VW GOLF IV 1,9 TDI PD – NEUGODAN MIRIS IZ VENTILACIJE ?

Postovani gospodine Meic, cjenim vas radi i cesto citam vase odgovore na posavljena pitanja, a i obraco sam vam se nekoliko putai uredno dobivo odgovore koji su mi bili od velike koristi. Imam golfa 4 19 TDI (di crveno) 74 kw PD, imam neki neznam da li je to problem ili ne ali radi se o klimi u navedenom autu klima je manuelna i zna mi se desit kada koristim neko vrijeme klimu i onad je ugasim na na nekih par minuta pa poslje ponovo upalim osjetim neki Tezak zrak u autu koji je jednostavno toliko tezak da moram malo otvoriti prozor da ude svjez zrak i tak osvaki put poslje koristenja klime kada malo ugasim na nekih par minuta i ponovo upalim desi mi se isto, promjeni sam filter klime prije godinu a presao sam samo 10 000 od tada neznam da li se treba ponovo mjenat ili sta da radim, koristio sam neki sprej sa nekom cjevcicom za ciscenje klime odnosno za ciscenje tih ventilacionih otvora koja ulaze u auto i bude neko kratko vrijeme dobro nema tog teskog zraka osjeti se neka svjezina poslaje ponovnog paljenja ali je to sve kratko nakon 15-20 dana opet se isto osjeti. Cuo sam za neko sredstvo za ciscenje koje se koje je kao dimna bomba pusti neki dim i sa upaljenom klimom nekih 15 minuta Navodno bude bolje. Pa zato vas kao strucnu osobu pitam dali postoji neko sredstvo ili sta da uradim da bi ocisto klimu tako da mi se ovo navedeno nedesava, unapred zahvaljujem S Postovanjem!!!

PEUGEOT 205 1,9 GTI – NAKON SKIDANJA GLAVE, MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Mjenjao sam brtvu glave na peugeotu 205 1.9 gti i sad auto nece da upali, uspio sam ga upaliti 2 puta dodavanjem benzina u usis i dok sam drzao gas je radio ali lose, kad sam pustio gas se ugasio i vise ga nisam mogao upaliti i primjetio sam kad skinem svjećice da su full mokre. Da li bi mi mogli dati neki savjet sta napraviti ili di sam mozda pogrijesao?

VW GOLF IV 1,9 TDI PD – VIŠE POKUŠAJA POPRAVKA BEZ REZULTATA ?

postovanje....imam golf 4 tdi,di crveno 74kw pd.....prije tri mjeseca mi se desilo da pri 3200 obrtaja auto uspori i ne prelazi 120kmh,ugasim ga i upalim i ponovo par dana radi dobro...i onda opet....otisao sam na dijagnostiku i rekli su mi da treba turbinu pregledati...te su istu ocistili te i egr ventil!vozio sam tjedan i pol bez problema te poslije toga isti problem.stavili su na dijagnostiku i kompjuter je ucitao gresku na senzoru rashladne tekucine..te smo isti i zamijenili...vozim dva dana bez problema da bi se ponovo isto desilo(napominjem da mi vozilo ne prebaciva na safe mode niti mi bilo sto pokazuje na instrument ploci..to mi se desilo dva puta u 4 dana...ugasim upalim i opet ide dobro.skopcali ponovo na dijagnostiku i kompjuter je ucitao gresku(p1556)regulacija tlaka punjenja podbacena regulacijska granica!molim vas za savjet...jer vise nisam pametan sto se desava niti imam novaca da placam tolike prepravke!!!!hvala vam

SKODA FABIA 1,4 MPI – PROBLEM SA ŠALTANJEM ?

ŠKODA FABIA 1.4 MPI muke sa mjenjačem kod mijenja brzina iznad 3000 okretaja ne ide u brzinu ili se desi da izgubim 1. i 2.brzinu.Neda se stavit u 1. i 2. i rikverc.u mjestu sa mjenjačem radim lijevo, desno,gore, dolje i nakon nekog vremena uspijem opet staviti u brzine.

HYUNDAI GETZ 1,5 CRDI – POTROŠNJA GORIVA VEćA OD DEKLARIRANE ?

Postovani!Imam Getz 1.5Crdi,2008g.Sa njim sam do sada presao 28.000 km.Razradjivao sam ga po propisu,vozim ga na malim okretajima,bez naglih ubrzanja.Problem je u potrosnji.Van grada trosi od 4.7-5.5 l i sa time sam zadovoljan,ali po gradu trosi 8.5-9.3lit.To svaki put kad idem na servis reklamiram ali mi svaki put odgovaraju da je do nafte,voznje na kratkim relacijama,da odjednom napravim 100 kilometara po gradu pa cu vidjet potrosnju itd.Eko test je uvijek odlican.Taj sam auto uzeo iskljucivo zbog deklarirane potrosnje(4.5 van grada i 5.5 po gradu).znamda je to nemoguce ali potrosnja po gradu mi se cini previsoka.Servisiram ga redovito u ovlastenim servisima,a potrosnju mjerim tako da ga napunim do cepa,napravim 100km i opet ga natankam na istoj punpi.Molam Vas za misljenje i savjet.Hvala

CITROEN SAXO – ZAŠTO ZADNJA KOčNICA RADI SA 50% EFEKTA ?

Poštovani majstori, Uzeo sam svoj Citroen Saxo iz servisa gdje mu je zamijenjen kočioni cilindar. Cilindar je curio na zadnjem lijevom točku. Nakon tjedan-dva slijedio je tehnički pregled, na kome su mi rekli da lijevi zadnji točak koči za 50% kočionog efekta. A da ručna kočnica radi izvanredno. Ovo mi ponavljaju već 11 godina. Kako to da zamjena cilindra nije ništa promijenila. Zadnje kočione pločice (uključujući i ove na zadnjem lijevom točku) su zamijenjene prije 2 mjeseca. Prethodne su bile originalne. Odlijepile su se, bez da se dotroše do kraja, ne znam kako se to desilo, da se odlijepe od metalnog nosaca. Recite mi dali Saxo ima peti cilindar (koji regulira kočenje kada je auto preopterećen), te da možda taj cilindar remeti kočenje? - Ako ne onda koji bi mogao biti razlog slabijeg kočenja na zadnjem lijevom točku. Do sada prilikom 11 godina vožnje nisam primijetio nešto neobično. Pozdrav Goran