RENAULT TWINGO 1,2 i. 16V – ŠTO DA RADIM S KOčNICAMA ?

Poštovani! Supruga mi je vlasnica Renaulta Twingo 1,2 16v Dinamique starog 4 godine, sa 78000 prijeðenih km. Na zadnjem tehničkom pregledu 30.11. na kočionom sistemu su zabilježeni slijedeći rezultati: a) točka isparavanja kočione tekućine - 195°C b) 1. osovina - radna kočnica lijevo 1600 N, desno 1900 N, razlika 16% 2. osovina - radna kočnica lijevo 1300 N, desno 1000 N, razlika 23% 2. osovina - pomoćna kočnica lijevo 1100 N, desno 800 N, razlika 27% Rezultati jesu u granicama dopuštenih, ali su granični, pa su me zabrinuli, tako da sam već idući dan ponovio test kočnica u AMK Siget. Tamo je razlika na prednjoj osovini bila 6%, ali na stražnjoj su rezultati identični onima izmjerenima dan prije na stanici za tehnički pregled u Ivanić-Gradu. Kada su mjerili svaki kotač pojedinačno postignute sile su bile praktično identične. Znači koči i jedan i drugi kotač, samo što lijevi koči prije. Kočiona tekućina u sistemu je još originalna. Manometri za mjerenje tlaka u kočnicama bi se još nekako i sklepali, ali pošto nemam dinamometar nisam u mogućnosti napraviti testiranje hidrauličkog sustava. Budući da su odstupanja praktično ista i za nožnu i za ručnu kočnicu logika me upućuje na kočione obloge (zadnje kočnice su doboš). Originalne koštaju kod Baotića 625 kn, a u ZMD autodijelovima imaju one tvrtke REMSA za 250 kn. Zanima me Vaše mišljenje o navedenom problemu. Sustav kočenja na Twingu ima ABS senzore na sva četiri kotača. Početkom ove godine sam rasklapao stražnje kočnice i svi su dijelovi vizualno ispravni. Nigdje nije bilo nikakvog traga masnoćama niti je bilo pojave korozije. Sajle ručne kočnice su plastificirane i pokretne bez otpora. Nakupljenu prašinu sam ispuhao kompresorom. Kod montiranja kočnica natrag prvo sam tridesetak puta pritisnuo nožnu kočnicu da se aktivira mehanizam za samopodešavanje, a tek sam onda na vijku za podešavanje ručne kočnice napeo sajle i podesio je. Moram napomenuti da su slični rezultati na tehničkom postignuti i pred godinu dana što me je i navelo na kontrolu zadnjih kočnica. Kočione obloge nisam mjerio što se tiče debljine, ali izgledale su kao nove, kao i doboši. Prigušenje svih amortizera je izmeðu 75 i 80%. Da li mijenjati zadnje kočione obloge ili ne. Zadovoljavaju li one REMSINE ili uzeti original, ako se možda i taj original ne radi u istoj tvornici. Ili možda mislite da bi bilo nešto drugo. Srdačan pozdrav i unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

RENAULT MEGANE II – RUčNA KOčNICA ?

Uvazeni gospodine Meicu, citajuci vase savjete pun sam divljenja, pa se nadam da cete i meni pruziti jedan, nadam se mali savjet. Na automobilu Megan II, 2003 god., imam problem kod rucne kocnice, jer mi ZUB za osiguranje NE drzi rucicu. Interesuje me da li se do mehanizma moze doci skidanjem plastike iza rucice, jer pretpostavljam da se ZUB zaglavio. S POSTOVANJEM

DAEWOO TICO 0,8 i. – ISPLATI LI SE POPRAVAK ?

Postovani, imam Tico 2000 godiste. Pri voznji motor kao da se gusi. U voznji te kod gašenja automobila se osjeti miris benzina u kabini. Unazad mjesec dana prosao je na tehnickom te eko testu bez problema. Na pregledu auspuha nije pronadjen nikakav moguci uzrok. Pregledani su svi filteri, dovodi goriva i svjecice -sve je u redu. Što bi bio mogući kvar -te obzirom na njegovu vrijednost isplatili se popravljati? Unaprijed hvala na odgovoru Srdacan pozdrav

BMW E46 320 D – MOTOR NE VUčE IZNAD 3.000 o/min

šaljem vam čestitke jer uistinu pomažete sa vašim odgovorima.Imam bmw e 46 320d 150ks,auto vuče do 3tisuća okretaja onda prestane, ali zvuk motora mi se čini kao da je začepljen i prilikom otpuštanja papučice gasa i ponovnog dodavanja, auto izbaci crni dim i počinje vuč. zamjenio sam mjerač zraka,sad sam dao ispitivat dizne i rekli su da su one uzrok.A mnogi mi govore da provjerim vakume, jer je auto stajal 6mj.prije nego sam šta sam ga kupio .zahvaljujem se unaprjed na odgovoru.

SKODA FELICIA 1,3 LX – TOPLI TEŠKO PALI ?

Imam škodu feliciu 1.3 lx sa karburatorom!! imam dva problema: Ujutro mi auto pali normalno a kad se zagrije treba verglati 4 -5 sekundi i moran dodati gasa da upali, i prednje desno kolo i zadnje lijevo nekada koće a nekad ne te mi pedala od kočnice tada malo propada dublje!! Hvala

OPEL VECTRA C 2,2 DTI – NE RADI SERVO VOLAN ?

pozdrav posto sam slucajno vidio po internetu da imate dosta dobrih odgovora pa da i ja postavim imam vectru c 2.2dti 2004 god elegance oprema i otisla mi je servo pumpa nasao sam drugu polovnu naravno i postavio na vozilo al mi se ne gasi greska otisao sam u opel i oni su mi kalibrirali servo pumpu i obrisali gresku al neuspjesno greska i dalje stoji kao da je otisao senzor kuta nagiba letve volana odnosno ovi iz opela su mi rekli da mi ne odgovara ta pumpa kao ne pase slovna oznaka zatim sam postavio drugu al opet ista stvar u greski pise da je otisao taj senzor nagiba kuta volana ili je previsok napon e sad stvarno neznam vise sto da radim i nisu te stvari ni malo jeftine auto ima 130000 pozite mi