VOLVO V 50 2,0 D – VOZILO TRESE KOD 120 KM/H ?

Poštovani molio bih Vas za malu pomoč.Vozim volvo v50 2006g 2.0td 100kw.. prešao 110000 km -Vozilo lagano trese kada dostigne oko 120km/s. pa sve nastavlja do nekih 140km/s. nakon toga prestaje iako se brzina povečava.Na vozilu su nove gume (balansiranje i uraðena optika trapa).Nedavno mjenjan komplet kvačila zamjac i zupčasti remen,kaoi prednji amortizeri.Molim Vas da mi odgovorite u čemo bi moga biti problem jer me to pomalo zabrinjava.Unaprijed se zahvaljijem.POZDRAV!!!

OPEL ASTRA 1,7 TD – AKUMULATOR ?

Lijep pozdrav gospodine Meicu,prvo vam moram izrazit jedan veliki kompliment na vasem radu,pa bi vas zamolio za savjet,koji da akumulator uzmem?koji proizvodac da bude i kolika je idealna amperaza,i da nebude bas previsoka cijena,imam opel astru 1997g 50kw 1.7td i da,auto mi je uvijek na otvorenom i ljeti i zimi,unaprijed vam zahvaljujem puno na odgovoru,zelim vam ugodan ostatak dana,pozdrav

FIAT UNO 1,0 I.E. – VELIKA POTROŠNJA , ŠTO NAPRAVITI ???

Poštovani, vlasnik sam Fiat Una 1.0 ie iz 1996. godine. Prošli vlasnik auta je tetka i auto je jako očuvan i prešao je samo 40 000 km. Ono što me brine je visoka potrošnja koja se kreće oko 9-10 litara na 100km gradske vožnje. Pošto se ne ganjam mislim da je to previše pa sam napravio veliki servis (filteri,ulje,vodena pumpa,zupčasti remen,novi auspuh) te kupio nove gume ali potrošnja se nije smanjila. Potrošnja je ista sipao ja gorivo 95 ili 98. Ovim putem Vas želim pitati što mislite da bih trebao dalje prekontrolirati kako bih smanjio potrošnju goriva? Lp Petar

RENAULT 19 1,4 S – ZAŠTO SE MOTOR GASI ?

Pozdrav!!! Imam pitanje vezano za RENAULT 19! Naime,kod mene je obični dvogrli karburator motor je 1.4TSE i u sječnju sam ugradio plin(LOVATO SISTEM) i ovaj majstor mi je savjetovao da nemoram paliti na benzin nego da non stop vozim na plin i nisam imao nikakvih problema osim što mi nakon 2 mjeseca auto nije htjelo da radi na benzin(kad mi je jednom prilikom nestalo plina u autu) nego isključivo na plin,tada sam zvao ovoga što mi je ugraðivao plin on reče da se možda začepila LER DIZNA,ali mi je auto htjelo da pali po hladnoći nevazno koliko bilo stepeni(Nije bilo nikad ispod -12)ali jutros mi se desilo to da nije htio nikako da upali ni na bvenzin ni na plin,verglao sam po 10-ak 12 sekundi,na kraju sam morao da guram auto i upalim na guranje ali opet je upalio na benzin sto mi nikako nije jasno,stvarno neznam sta da radim i kome da se obratim!!! Prije par dana sam probao da prebacim sa plina na benzin i nije htieod radi isto kao da je opet dizna začepljena,trza,moraš nonstop drukati na papučicu od gasa da bi malo primio gasa da nekako radi i čim pustiš da obrtajka padne ispod 2000 obrtaja ugasi se isto kao da nema dotoka benzina. Jedni govore da nemozes ujutro odmah paliti na plin,ovaj majstor kaze nemaš potrebe više za benzinom,drugi kazu pali na benzin pa poslije prebaci na plin,ali ja stvarno ne znam šta da radim kad nekad hoće da radi na benzin nekad neće!!! Ako ikako možete POMOZITE MI!!! UNAPRIJED VAM SE ZAHVALJUJEM!!!!

VW PASSAT 1,9 TDI – POVEćAVA SE BROJ OKRETAJA NA LERU ?

Radi se o VW passatu tdi 90 ks 1998.god. Povremeno se (najčešće poslije kišnog perioda) kada upalim motor pritiskom na gas, broj okretaja poveća kao kad motor radi pod čokom, a pri tom papučica gasa uopće ne reagira. Nakon par sekundi počne blinkati žuti alarm grijača motora. Moram napomenuti da sam testom grijača konstatirao da ni jedan nije ispravan. Poslije nekog vremena (od 24 sata pa do 2 dana) sve se samo vrati u normalu. Mislim da to i jeste zbog grijača, iako meni motor upali bez problema i za najveće zime, pa me zanima da li elektronika blokira gas bez obzira što on starta bez većih problema i bez grijača jer motor ima urednu kompresiju ne troši ulje više nego je normalno, a ispušni plinovi izgledaju normalno (što skoro uvijek provjeravam) Unaprijed zahvaljujem na savjetu, pozdrav.

VOLVO S40 2,0 i. – ZAŠTO NEMA SNAGE ?

u pitanju je VOLVO S40 2.01 96. godište,mjenjan motor.ne radi mu brzinomjer jer je iščupana sajla iz getriba prilikom mjenjanja motora. problem je što ne daje svu snagi i ubrzanje pri većim stupnjevima brzine. imam osjećaj kao da ga nešto usporava,uz to mu je papučica gasa nešto tvrða nego uobičajeno kod auta. on povuče kad pritisnem papučicu do kraja ali osjećam da ne daje sve od sebe,što bi trebao.s ljeve strane kontrolne table upaljen mu je aznak u obliku sunca sa uskličnikom u sredini.tako i sa desne strane znak pali se povremeno,znak u obliku trokuta sa nekom oznakom u sredini.pošto sam čuo sve o senzorima preko vaših odgovora da li je moguće da je zzrok tome samo rad brzinomjera koji nije spojen sa getribom tim djelom koji nazivaju pinjon na ulasku u getribu. unaprijed hvala na vašem savjetu i pomoći.