OPEL ASTRA 1,7 CDTI – HIDRAULIčNI UDAR U MOTORU ?

Poštovani, Molim Vas ako mi možete reći kakvi problemi su mogli nastati u radu motora uslijed ulaska vode u motor. Naime u vožnji sam na kolniku zaglavio u malo povećoj lokvi i došlo je do gašenja motora na vozilu Opel Astra 1.7 diesel, 2009.godište. Je li mogao nastati ozbiljniji kvar i što bi bilo obavezno prekontrolirati odnosno koje djelove bi bilo neophodno zamjeniti. Hvala Srdačan Pozdrav A.Š.

RENAULT 5 GTD – KAKO ISPITATI GRIJAčE ?

Poštovani! Nedavno sam kupio reno 5 gtd iz 1986, a kako dolazi zima interesuje me kako se ispituju grijaći na motoru. kad auto upalim neravnomijerno mi radi dok ga dva tri puta ne proturiram i onda tek ima miran rad motora. Na boš pumpu idu dvije sajle, jedna je gas , a druga je uvijek u labavom stanju??? i ide na blok motora što je to?

MERCEDES E 220 D – OVLAŠTENI SERVIS NIJE NAPRAVIO NIŠTA ?

Postovani. Molim vas za savjet jer mozda zvuci cudno ali nema mi tko pomoci..cak i ovlasteni Mercedes servis nije napravio nista,,jednom rijecju da ne duljim neznaju. Radi se o Mercedesu W 210 ,e klasa 220 diesel 96 godina. Autu se pali Edc ,,naravno i ja znam za problem, sa Lucas pumpom ,ali napominjem da sam stavio repariranu od Purica 2008 godine.Diagnostika je pokazala u servisu Mercedesa dok je jos radio da se radi o elektricnom djelu Lucas pumpe ali vise nisam soguran da je to u pitanju,,naime auto sam pocne dodavati gas i tad se upali ecd i auto se ugasi,prije je to bilo jednom u 2 mjesec dana ,,sad nekad bude i 10 puta na dan a nekad kao sad dok ovo pisem vam vec 10 dana radi sve ok. Znam i za senzor gasa ,filter itd,,auto ponekad i trza u voznji i onda se takoder ugasi. Dali je nuzno da je Lucas pumpa u pitanju ili postoje i druge mogucnosti . Vozio sam ga u neki drugi servis da mi provjere dali je mozda zrak problem ,,usis ili filter ali jednostavno nitko nezna nista o tome. Kad ulijem gorivo na pumpi ,,taj tren se auto u pravilu ugasi ,,nakon par minuta cekanja upali se i radi super kao da nije nista bilo. Molim vas da mi date i savjet dali bi bilo stetno da stavim neki aditiv mozda za prociscavanje sustava cijeloga od rezervara,,pumpe,,dizni i ako da, da mi kazete koji da aditiv tovno stavim . Hvala vam lijepa,svjestan sam da je predugacko ali jednostavno neznam sto da radim vise. Lijep pozdrav. silvio. zadar.

FORD FIESTA 1,3 i. – SLABIJE VUčE I TRZNE ?

Poštovani gospodine Meicu, imam ford fiestu 1997 god., 1,3 benzin, 37kw. Od prije nekoliko mjeseci osjetim da slabije ide, tj. slabije vuče, a kad hoću da poðem s mjesta u 1 brzini, onda trzne kao da će se ugasiti auto. Išao sam kod par majstora, kažu promjeni svjećice, kablove, itd.. ja promijenio al opet isto. Posljednji majstor koji važi za dobrog majstora kaže da izvadim katalizator? Šta da radim? I usput da Vas pitam kakvo je ovo auto, je li vrijedno da ga i dalje vozim i održavam? Na što najviše pažnje trebam obratiti glede održavanja? Unaprijed zahvaljujem na Vašem vremenu i odgovoru.

VW GOLF III 2,8 VR6 – ZVUčNI SIGNAL I LUPANJE IZ MOTORA ?

Poštovani gospodine Meić Vozim Golf 3 2.8 VR6, i evo mog problema : Danas pri odlasku s posla doðem na parking upalim auto i radi on nekih 10 minuta, krenem napravim 500 metara do benzinske pumpe stanem na 2 sata s kolegom, i kad krenem kući upalim auto napravim 300 metara upali mi se kontrolna lampica ulja, počne treperit i pišti zvučni signal, ulja ima skorom na maksimumu, i sad pošto se nisam dalje htio vozit napravim još nekih 300m do parkinga i kad stanem čuje se več lagano lupkanje iz motora, eh sad ja nisam mehaničar ali najvjerojatnije nema podmazivanja pa se zato javlja lupkanje ventila ili tako nešto... Eh sad bi mene zanimalo što bi moglo biti pokvareno... Hvala unaprijed.

BMW 320 D – HLADAN TEŠKO PALI ?

Pozdrav,imam pitanje moj automobil je bmw 320d e46 2001g,100kw,136ks,prije pola godine samga kupio u njemačkoj.Do danas sam imo dva tri kvara promjenosam zamajac,otišlamije turbina promjenosam repariranu sad je sve ok štose tiče toga iakomi sad turbina pali na 2500-3000 obrtaja bili trebala palitse prija?Ali jedan me drugi problem više muči kad se motor ohladi jednu noć ujutro duže pali makar 5,6 sekundi iakoga zagrijem 2 puta na kontaktu kad upali izbaci oblak bjelog dima na uspug.Ulje,tekućina sveje ok provjeriosam lanpice upozerenja nepalese kad je motor zagrijan pali bez problema i super radi,moj mehaničar koji radi ovlaštenom servisu auto kuće tomić preporučuje reperaciju bosch pumpe.MISLITELI DAJE UPRAVU?