VW GOLF IV 1,9 TDI – KOčNICE ?

vozim golf 4 tdi 1999 godište,i danas mi se upalila lampica kočionog sustava,fali ulje za kocnice.Pa me zanima dal je uredu da nadolijem ulje koje nije identicno ko ono koje je dosad bilo,znaci da pomiješam ulja ili da idem mehanicaru pa da mi ispumpa ulje i stavi novo?i kolko bi me to kod mehanicara otprilike koštalo? hvala

CITROEN C4 1,4 i. 16V – MOGU LI VJEROVATI SERVISU ?

Poštovani, Imam jedan problem na Citroenu C4 1,4 16v, 2006. godište. Naime radi se o sljedećem: motor se "guši" (trokira) u leru i prisutna je greška anti-pollution fault. Auto je bio u ovlaštenom servisu - zamijenjene su svjećice. Auto je radio dobro nekih 100-150 km a onda opet isto. Vratio sam auto natrag na servis, a oni kažu da bi trebalo mijenjati brtvu glave motora. Nisam stručnjak ali ne vidim vezu izmeðu brtve glave i gušenja motora (možda se varam). U vožnji je sve u redu osim navedene greške koja je stalno prisutna. Molim za savjet šta bi moglo uzrokovati ovakvo stanje? LP

RENAULT SCENIC II 1,9 DCI – POLITI BENZINOM I ZAPALITI NIJE RJEŠENJE !

Poštovani, radi se o vozilu Renault Scenic II godište 2003 i sada ima 106548 km. na cca 90 tisuća km otišla je turbina koja je zamjenjena ( koštala je kao učešće za novi auto :-( ), ali ok, prije dva mjeseca auto je bio na servisu na kojem su rekli da osim redovnog servisa treba promjeniti remen, zatezače istog, jedna osać motora, letva volana, i još poneku sitnicu i to je sve navodno uredno napravljeno i plaćeno. pitam da li obzirom na kilometražu kad je bio na servisu cca 103.000 treba napraviti još nešto obzirom su bili ovlašteni Renault serviseri ( u Zagrebu jedan od servisa koji više nije samo Renault servis već i za neka druga vozila , došao sam po preporuci prijetelja ). odgovor je bio da je auto sada "miran" do sljedećeg redovnog servisa koji je obzirom na kilometražu tek nakon godinu dana.I onda nakon dva mjeseca točnije 05.11.2012 odjednom se ispod poklopca motora čuje neko lupkanje i nešto se zadimi, auto sam ugasio i zvao servisera koji je rekao da se auto došlepa u servis, što je učinjeno. nakon što su ga onako nabrzaka pogledali izvana i po zvuku motora dobijem informaciju da su otišli leteći ležajevi na radilici uz objašnjenje da je to normalno na toj kilomtraži ( haloo, pa bio je kod njih na servisu prije dva mjeseca i ništa nisu rekli o tome da treba mjenjati jer da jesu ne bi servisirao ni onaj dio jer je bio preskup ). i sad od četvrtka 08.11.2012 čekam ponudu za popravak kvara, ali ga još nisam dobio jer su navodno u gužvi. i na kraju mi jedan od dečki iz servisa onako u šapatu kažu da su sigurno oni krivo podesili kad su stavljali remen i da je zato radilica riknula ali da mi to ne može javno reći jer će dobiti otkaz. da li je moguće da se zbog krivog podešavanja remene zezne radilica ? šta da radim jer me svaki ovaka trošak baca u iskušenje da auto "polijem benzinom i zapalim" :-( jer ću izgledaimati manje troškove odvoza na otpad nego popravak istog. hvala unaprijed na vašem odgovoru lp Damir Sambol

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI – POVREMENO IZGUBI SNAGU ?

Poštovani, Vozim Škodu Octaviu Combi 1.9 TDI 110 ks iz 2003.g. Automobil je prešao 207 tkm. Povremeno mi se upali žuta lampica u obliku motora koja navodno signalizira neispravnost ispušnih plinova. Na tehničkom je eko test izvrstan, ispitivači se čude čistoći plinova i kažu da ni novija vozila nemaju tako dobre rezultate. U trenutku paljenja lampice, ugasi se turbina. Kratkotrajnim gašenjem i ponovnim paljenjem auta, turbina se ponovno upali, ali lampica ostaje gorjeti i tako zna ostati i koji dan nakon čega se opet ugasi. U zadnje vrijeme se lampica pali rjeðe, ali se zna dogoditi da mi se ugasi turbina, što se i u ovom slučaju riješi gašenjem i paljenjem auta. Filter zraka je gotovo nov, katalizator je promijenjen prije cca godinu dana kao i fleksibilno crijevo na ispušnom sustavu. promijenjen je i dio grane ispušnog sistema jer je puštao na spoju. Problem se je pojavljivao i prije i poslije tih zahvata. Automobil gotovo da uopće ne čaði, čak i pri jakom dodavanju gasa i odlično vuče dok se ne pojave navedeni simptomi. koji je najvjerojatniji uzrok navedenog problema? Unaprijed hvala na odgovoru.

NISSAN PRIMERA 1,8 i. – NISAM ZADOVOLJNA USLUGOM SERVISA ?

poštovani,nemam drugog načina da saznam koji je razlog prevelike potrošnje gorovi na mom autu jer ovi servisi su katastrofalni. imam nissan primeru p12 godište 2003 (85 KW; 1769cca), problem je u tome što je do par mjeseci potrošnja goriva bila u granicama fabričkih postavki, meðutim počeo je da se gasi, u servisu su mi rekli da je prljava "klapna" da su je očistili i da je sve ok. Nedugo nakon toga crkao je alnaser u ovlaštenom nissan servisu su mi rekli da će oni promijeniti četkice i ostalo jer oni orginalnog alnasera nemaju, i to i urade. U poslednjih tri mjeseca potrošnja goriva iznimno raste sada je na 13,50 l mješovite vožnje. šta da radim?

OPEL OMEGA 2,0 i. – MOTOR LOŠE RADI I NA BENZIN I NA PLIN ?

Postovanje imam opel omegu A 1993 sa plinom... motor jako nemirno radi na plinu a na gorivu nikako... uglavnom neradi mi pumpa goriva ali palim ga na plin i jako dugo treba da upali cc 2-3 minute verglanja... zanima me sta bi morao rjesiti da bolje pali na plin i sta da napravim zbog nestabilnog rada u leru... obrataji setaju od 500do 1000 i tako stalno neovisno dali je hladan ili topal. unaprijed hvala.