CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI – PREVELIKO ZACRNJENJE ?

Dobar dan.Posjedujemo xsaru picasso 2.0 hdi,66kw 2005.g.Na tehničkom pregledu prilikom naglog dodavanja gasa do max okretaja govore mi da ne zadovoljavam eko norme.Ukoliko se gas daje u intervalu ccdo 2,3sekun. tada je zacrnjenje 0.38 a i manje.Auto radi normalno,pali na -18 potrošnja normalna,snaga uredu.Na servisu nisu uočene nikakve greške kopjutera.Pretežito vožnja po gradu,supruga je vozi nježno

FORD FIESTA 1,4 TDCI – 1.000.000 POSJETITELJ

Posjedujem Ford Fiestu 1.4 tdci iz 2005. godine (3v). Od nedavno prilikom uključivanja ventilacije sa dotokom friškog zraka iz vana u kabini čujem pištanje, koje se pojačava kako se uključuje veća brzina puhanja. Takoðer pištanja nema ako je otvoreno bilo koje od stakala ili vrata, odnosno ako je ventilacija podešena isključivo na ubutarnju cirkulaciju zraka. Malo sam istraživao odakle taj čudan zvuk i prilično se iznenadio kada sam uočio da isti potječe iz predjela odamh ispod trećeg štop svjetla i to isključivo kada su vrata prtljažnika zatvorena (strujanje zraka na tom mjestu je prilično intenzivno). Otvaranjem vrata prtljažnika pištanje i strujanje zraka prestaje. Kako zatvaram vrata prtljažnika, odnosno kada su ona već gotovo u najdonjem položaju pištanje i strujanje zraka ispod trećeg štop svjetla se naglo pojačava, da bi najintenzivnije bilo kada su vrata prtljažnika zavorena. Moja je pretpostavka da se prilikom uključivanja ventilacije sa dotokom friškog zrak povečava količina zraka koja se nalazi u kabini i isti negdje mora izaći da bi ušao friški zrak itd. čini mi se da kod mene taj zrak baš ne izlazi tamo gdje bi trebao, odnosno izlazi tamo gdje mu je najlakše. Molim vas vaše mišljenje kako riješiti ovaj problem. Unaprijed zahvaljujem i svako dobro. Pozdrav, Bruno

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI – DA LI DA VJERUJEM SERVISU ?

Poštovani, vozim Renault Lagunu 1.9 DCI, 2002. Vozim velike relacije, ukupno je prešla 227000 km. Jučer mi se u vožnji pojavilo jednoliko lupkanje u motoru. Stao sam u roku od 500-injak metara, zvuk je bio jednoličan, kao kuckanje, a auto nije izbacio nikakvo upozorenje o kvaru. Nakon sto me vučna služba odvezla kod mehaničara on nije mogao odredit točan kvar, već je htio potpuno otvoriti motor da vidi što je. Rekao je da je iz njihovog iskustva velika vjerojatnost da je otišao ležaj na radilici, ili "bolcna" na 4. klipu. Zanima me Vaše mišljenje što napraviti, jer on me traži da uradi veliku generalku motora, što bi prema njegovim procjenama došlo oko 10000 kuna. Isplati li se uložiti toliki novac u auto koji je kupljen rabljen?

VW GOLF IV 1,4 i. 16V – LUPANJE IZ MOTORA ?

Postovani, naišao sam na vašu stranicu na internetu i pročitao puno zanimljivih odgovora. Nadam se da ćete pomoći i meni. Vlasnik sam GOLF-a IV 1.4 16V, 1999. 120.000 km, prvi vlasnik. Redovno sam odlazo na god. servise kod ovlaštenog VW servisa u gradu. Kao što vidite iz priloženog auto se ne vozi puno. Moji problemi počinju kad je auto bio star 5 god. i preðenih 48.000 km. Auto je iznenada počeo trošiti ulje (2 l na 1000 km). U servisu su me uvjeravali da je to ok i stavili su novo gušće ulje. Nakon preðenih 850 km, ostajem totalno bez ulja i u servisu dijagnosticiraju puknuće bloka motora!!!??? U servisu mi ne priznaju garanciju, jer je prošlo pet godina. Šaljem e-mail u tvornicu VW u njemačku, obrazlažem točno sve okolnosti i žalim se na kvalitetu automobila kojem nakon 48.000 km odlazi motor!? Nakon 2 dana dobijam obavijest iz njemačke da se javim u ovlašteni servis, radi promjene motora, a koja se desila radi tvorničke greške. Zašto sam sve ovo napisao? Zato jer sad opet imam problema. Auto je star 13. godina ima preðenih 120.000, a u motor se čuje kao da je dizelaš. Znači da nakon sada preðenih 70.000 km s drugim motorom opet problemi. čuje se tupo lupkanje iz bloka motora. Prvo sam mislio da su hidro podizači, i promjenjeni su i stavljeni novei, ali ništa, i dalje se čuje taj tupi zvuk - meni se čini da se čuju ventili. Provjerio sam jel možda troši ulje, ali minimalno povišena potrošnja. Na auspuhu isto nema nikakvog sumnjivog dima. Iskreno, u servis VW u mom gradu više neidem jer im ne vjerujem!!! Pomozite mi, šta da radim?

AUDI A3 1,9 TDI – GUBI SE RASHLADNA TEKUćINA ?

Poštovani ! Imam problem sa Audijem a3 2004 god 1.9 tdi,auto otprilike svakih 100 km izgubi rashladnu tekucinu ali uvijek do iste granice u posudi kad se i upali upozoravajuca lampica.Nakon toga voda se vise ne gubi koliko god vozio. I sad se pojavio novi problem kazaljka koja pokazuje temperaturu vode rijetko kad se podigne a ventilator na hladnjaku radi cijelo vrijeme. Zanima me dali se radi o nekom ozbiljnijem kvaru. Hvala !