RENAULT MEGANE SCENIC 1,9 DCI – SVE ISPRAVNO A MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Poštovanje! Imam renault megan scenic 1.9 dci 2000g.Ne mogu upaliti auto.Elektronika je ispitana preko kompjutera i sve je ok.Auto zavergla i čuje se pumpa goriva ali ne pali.Akumulator je pun,filter goriva promjenjen.Nadam se da nije bosh pumpa jer čujem da je ogroman izdatakInače auto je uredno servisiran.Molim za savjet,što bi moglo biti u pitanju?Hvala

VW CADDY 1,9 TDI PD – INSTRUMENT PLOčA

Postovani g. Meic, molim pomoc oko osvetljenja instrument table. Na vozilu (vw caddy 1.9 tdi 77kw, 2005 god) kada je vani toplo ili kada se ugrije motor, osvjetljenje displeja, kao i sve struje na instrument tabli slabi do neprepoznatljivosti. čak i osvetljenje na radiju. Ali kada je hladno( npr ujutro) i dok se auto ne zagrije, osvetljenje je 100% ispravno. Na osnovu toga bih dao svoje skromno misljenje da je problem povezan sa temperaturom. Molim vas za savjet.

GOLF III 1,9 D – SVIJETLI LAMPICA ZA PRITISAK ULJA ?

pozdrav! imam golf 3 1.9D 92 godina prije pola godine počela mi je blicati lampica od ulja do sad sam pregledao alternator,pritisak ulja i instalaciju i sve je uredu ali lampica i dalje blica. ako imate kakav savjet bijo bi vam zahvalan!unaprijed hvala

OPEL ASTRA G 1,4 i. – PROBLEMI NA RABLJENOM VOZILU ?

Poštovani gospodine Meić, Posjedujem Opel Astra G 2001g.,1389 cm3, 66 kw,(benzin) bez klime. Vozilo je prešlo 110000 km. Kada sam ga nabavio (prije 1.5 godinu) stanje brojača je bilo 99000 km. Odmah nakon kupnje sam izvršio kompletan servis. S vozilom se tijekom vožnje rukuje pravilno, a radni režim je obično izmeðu 2000-3000 okr/min. Do sada je na vozilu nastupilo više kvarova, a jednostavnije pokušavam popraviti samostalno. U tom smislu imam neke nejasnoće. 1. Potrebno je zamijeniti hladnjak jer propušta tekućinu. Molio bih vas za kraći opis postupka zamjene rashladne tekućine na ovom motoru, nakon što ugradim novi hladnjak. Dakle, gdje se otprilike nalazi vijak za ispust na bloku, odnosno dali ga je uopće nužno koristiti (čitao sam da kasnije može doći do curenja na tom mjestu) ili je dovoljno tekućinu ispustiti na najnižoj cijevi. Pretpostavljam da će u tom slučaju dio tekućine zaostati u sustavu, pa dolazi do miješanja s novim antifrizom, a nisam upoznat koji antifriz je do sada bio u sustavu. Dali je zbog ovog potrebno izvršiti prethodno ispiranje sustava, te dali je prilikom punjenja sustava potrebno izvršiti odzračivanje i na kojem mjestu? Vezano uz ovo, koliki je interval zamjene rashladnog sredstva,(mehaničar mi je rekao da ga nije potrebno nikako mijenjati?!) te dali je dovoljno kvalitetan plavi Ina antifriz "AL super" (u omjeru 2:1- za obalno područje)? 2. Od kada posjedujem automobil povremeno (svakih 3-4 tisuće km.)se pali indikator kontrole emisije ispušnih plinova i konstantno gori (a ponekad nakratko i treperi). Katalizator je zamijenjen na 95000 km. Prema sugestiji mehaničara, tijekom vožnje prebacim u niži stupanj prijenosa (druga brzina) te broj okretaja nakratko podignem do 6000, tj. puni gas. Svrha ovoga je navodno, propuhivanje nakupljene čaðe U EGR ventilu. Nakon ovakvog postupka indikator se doista i ugasi. Napomenuo bih da je EGR ventil dva puta pročišćen, ali bez nekog rezultata. Na kompjuterskom pregledu mi je rečeno da je na trećem cilindru izmeðu bobine i svjećice zabilježeno lagano probijanje izolatora. Molio bih vas za vaše cijenjeno mišljenje i sugestije. 3. Unazad nekoliko mjeseci došlo je do odljepljivanja tapecirunga na "nebu" kabine. u samo nekoliko dana potpuno se je odvojio. Kontaktirao sam Opel ovlašteni servis, gdje sam dobio odgovor da problem nije moguće riješiti, nego u obzir dolazi jedino zamjena cijelog neba, što je financijski dosta nepovoljno.Molim vas za sugestije. Unaprijed vam se zahvaljujem na vašim odgovorima i odvojenom vremenu.