MERCEDES E 290 TD – OTKLANJANJE KVARA

Cijenjeni gospodine Meić. Ovim putem, htio bih vam se još jednom zahvaliti na brzom i stručnom otklanjanju kvara na svom automobilu Mercedes E 290 Turbodiesel. Ulje više ne curi, zadovoljan sam a ujedno i ponosan na činjenicu što sam upoznao čovjeka koji tako srdačno i profesionalno pristupa klijentima i njihovoj (našoj) problematici u vremenu kada većina servisera prvenstveno gleda na zaradu a ne na napravljeni posao. Hvala još jednom...

RENAULT MEGANE 1,9 DTI – POPRAVCI BEZ REZULTATA ?

Evo imam jedno pitanje u svezi mog renaulta meganea 1-9 dti 72 kw Imao sam na njemu kvar nisu valjala dva ventila i auto je počeo trokirati kvar je riješen i poslan sam da odem naštelati bosch pumpu bosch pumpa je naštelana i auto je radio dva sata i stao.Opet kod majstora pukla remenica bosch pumpe nabavljena polovna i otada auto kao da uvijek radi u safe modeu.Kad se lampica ugasi auto ide ko metak kad se upali izgubi 70 posto snage.Bio sam i u renaultovom servisu i opet kod majstora za pumpu ali nitko ne zna kvar.Kad se spoji na kompjuter pokaziva kvar bosch pumpe i jutros sam opet išao u servis i rekli su mi da je moguće da je to zbog nekog ventila ispod bosch pumpe pa više ne znam što da napravim.Evo obratio sam se vama čuo sam da ste najbolji majstor hvala unaprijed

CITROEN C4 1,6 i. 16V – PALI SE LAMPICA " SERVICE " ?

Postovani, U Svicarskoj sam kupio Citroen C4 1.6i,16v, 2005 god, 80 kw .Povremeno mi se pali na bord tabli SERVICE, a na malom displeju, inzand cd playera pise ENGINE MENAGAMENT FAULTY, to samo kad palim auto. Nekad to pise nekad ne.... do servisa mi pise da imam jos 13 000 km, a promijenio sam mu ulje i filtere prije 3 dana. Motor je sada presao oko 72 000 km...Sta mi savjetujete da uradim.Zupcasti remen je presao oko 100000 km, u citreonovom servisu su mi rekli da imam jos 20 000 km da predjem sa njim. Auto je uredno servisiran u Svicarskoj. Unaprijed zahvalan

BMW 318 TDS – TLAK TURBINE STOJI NA 0,87 BARA ?

Dode do 120 i dalje ne vuce 318 tds 96 godina, auto je bio spojen na dijagnostiku i tlak turbine stoji na 0,87 bara, davanjem gasa ne povecava se nista, stoji na toliko bara. Javlja se greska pod imenom "osjetnik tlaka punjenja, prekid/plus"... Sto bi trebalo promjeniti? Hvala.

MAZDA 626 1,8 i. – TROŠKOVI ZA USTANOVITI KVAR ?

Postovani, Imam Mazdu 626,1.8 na plin. Auto je redovno servisiran u ovlastenom servisu do 220000km, te sad ima 243000km. Naime problem je nastao kad je auto povremeno znao izgubiti snagu, bez obzira da li je bio na benzin ili plin. Promijenio sam svjecice, kablove ( navodno je jedan kabel cesce radio probleme prijasnjem vlasniku, pa je mjenjao jednom godisnje), bobinu, te ocistio dizne- sto je stvorilo dodatne probleme( jedna dizna je propisala, pa je bio oblak dima, zamijenio sam sve 4, pa sad zadimi kad upalim auto, na sto mi je moj mehanicar rekao da su karike u pitanju te da se tako vozim dalje. A drugi kolega mi je rekao da su to samo gumice na ventilima? . Vezano za gubljenje snage- to je i dalje povremeno prisutno, te tokom voznje cujem lagano peckanje ispod volana, kao da je neki kondenzator u pitanju, pa kad se napuni- zaiskri ili sto vec. Jedan mehanicar je primjetio da mi se ne pali kontrolna zarulja za zracni jastuk prilikom kontakta prije paljenja. Posto nemam izbora kupiti nesto bolje, a dosta mi je lutanja, zamolio bih vas za savjet, te ako mislite da mojim dolaskom mozete bez vecih troskova ustanoviti kvar, rado bih navratio? Zahvaljujem, Drazen

MERCEDES A 140 1,4 i. – MOTOR KAO DA RADI NA TRI CILINDRA ?

poštovani Imam mercedes a 140 benzinac 2001. godina. Normalno sam se dovezao sa posla, slijedeće jutro upalio je bez problema ali kao da radi na tri cilindra. Stvarno tako i zvući. Promjenio sam svječice i bobinu ali stvar je ista. broj okretaja je konstantan ne zaletava se. Ukopča čok kad je hladan i pušta ga normalno. vožnja je nemoguća jer nema snage. gorivo je točeno tjedan dana prije kvara. Jel možda kvar na ECU modulu ili negdje drugdje.