila nigdje, a ni sada ne slini. kad smo presložili motor, auto je palio super, i nije bilo problema, do sada, kad su temp pale oko nule. tad sam nosio i injektore na pregled, rekli su da su u redu. kolega mi je provjerio grijače, rekao je da svi rade. kad auto upali, baci sivi dim. od generalke sam napravio nekih 9tkm, od tada je potrosio oko 0.5 L ulja, (10w40). auto normalno vuče i ne trza kad je hladan. muči me samo paljenje, što mi je činiti? hvala

BMW 318 TDS – IZGUBIO JE MOTOR SNAGU ?

Bmw 318 tds e36 1998g. Ovako problem je sto je bmw izgubio snagu. Prvo su mi ukazivali na problem s katalizatorom koji je izrezan promjenjen je filter za gorivo te je automobil pri promjeni filtera kod jakog turiranja majstora izbacio poveci sloj caðe na sto je auto dozivio odreðeno poboljsanje ali jos nema onaj osjecaj na gasu kao prije. na autu je 2 puta raðena komplatna diagnostika i automobil ne pokazuje apsolutno nikakvu gresku prije i poslije zamjene filreta i vaðenja katalizarora. Diagnostika je raðena samo motora i kada nije nista pokazalo cijelog automobila kazem nije pokazalo nikakvu gresku pa bi vas zamolio da mi kazete koji bi bio najbolji iduci korak na koje djelove obratiti paznju i koje djelove promjeniti. Hvala