MERCEDES A 140 – LUPANJE U MOTORU DOK SE NE ZAGRIJE ?

Poštovani, imam mercedes a 140 1998 prilikom prvog paljenja čuje se jako lupanje/zveketanje sve dok se motor malo ne razradi/zagrije u vožnji do odprilke 2km. Mislim da bi mogao biti lanac jer prešao je 300 000 bez zamjene ili možda nešto drugo? Hvala

DAEWOO TICO 0,8 i. – MOTOR SE UGASI U VOŽNJI ?

dobar dan. imam pitanje tico.0,8.ima 203000 km.tijekom voznje se jednostavno ugasitj.crkne motor. nakon par pokusaja startanja motora jednoszvno upali i dalje radi normalo. to se dogadja bez obzira na duljinu voznje ili rada motora hvala vam

FORD FIESTA 1,3 i. – ZAŠTO POVEćAVA BROJ OKRETAJA NA LERU ?

molim vas gos Meiću da mi odgovorite na konkretno pitanje imam ford fiestu 1.3 1998 g prešla 220000km nikako da problem riješim i nitko mi ga u splitu ne može i sam sam bio mehaničar pa se razumin naime na ler gasu motor podivlja tj poveča broj okretaja u ford servisu su mjenjali isc ventil koji je dosta skup bude dobro 2 mjeseca zatim ponovo isto i tako sam u 2godine prominio 2ventila inače na motoru sam na 120000 skidao glavu mjenjao prstenove ventile itd motor dobro radi osim na ler gasu kad podivlja molim vas da mi odgovorite ima li rješejne bez da mjenjam isc ventil svakih 4 mj i zašto se to dogaða auto je stvarno dobro ali vrlo opasno voziti jer na leru poveča gas može li se umjesto tog ventila ugraditi nešto drugo klasično ima li te možda neko rješenje bio bi vam stvarno zzahvalan inače ču morat bacit cjelo auto koje je dobro puno hvala na odgovoru

VW PASSAT 1,9 TDI PD – NISKA TEMPERATURA MOTORA ?

Postovanje! Imam dva pitanja tj. problema. Vlasnik sam Passata dizela iz 2003. g, 96 kW, 130 ks....auto po brojacu ima 180 000 km iako mislim da ima vise jer nisam prvi vlasnik. Auto postize radnu temperaturu samo kada je vanjska temperatura 25 i vise stupnjeva. U protivnom maksimalno 60-70....dva puta sam mijenjao i termostat i termoindikator no bez ikakvih promjena. Napominjem da kada postigne radnu temperaturu uvijek je 90 stupnjeva i ni milimetar-stupanj vise....grijanje u autu je uvijek u redu korektno. I drugi problem.....prilikom gasenja ali i voznje cuje zvuk, kao fuckanje, vjetar....auto dobro vuce, nema trzanja, nisam primjetio uz redovne kontrole da trosi ulje.....cini mi se jedino po putnom kompjuteru da je porasla prosjecna potrosnja...moze li taj zvuk dolaziti od alternatora, lezaja, turbine?....prije 2000 km sam napravio veliki servis..... Unaprijed hvala na odgovoru!

VW PASSAT 1,9 TDI PD – ZABRINJAVAJUćI ZVUK TURBINE ?

pozdrav za majstore:-) imam problem sa autom passat b6 1.9 tdi 77kw 105ks. auto je presao pravih 170.000! kupljen nov! ppcela je da se cuje turbina ali onaj zvuk zvizdanja kao kada prodje hitna pomoc ili policija:-) nije zvuk cesanja niti neceg ozbiljnijeg! proverena sva creva ne pustaju nigde, ciscen EGR, intercooler, ciscena turbina(majstor kaze da je kao nova cak nije ni trebala da se cisti, nema lufta, suva ko barut!)ne trosi ulje, redovni servisi..... auto je 2008 godiste, da li je turbina za remont? ili je nesto drugo u pitanju? vuce odlicno, ne dimi... dobio sam razne informacije od ljudi koji rade sa turbinama, kao u fazonu ,,svaka se cuje tako,,??? cak i neke posle remonta dobiju taj zvuk?? nesto kao pomerio se lezaj i zahvata vazduh pod drugim uglom i onda zvizdi??? .... ne znam vise sta da mislim? hvala na odgovoru i na savetima, pozdrav od Bojana

RENAULT CLIO 1,4 i. 16V – NISKI OKRETAJI NA LERU , TRZANJE U VOŽNJI ?

Poštovani g-dine Meić, posjedujem Clio 1.4 16v iz 2002.g. i imam sljedeće probleme: 1. Auto mi radi na veoma niskim obrtajima, kad se zagrije obrtaji na leru su 300 s tim da motor radi lijepo i veoma ravnomjerno. 2. Zatrza u vožnji uglavnom pri manjoj brzini, kad prebacujem iz prve u drugu i iz druge u treću (tad najčešće), pri većoj brzini veoma rijetko. Kad se desi to trzanje kao da dobije nekakav strujni udar i tad padaju kazaljke od obrtomjera i temperature na nulu. Auto i dalje ne mijenja zvuk, sasvim normalno radi. Da napomenem još i da se ovaj udar i padanje kazaljki dešava i na leru. UNAPRIJED ZAHVALAN!