SMART 800 CDI – MOTOR TEŠKO PALI ?

Poštovani Gdine Meić ! Supruga je vlasnik Smarta 800 cdi iz 2002 g. Do sada je s autom preðeno 180.000 km bez problema, no u zadnje vrijeme pojavio se kvar kojeg mi ne mogu otklonit u nekoliko servisa. Naime, ujutro, tj. dok je motor hladan jako teško pali. Motor se sav trese pri paljenju te kad nakon 5-10 pokušaja startanja motora upali, iz njega izlazi oblak crnog dima. Nakon toga kroz dan auto pali "na prvi zub". Izmjerena je kompresija koje je OK, promjenjeni su grijači, btw koje nije trebalo mjenjat, stavili smo jači akumulator te provjerili dizne(injektore). U svakom servisu su rekli da je auto OK, da je ispravan, no nitko ne može otkrit uzrok zašto ujutro teško upali. Molim Vas za savjet. L.P.

AUDI A6 3,0 TDI – BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Postovani,malo sam prolistao forum i procitao dosta dobrih odgovora pa sam vas i ja odlucio nesto upitati. Imam Audi a6 3,0 tdi 2006 kad stojim u koloni vise od 10-ak minuta ponce lagano pusiti bijel dim,dok stojim on pusi kad pocnem voziti zapusi malo vise i prestane. Na diagnozi nije pokazao nista injektori rade u dopustenoj granici(-45 do +2,99)meni pokazuju -05. Hvala Popic

OPEL ASTRA 1,7 CDTI – LUPANJE U MOTORU ?

PITANJE: Postovani g-Meiću, imam problem a ne znam kako da ga rjesim. Trazio sam po netu pa sam naisao na vas sajt za koji imate sve pohvale. Bio sam kod vise majstora i nijedan mi zasigurno ne moze reći sta je. I u Opelovom servisu isto kazu! Vidio sam da vam je neko vec postavljao pitanje sa slicnim problemom, pa ste mu odgovorili da vam se javi. Interesuje me da li vam se javio i u cemu je problem sa autom. Imam Opel Astru 1,7 cdti 74 kw, 2005 god. Da vam bude lakse kopirao sam tekst od gospodina koji vam se vec javljao sa slicnim problemom. Poštovani g-dine Meiću,imam jedan problem, radi se o Astri H 1.7 CDTI 74kW, prije mjesec dana vozio sam se autocestom, odjednom mi se na displeju pojavila poruka Check Coolant Level, odmah sam skrenuo na zaustavnu traku i počeo zaustavljat vozilo, u tom trenutku ni 10ak sekundi nego sam potpuno stao upalila se lampica pregrijavanja motora i motor se sam ugasio, kad sam stao digao sam "haubu" i vidio da nema u ekspanzionoj posudi antifriza i da je crijevo koje ide prema kabini vozila (za grijanje) puklo, pozvao sam HAK vučnu službu, odšlepali su vozilo zamjenili crijevo i od tada motor teže pali i ima čudan zvuk,zvuči kao kad se ventili raštelaju samo malo glasnije. Auto na snazi ne gubi ništa, ne dimi, ne mješa ulje i vodu a u servisu me uvjeravaju da je jedan klip prolupao bez da su rastavljali motor. O čemu se radi, da se motor koji slučajem pregrijao zar ne bi trebala otići brtva glave motora? Ponavljam da auto praktički dok se upalila ta lampica pregrijavanja nije radio duže od 3 sekunde. Hvala. Kod mene auto kad se upali radi normalno par minuta. Poslije nesto lupa u motoru,lijeva strana, kao klip ili ko zna sta vec. Bord nista ne pokazuje osim Coolant level,ali ne znam kakve veze moze imati tecnost za hladjenje s lupanjem motora. Sve ostalo normalno radi, auto ide normalno, nijedne greske. Samo lupa! Molim Vas za pomoc! Samo da napomenem da sam auto kupio (uvezao) prije 15-tak dana,a prethodni vlasnik kaze da je promjenio zupcasti remen prije 6000 km. Unaprijed zahvalan!

OPEL VECTRA 1,8 i. 16V – ZAŠTO NE PROLAZIM EKO-TEST ?

Vozim Opel Vectru 1.8 16V 85kW. Već dvije godine teško prolazim eko test. HC I CO2 je previsok. Lambda sonda pokazuje dobro na eko testu. Na autu sam promijenio katalizator, nove kablove od svjećica, svjećice, očistio motorić ler gasa i EGR ventil, ali i dalje je oko test loš. Auto ima prijeðenih 200 000 km. Motor ne troši ulje, koristim ulje shell 10w 40. Na autu je promijenjen samo zadnji lonac, stavit je sportski. Dakle,ima novi katalizator, srednji lonac orginalan, samo zadnji je promijenjen. Molim Vas da mi ukažete na uzroke lošeg eko testa. Hvala !

OPEL ASTRA A 2,0 i. – MAF SENZOR

Poštovani zanima me kako ispitati MAF senzor na Opel Vectri A 2.0i 85kw 89god.. Kada upalim auto dok je hladan, motor nemirno radi i okretaji variraju (samo što se ne ugasi).I sada mi nikako nije jasno do čega bi moglo biti posumnjao sam da bi mozda mogao biti taj map senzor pa me zanima kako ga ispitati pomoču multimetra. Unaprijed hvala, LP

RENAULT FLUENCE 1,5 DCI – DA LI JE SERVISNI INTERVAL PREDUGAčAK ?

Poštovani! čestitam na odličnim stranicama, postali ste poznati diljem Hrvatske. Imam za Vas jedno jednostavno pitanjce glede održavanja automobila. Imam Renault Fluence 1.5 DCI,85KS, 34 000km, prvi sam vlasnik, sad je 2 godine star. Dosad sam napravio jedan servis dok je imao godinu dana (20 000km) Trenutno ulje je Elf Evolution SXR 5W-40 (RN0710). Prema preporuci proizvoðača ulje treba mijenjati svake 2 godine ili 20 000km, ali prema preporuci ovlaštenog servisa ulje bi trebalo mijenjati svakih 15 000km ili godinu dana... E sad, znam da proizvoðač s namjerom da privuče kupca manjim troškovima održavanja može svašta napisati, a isto tako i servis da si sredi više posla, neznam dal da mijenjam ulje sad na 35 000km (to bude cca godina dana) ili da pričekam 20 000km. Pošto zbog garancije moram u ovlašteni trošak bude cca 1200kn, što nije zanemarivo. Znam da neću pogriješiti ako zamijenim ulje, no nebi htio ako to nije potrebno. Ipak je proizvoðač propisao svakih 20 000km (ima kao neko longlife ulje) a opet serviseri bi trebali znati svoj posao. Inače auto se vozi umjereno, nema puno gradske vožnje, svakodnevno se vozim na posao (sveukupno 30km dnevno) povremeno ga ispušem malo. Hvala Vam unaprijed Lijep pozdrav, Velimir