OPEL VECTRA 2,0 DTI – MOTOR SE UGASI I NE MOŽE UPALITI ?

Postovanje! Imam vectru 2.0dti dizel 60kw.naime o cemu se radi;vozilo mi zna u voznji se ugasiti i vise ga nemogu upaliti,pa ni na slepanje.takodjer se desi da nakon toga ostavim ga nekoliko sati i ada ga mogu upaliti i auto normalno radi pa cak i nekoliko dana i tjedana.nakon prvog takvog problema otisao sam majstoru koji mi je rekao da je instalacija losa te ju zamjenio,nakon toga auto je radio normalno bez greske par dana sto se nakon par dana pojavio isti problem.sa vozilom se dovezao do odredista ugasio obavio sto sam morao sjeo u auto upali normalno krenuo i nakon par metara motor se ugasio i vise nije upalio.otslepao sam auto istom majstoru objasnio sto se opet desilo ostavio mu auto te nakon jednog dana obavjestio me je da je bosch pumpa.mislim da nije pumpa jer mu je drugo jutro vozilo upalilo te se provozao i nakon nekoliko kilometara auto mu je opet stao,MOLIM VAS DALI MI MOZETE RECI O CEMU SE RADI,ZAHVALJUJEM VAM NA ODGOVORU a ako treba mozete me i nazvat na tel 0922311534

PEUGEOT PARTNER 1,9 D – MOTOR NE PALI BEZ GASA ?

Poštovani, nedavno sam kupio Peugeot Partner 1.9d (običan dizel) 51kw. Automobil ima 194.000 km. Problem je sljedeći: Jutarnje paljenje je moguće isključivo uz dodavanje gasa...bez gasa neće upaliti. Dalje tijekom dana pali "na zub". Tijekom vožnje kod dodavanja gasa ponekad malo trokira,potrošnja goriva je oko 7.5l /mješovita vožnja i čini mi se da motor nema punu snagu i nekako je tvrd na gasu.Ne dimi i ne troši ulje i navodno je od prethodnog vlasnika redovito servisiran. Molim vaše mišljenje. LP

VW GOLF 1,9 TDI – ZAŠTO TEŠKO PALI KADA JE TOPLO ?

Poštovani! Golf 1.9 TDI (66 kW, 2004.,107.000 km, redovno servisiran kod Zubaka,novi Bosch akumulator,gorivo OMV max motion,kombinirana potrošnja do 6 lit/100km, ne troši ulje) hladan pali bez problema. Pri višim temperaturama motora "vergla" pet, šest pa i više puta prije nego upali. O čemu se može raditi, te koliki bi trošak bio otklanjane kvara. Srdačan pozdrav!

VW VENTO 1,9 TDI – MOTOR TROŠI LITRU ULJA NA 100 KM ???

Imam venta 1.9 tdi 90hp 96. godina 260t preðenih Imam problem na preðenih 100km potrosi litru ulja jos nikad nisam cuo za tako nesto al eto dogada mi se upravo. Auto pali bez problema vuce sve super al potrosnja ulja je nevjerovatna auto ne dimi. tek kad mu dam gas i ode preko 4 tisuce okretaja baci malo crnog dima znaci samo preko 4 tisuce okretaja. auto ne dimi niti ima po motoru da se vidi da negdje pusta ulje al ulja fali sad mi stvarno nije jasno sta se tu dogaca molio bi vas za pomoć

MERCEDES 190 D 2,0 D – TEŠKO ŠALTANJE BRZINA I BRUJANJE ?

Cijenjeni gospodine Meiću. Već ste mi par puta pomogli, pa moram ponovno zatražiti Vaše mišljenje. Vozim Mercedes 190 D, 2.0 dizel, 1988.godina. U zadnje vrijeme imam problem pri ubacivanju u treću i pogotovo u četvrtu brzinu. Naime, počinju se javljati vibracije na zadnjem staklu, brujanje motora i isprekidan rad s tutnjanjem (kao duboki spori rafal) odmah u trenutku kad pustim spojku. Recimo, nekada sam u treću ubacivao s 40 km/h, a od neki dan odmah trese i bruji. U četvrtu teško prebacim i sa 70 km/h, a upravo pri toj brzini ne smijem dati mali gas, jer odmah bruji i cvrči. Drugi problem je što kad vozim makadamom osjećanjem zvonko lupkanje ispod volana, kao da duboko u volanu imam posuða ili alata. Ne znam što bi to moglo biti. Molim za odgovor iz Vašeg iskustva.

MERCEDES E 220 CDI – TEŽE PALI ?

Poštovani gospodine Meić, prije nego Vam postavim pitanje vezano za moj automobil, želim Vam zahvaliti na ovako velikom broju odgovora koji su korisni i poučni za sve ljubitelje auto-moto tehnike i posjetitelje Vaše cijenjene stranice. Naime, posjedujem Mercedes E 220 CDI iz 1999.godine. Uvezen iz Njemačke i u mojem vlasništvu već osam godina. Servisiran redovno, izmjena ulja, filtera za zrak, gorivo...sve redovno. Apsolutno u tih osam godina nisam imao nikakvih problema. Prije 10-ak dana prilikom startanja, motor mi duže "vergla" (3-5 sekundi), i tako je prilikom svakog startanja.Kada upali motor radi besprijekorno. Grijači su ispitani i u redu su. Motor je čist i suh, dovodi goriva takoðer.Vizualnim pregledom uvidio sam da na poklopcu motora ispod druge dize, odnosto u ležištu oko nje se nakupila jedna manja količina nafte?! Stoga bih Vas zamolio da mi date svoj savjet da li zbog te nafte oko dize nešto nije u redu s njom, pa auto duže "vergla", ili je problem u nečem drugom. Unaprijed zahvalan na odgovoru i svako dobro u daljem radu i životu Vam želim!