PEUGEOT 405 GL – MOTOR MI LOŠE RADI ?

poz servisu i svima ostalima koji citaju i prate ovaj sajt. Ja sam igor i vlasnik sam PEUGEOT 405GL plin benzin. Nisam nikakav majstor,ali francuze poznajem poprilicno dobro,bar ove starije modele. Inace sve sam sebi popravljam,od farbanja do mehanike i ostalog izuzev elektrike. PROBLEM! prije 6 mjeseci sam mjenjao dihtung glave,znaci skinuo sam glavu i oprao pa onda odnio na ravnanje,iako nije bila kriva znaci posve mali postotak je skinut sto znaci da je poprilicno dobra sto se tice toga,kupio sam ELRING dihtung glave,i spakovao sam motor,glavu sam stezao kilo kljucem po katalogu na tri puta do 9,800kg. RAZLOG MJENJANJA; pocelo mi se desavati da trokce kada radi,rade sve cetiri klipa,ali uvijek cinimi se kao da fali 1/4-na rada,kao kada svecica pika. mjenjao svjecice,kablove,razvodnik naj posle i bombinu,sve sam to stavljao sa pezoa koji radi kao sat,opet isto. rashladnu tecnost ne gubi,nivo ulja je uvijek dobar. kada je glava bila skinuta,rasteretio sam ventile,znaci svi su bili zatvoreni,i sipao sam benzina po njima,nijedan ventil nije propustio benzin,na svakom polju glave benzin je stojao dobrih 10 minuta. Sada me interesuje da li postoji mogucnost da negdje propusta kopresiju unutar glave,znaci kada ga mjerim,kopresija je od 12 do 12,5 od klipa do klipa nije svuda ista,ali to je u toj toleranciji,znaci ne pokazuje manjak kompresije na barometru,ali negdje se gubi prilikom rada,pali,vozi,sa malo vecom potrosnjom nego inace,i na benzinu i na plinu uvijek isto,kako se zagrijava tako gubi neki mali postotak snage,ali u sustini ide bez stajanja,i tako vec 6 mjeseci... Volio bi savjet kakav,da li bi trebalo da mjenjam glavu motora ili sta vec,ili je cak mozda sta drugo u pitanju? UNAPRIJED ZAHVALAN Ako se razumijete u

SAVJETI – FAZA MOTORA

Postovani zdravo,imam jedno pitanje, se radi o cetvorocilindricnom motoru,kada se dovede u fazu da li je tad prvi klip u fazi paljenja i ako je to tacno,za koliko stepeni treba okretati radilicu da bi sl.klip bio u fazi paljenja i tako za sve?hvala unapred,POZDRAV

PEUGEOT 405 1,8 i. – KAKO DA MANJE TROŠI ?

postovanje gospodine.vlasnik sam peugeota 405,1,8 benzinac 93god.prije 3miseca sam napravija generalku na motoru i zadovoljan sam ide ka po sinama,ali sad mi vrag ne da mira pa je moje pitanje koliko utjece na potrosnju ajmo reci da ispoliram usisnu granu,stavim neki drugi jaci filter zraka,i vjerovatno stavija siri auspuh radi zvuka motora.inace sam ljubitelj samo 405 peugeota.sad trosi negdi oko 7litara otvorene normalne voznje.puno hvala

OPEL ASTRA F 1,4 i. – MOTOR ZATRESE PRILIKOM KRETANJA ?

1. Poštovani imam Opel Astru F 1.4 i , motor 44kWh (125000 km) . Sve je bilo OK dok mi nije mehaničar promijenio korpu i lamelu, jer nisam mogao ubaciti u nijednu brzinu. Korpa i lamela je bila u redu 2-3 mjeseca, ali kada se auto duže vozi i zaustavim se na uzbrdici i pokušam krenuti motor se tako zatrese kao da nema niti jedan nosač motora (samo 1. brzina i rikverc), a u vožnji je sve ok. Vratio ga mehaničaru koji je utvrdio da je bila ta nova korpa i lamela neravna i stavio je novu. Bilo u redu 4-5 mjeseci, a sada opet isto kada vozim od 2.-5. brzine ok, ali prva i rikverc kada stanem a motor je dosta ugrijan na radnu temperaturu (zatrza-poskoči 4-5 puta dok ne otpustim 100% spojku, a tada 2-4 brzina sve ok, znači samo kad stanem i želim krenuti sa ugrijanim motorom). 2. Još nešto sada mi povremeno kao da se na trenutak zaguši kad želim krenuti a recimo čekam na semaforu, dam 2-3 puta gas i sve je ok (možda filter zraka, svjećice, nečisto gorivo?. I da li znate koji je zazor svjećica za moju Astru

RENAULT SCENIC II 1,9 DCI – MOTOR OSTANE BEZ GASA I CRNI DIM ?

Poštovanje, vlasnik sam automobila marke Renault Scenic II 1.9 dCi 120 ks, 2005 godina, automobil je prešao 119000 km, redovno je servisiran u odličnom stanju. Meðutim u zadnje vrijeme mi se javljaju odreðeni problemi na automobilu. Prilikom vožnje automobil mi odjednom ostane bez gasa na 2-3 sekunde te je nakon toga sve normalno (to se ne dogaða učestalo, dakle ne svaki put nego npr. u 10 dana 2 puta), primijetio sam takoðer da mi prilikom naglog dodavanja gasa crni dim (samo pri naglom dodavanju gasa) izlazi iz auspuha te kao laik sumnjam da je to povezano s EGR ventilom? Takoðer mi je neovisno o tome (jer mi je ovaj problem od prije), dogodilo se da mi pregara osigurač od START/STOP sustava u glavnoj kutiji kod motora. To se takoðer ne dogaða često (ne uvijek), automobil upali sve je normalno, automobil ugasim i idem ga pokrenuti ne želi upaliti te zatim provjerim osigurač (25A), osigurač je izgorio te nakon promjene osigurača automobil upali normalno. Dakle taj problem se dogaða (valjda) prilikom paljenja automobila pretpostavljam da je nešto s anlaserom (četkice ili automat) to su mi u servisu kao moguć uzrok rekli preko telefona. Nalazim se na otoku pa mi nije baš jednostavno ići u servis (ali namjeravam) te me zanima da li ste se susretali s nekim od navedenih problema te bi Vas milo da mi odgovorite išta da napravim. Unaprijed se zahvaljujem. Ante Selak Selak.mail@gmail.com

ALFA ROMEO 147 1,6 i. 16V – VARIRA BROJ OKRETAJA MOTORA ?

POŠTOVANI. Imam jedan problem sa Alfom 147 1,6 16V 2008.Nedavno je na 75000km napravljen veči searvis tj. mijenjao sve remene ,pumpu vode,ulje....Problem je u tome što je minimum pre jak i oscilira izmeðu 1500,1200,800 okretaja te na komp., ukazuje na grešku " P1177 ".Nedavno je očiščen i ileptir usisa,kad mehaničar otkloni kvar na komp., motor radi odlično i spuste se okretaji ali nakon nekog vremena opet isto.Zamolio bih vas da mi napišete šta predstavlja kvar P1177,dali je sonda lambada,MAP senzor,leptir usisa.......Dali se može MAP senzor očistiti tj kako isprobati koji je u biti problem. UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU